שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו



הסברו הוציאה כמה אריזות משובצות משובצות בסגנון וינטג 'לסדרה השחורה בגודל 6 אינץ', כדי לחגוג את 40 שנות החמישים של Empire Strikes Back. נראה כי לרוב אלה מדובר בתיקונים חוזרים, ואני לא מטבל פעמיים באף אחד מאלה רק בגלל החבילות, אבל אני בטח שבדרך כלל רצה כמה חיילים מהוט. מכיוון שמעולם לא מוצא את אלה על המדפים, ומכיוון שבאמת לא אכפת לי מהחבילה, המשכתי להזמין מראש את החומר הזה באמזון, וקיבלתי את העובדה שהוא יגיע לבלגן מקומט, ואני אני רק צריך לנסות את מזלי ביתדות כדי לאסוף עוד כמה.
כל מה שאני רואה הן תמונות סיפור אימה בטוויטר של אספנים שקיבלו את כל המעורבלים. תאר לעצמך את הפתעתי כאשר שלי הופיע בדואר פשוט מרופד ובכל זאת הצליח להגיע ללא פגע. עכשיו אל תבינו אותי לא נכון, אני באמת חופר את המצגת כאן.
הכרטיס נראה נהדר! זה מדגדג אותי באזור הנוסטלגיה ואני אוהב את קופסת יום השנה ה -40 לסכל בראש. וכמה שנראה נפלא, הדמות נראית טוב כל כך! אבל אין לי מקום לשמור על דמויות משובצות 6 אינץ ', וזה לא ידידותי לאספנים, אז בואו לקרוע את התינוק הזה ונראה. החברים האלה בוודאי קיבלו מדויק הרבה יותר מסך מאז ימי הקנר! אכן, אני נמצא לעצמי עם כמה פירוט שהאסברו ארז לבחור הזה.
הידיים והרגליים כוללות תפירה מוכרת שמופיעה על כמעט כל המורדים של הוט, ואני מחפרת את הרצועות המצטלבות על מגפיו. יש לו כיס שקוף מפוסל על שריר היד הימנית, בדיוק תחת מה שאני הולך לנחש שהוא ייעוד ליחידה. יש לו גם את לוח הקומוניסטים שלו מפוסל בכפפה השמאלית שלו כך שהוא יכול לחזור לבסיס Echo ולדווח על תצפיות של וומפה! האפוד והחלק התחתון של הטוניקה שלו יצוקים בפלסטיק רך ומחוברים לדמות כדי לתת לתלבושת עומק נחמד.
לבוש בשכבות, קר בחוץ! יש חגורה מפוסלת בסגנון צבאי עם נרתיק ושש רימונים המפוסלים לצד הימני הקדמי של הטוניקה, כמו גם דרגות הדרגה שלו בצד השמאלי של החזה. יש לו נרתיק פונקציונלי לאקדח שלו, והמטפחת סביב צווארו נשלפת, אבל קר על הוט אז אני לא יכול לדמיין למה הוא ירצה להוריד את זה. התרמיל הוא ערכה מרשימה.
יש כיסוי מפוסל עם כל הכפתורים הקטנים וסימני התפרים וקטעים חשופים של מכשירי האריזות, יחד עם כבלים הנכנסים מהם ואנטנה. החבילה ניתנת להסרה, היא פשוט נקודה בגב הדמות וישנם שני קליפים היורדים מצידי האפוד שמתחברים לחריצים באריזה. לחבילה גם תא נסתר, הכולל צלחת פנים שנייה, ממש כמו אותה דמות הרסו הראשונה בקו ה- GI JOE הישן: קו הגיבור האמריקאי האמיתי! הדמות ארוזה בפנים המגולחות הנקיות שהראיתי לאורך כל הדרך.
נראה שזה היה הניסיון של הסברו לשחזר את החייל המתואר בכרטיס וזה עושה את זה די טוב. הוא אמנם נראה לי ממש צעיר, אבל אז הוט לא היה הקרב הראשון ששלח ילדים להילחם. אני גם אוהבת שיש לו כמה לחיים ורודות כי זה כל כך קר! לקסדה מכסה המנוע מרופד עם מכשיר Comm המפוסל בצד, דש צעיף מפלסטיק תלוי מהשני וזוג משקפי מגן על אלסטיות הניתנות לשחיקה או מעל העיניים.
אני חושב שהמשקפיים נראות טוב יותר שחוקים ממה שהם נראים מעל העיניים. הסברו לקח דף מתוך הספר Figma / Figuarts כשמדובר בצלחת הפנים. קפצו מעל ראשו ותוכלו לקלף פרצוף אחד ולהחליפו בשני.
הפנים החלופיות מזוקנות ונראות עידן מתאים יותר לזוועות לוחמת תעלות הקרח. אני ממש אוהבת את הדיוקן הזה מאוד ועד שאוכל להשיג שני שניים מהחבר'ה האלה, אני הולכת עם הפנים האלה לתצוגה רגילה. אין שום הפתעות בבירור.
לזרועות יש צירים מסתובבים בכתפיים, במרפקים ובפרקי כף היד. הרגליים מחוברות לכדור בירכיים, מסתובבות בירכיים וצירים כפולים בברכיים. לקרסוליים צירים ונדנדות רוחביות.
יש מפרק כדור מוסתר מתחת לאפוד והצוואר משולב בכדור. החלק התחתון של הטוניקה אכן מסתדר מעט בתנועת הרגליים, אך הצדדים חריצים וזה עוזר רבות. אני עדיין מעדיף את המרפקים הכפולים והצירים המסתובבים של קו מארוול אגדות של Hasbro, במיוחד כשמדובר ברובים, אבל מה שאנחנו מגיעים לכאן בהחלט לא רע.
חייל המורדים מגיע עם שני כלי נשק, אקדח DH-17 רגיל ורובה A280. שתיהן הן פסלים מפורטות במיוחד ואף לקחתי רגע להתפעל עד כמה הרובה תואם את זה שנראה בסרט. הנייטפיקים היחידים שלי כאן הם שהם לא חסכו מעט צבע כסף לוע האקדח והייתי רוצה שיהיה לו קלע על הרובה.
לעזאזל, אפילו לרובים שהגיעו עם כמה מדמויות Kenner Hoth היו קלעים! ידו הימנית של המורד מפוסלת באצבע ההדק שעובדת היטב עם שני כלי הנשק והוא יכול לערסל את הרובה בידו הלאומית. האקדח משתלב היטב בנרתיק. אני יודע שאני אומר את זה הרבה, אבל אני כל הזמן שוקע אם להמשיך לאסוף את השורה הזו או לא.
לעיתים קרובות מדי, זה מרגיש כאילו הסברו פשוט מתקשר לדמויות ולא מנצל את הקנה מידה הגדול יותר. אבל אז, בדיוק כשאני נמצא בזרם ההוא ומוכן לקפוץ, הסברו מייצר דמות מדהימה כמו זו. זה די עצוב שהם שיחררו יותר מכמה דמויות ראשיות בשורה שאין להם את הטיפול והקשב לפרטים הקטנים שהחייל חסר השם הזה עושה, אבל זה לא גורם לי להעריך אותו פחות.
ההפך. זה משוחרר כזה שמממש את הפוטנציאל של סולם ומצב הקו כדמויות "אספנים" וממשיך להסתובב קצת יותר זמן. עכשיו אני מקווה שהוא יקבל מהדורה רגילה של האגרוף כדי שאוכל להשיג עוד כמה! שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro