אגדות מארוול (באנר Hulk Wave): מכונת מלחמה מאת הסברו



היה לי שבוע חופש, אבל עכשיו אני חוזר לעבודה ומרגיש קצת מלוח בעניין. תודה לאל על מארוול בימי שני, כי פתיחת דמות חדשה של מארוול אגדות זה כמו ליישם מזור מרגיע על תחילת שבוע העבודה. אחרי ריצה ארוכה של אקס-מן וזוג רוכבי דלוקס, החלטתי לצאת היום אקראית מלאה (למען האמת!) וטבלתי את הציפורן המלוכלכת שלי (להשלים עם אינפיניטי הכפפה תנור מיט) בערמת הייאוש הבלתי נפתחת שגורמת לי ארון צעצועים. אה תראה, הגעתי עם War Machine מ- Avengers: Endgame. מגניב! ביקרתי לראשונה עם הגל הזה בדרך חזרה בנובמבר כשפתחתי את פפר פוטס בשריון ה- RESCUE, אך לא חזרתי אליו מאז. אני לא בונה באופן פעיל את ה- BAF הזה, אז נתתי את החלקים לאחיין שלי. לרוע מזלו, מכונת המלחמה לא מגיעה לשום דבר. וכן, הגל הזה הוא קצת תיק מעורב וחסר את סוג המיקוד שהייתי רוצה לראות בעקבות Endgame, אבל נראה שאסברו מגיע לכולם בסופו של דבר אם לא כולם באותו הגל. באשר לשריון, אני מודה שאני מבולבל באמת. רודיי נפגע קשה במהלך ההתקפה של תאנוס על HQ של הנוקמים וחזר בשריון הברזל פטריוט? אני חושב שזה נכון. אבל אז מאיפה החליפה הזו נכנסת? אני באמת צריך לראות מחדש את הסרט הזה. כך או כך, החליפה עברה שיפוץ משמעותי עבור Endgame ומכיוון שאני מרגיש שלא הספקתי להסתכל עליו מספיק בסרט, אני נרגש לבדוק את הנתון הזה. כדי לשאול ביטוי מטוני סטארק, War War מכונת מיץ או משהו בגלל שהוא הלך והשיג לעצמו כל מיני נפיחות! אה, ואני בהחלט אוהבת את זה. זה מה שעל מכונת המלחמה צריכה להיות. מכונה עוצמתית ומגוננת של ... נו, מלחמה GODDAMMIT! אבל מלבד מילוי הצללית שלו, העיצוב נראה כל כך סקסי לעזאזל. באופן פרופורציונלי, החליפה החדשה הזו זורקת הרבה יותר משקל לזרועות תחתונות ורגליים, וגורמת לה להיראות כמו מעצמת כוח. ויש כל כך הרבה פרט מדהים על הבחור הזה. בית החזה כולל שני חוטים כסופים דמויי להב המבטאים אורות אדומים צבועים מלבניים, המשמשים להעניק לחליפה גישה אגרסיבית להפליא. אתה מקבל כמה בקעיות כסף עגולות מתחת לזה, כמו גם כמה פתחי אוורור, מה שמקנה לו אווירה חזקה במכונות. יש גם כל מיני קווי פאנל ופיסות ופסלים מפוסלים מאחור. אציין כאן כמה אני אוהב את הפלסטיק שהם השתמשו בגזרה זו. זה סמיך וגיר וכבד. זה פשוט מרגיש כל כך מוצק! פיסול הראש עוקב אחר התחושה המהותית יותר של שאר החליפה, בכך שהוא כמעט ללא צוואר, או ליתר דיוק הצוואר מוסתר היטב מאחורי בלוקים משני צדי הראש. קווי פאנל נוספים בצלחת הפנים מעניקים תחושה מחוזקת, ויש הפסקה בצורת Y המחברת בין הסנטר ל"פה ". החליפה החדשה שומרת על כמה מהסימנים שהיו לרודיי על חליפות קודמות, במקרה זה משלבת את הכוכבים בסגנון הצבאי ואת הטמפו של שברון בצלחת הכתף השמאלית, ואת ה- 006 בצד השמאלי של חזהו. אם יש לי אחיזה אחת, זו המדבקה שהם השתמשו בכור הקשת, זה נראה די תפל ולא משכנע. הניסוח שומר למעשה על מרבית נקודות האגדות הרגילות. החריג הגדול כאן הוא לא צירים כפולים במרפקים ואני מניח שזה מובן. אני שמח לראות את שריון הכתפיים מתהפך כדי לאפשר טווח תנועה טוב יותר של הכתפיים. העמוד בכתף ​​ימין כולל מפרק כדור להרכבת התותח המרשים למדי. אין מצב חזר בו חצי חזר, ואני מרגיש שהזאת חליפה שרק שומרת על פריסתה רוב הזמן. הוא מגמד את תותח הכתף מהחליפות הקודמות ואני מחפר את מפרק הכדור, מכיוון שהוא נותן לו הרבה יותר יציבות ותנועת נוזלים בהשוואה לזו הצירים הישנים. הסבר גם הכה עם כמה אפליקציות צבע אדום בחזית, וזה עובר דרך ארוכה. וכאשר תותח כתפיים פשוט לא מספיק בכדי לבצע את העבודה, ניתן לפרוס תותחי זרוע שמתחברים לחורים מתחת לזרועות. אלה כמעט גדולים עד כדי גיחוך. לא הייתי בטוח למה לצפות להיכנס, אבל אני יוצא מאוהב לחלוטין בדמות הזו. העיצוב החדש פשוט כל כך מרשים ומדהים, והאסברו תרגם את זה לצנון מרשים של דמות פעולה בגודל 6 אינץ '. כל מה שקשור לדמות הזו מבייש את החליפה הישנה יותר, והדבר היחיד שאני יכול להתלונן עליו הוא שזה לא הגיע עם ראש רודי. בטח שתשיג כמה תותחים גדולים, אבל אני מרגיש שהראש הבלתי מסומן היה צריך להיות ללא מוח. אני מעוניין להעלות את גרסת הברזל פטריוט, אבל עדיין לא ראיתי אותה בקמעונאות ואני חושש שאולי החלון שלי ייסגר על זה. אולי זה הזמן להתחיל לשקול לשלם קצת יותר ולהשיג אותו ברשת. ולמען האמת, עם כמה נהדר זה התברר, אני חושב שזה יכול להיות שווה את זה. שתף זאת: h3 טוען ...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro