אגדות מארוול (באנר Hulk Wave): שורי מאת הסברו



הטיול האחרון שלי לאגדות מארוול (לפני כמה מארוול בימי שני) ראה אותי משך באקראי את בטא ריי ביל מה- Pile-O-Shame, והחלטתי שאוכל באותה מידה לסיים את הגל הזה ולפתוח את הדמויות שנותרו. קח בחשבון, אני לא בונה את ה- Hulk BAF (החלקים האלה הלכו לאחיין שלי), אבל אני עדיין רוצה להניח את שאר המבחר הזה למיטה, מכיוון שהוא כבר די מעופש. וכך היום אני בודק את נסיכת וואקנדה, שורי ממלחמת האינסוף! פנתר שחור הוא סרט מארוול שאני נהנה לחזור אליו, אך לעיתים רחוקות מאוד לסיים אותו.
ההתחלה של הפליק הזה (בואו נגיד השליש הראשון בערך) הוא בקלות נקודת שיא עבורי ואני באמת מחפר את הדברים בין ת'חלה ואביו המנוח, אבל כשאני עוברת באמצע הדרך זה מתחיל לאבד אותי והסרט מרגיש כאילו הוא מתפוצץ. וככל שנאמר פחות על הקרב האחרון, ייטב. לפעמים, אני פשוט אסיים את זה במספר צפיות, אבל בטוח לומר שראיתי את המחצית הראשונה של זה הרבה יותר פעמים מהשאר.
עם זאת, שורי הייתה דמות כיפית ואני שמחה שהיא קיבלה זמן מסך במלחמת האינסוף ובסוף המשחק. חשדתי כי היא נעדרה באופן בולט מהגלים בעלי נושא הפנתר השחור של מארוול אגדות, אבל עכשיו הכל נסלח. וכאן היא נראית בסדר בבגדי הוואקנדן.
התלבושת משוחזרת עם המון פירוט מפוסל וקצת מרקם עדין מאוד, שנראה כמו סוג של אריגת בד מתקדמת. זה כל כך עדין שאני באמת צריך להפוך את הדמות לאור כדי לחשוף אותה. אני חופר את זה! אתה מקבל גם כמה פנלי פיסול מפוסלים וכמה פרטים יפים על חתיכת הצוואר, הכתפיים והחזה.
דקו הוא שילוב של חום חום, שזוף ושחור מבריק יחד עם צנרת נחושת. בינתיים רצועות הדו-פיס מפוסלות כמו אפור מתכת. כמו תמיד אני מעריך את תערובת הגימור והגימור המט שעושה Hasbro לעתים קרובות עם תלבושות MCU אלה.
שורי מגלגלת גם אבנט מפוסל מפלסטיק סביב מותניה, אשר נופל מאחורי רגליה. זה מרקם כמו בד עם כמה קווי תפר מפוסלים וקצה מרופט מאוד משובח לאורך התחתון. זה אמור להיות מוחזק על ידי מכשיר בעל אבזם חגורה מפוסל שצבעו כדי להתאים ללהקות הזרוע שלה.
ככל שאני אוהב את המראה של בגד המותניים הזה, זה לרועץ פוגע ברסול הרגליים שלה. באופן כללי, הדמיון ל- MCU של Hasbro היה מצוין ואני חושב שזה המצב גם כאן. זה בהחלט מוכר לי כ- Letitia Wright.
יש לה צבע פנים מנוקד מנוקד בצורה חדה, ופיסול השיער עשוי היטב במיוחד, במיוחד הדפוסים בעורפה. כשחוזרים לביטול, שורי זה די סולידי, עם כמה מהניצבים הרגילים שלי. לזרועות יש צירים מסתובבים סטנדרטיים בכתפיים ובפרקי כף היד, אבל היא גל וכולנו יודעים שאסברו רק נותן לגברות צירים מסתובבים במרפקים, במקום המרפק הכפול צירים עם מסתובב bicep שהגברים מקבלים.
לשורי יש גם צירי מרפק מוזרים שכאלו בולטים כאשר הזרועות כפופות בקצותיהם של 90 מעלות. עם זאת, השאר בסדר. יש לה מפרקי כדור בירכיים, צירים כפולים בברכיים, מסתובבים בירכיים, ושני צירים ונדנדות רוחביות בקרסוליים.
יש לה מפרק כדור מתחת לחזה והצוואר תלוי וגם מפרקי כדור. שורי מגיע עם כפכפי הוויברניום שלה, הנצמדים לפרקי כף היד. הם מחזיקים מעמד היטב, אבל אני חושב שזה היה מגניב שהמחלפים האלה יחלפו עם הידיים כדי לגרום להם לתחום את הזרועות שלה באופן מלא. את הקצוות. שורי היא דמות קטנה ומעולה ואני כל כך שמחה שבסוף קיבלנו אותה בפורמט האגדות. הסברו עשתה עבורה די יפה, אבל זה שווה את הקורס עם כמעט כל דמויות הפנתר השחור שלהם.
לעזאזל, הוספתה לאוסף שלי גורמת לי לרצות להכפיל חזרה ולסיים את גל M'Baku הזה. . ואם כבר מדברים על כך, בעוד שאמרתי שאני אסיים את שאר הגל הזה, אני חושב שבשבוע הבא אחזור לגל M'Baku כדי שאוכל סוף סוף לפתוח את יוליסס קלאו. שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro