אגדות מארוול (גל קליבן): גמביט מאת הסברו



בפעם הקודמת הבטחתי שיטוטים וגומבו, והנה אנו רוכזים חזרה לגל הקאליבן עם מבט שאתה יודע מי. "מי? לחברים שלי, רמי דה לבו של דה שם. לאויבי זה הגמביט! "כן, הגמביט הניתן לציטוט אי פעם. הוא דמות שאני אוהבת לשנוא. או שזה שונא לאהוב? אולי זה גם וגם. כל מה שאני יודע הוא שהוא לעתים קרובות גרם לי לרצות להכות את מסך הטלוויזיה שלי בכל פעם שהוא הופיע בסרט המצויר של אקס-מן. לא משנה מה המקרה, הוא מצרך מצבים של אור X-Men שלי והגיע הזמן שנגיע אותו לקו האגדות המודרני! גמביט הוא הדמות הרביעית שפתחתי בגלים הכי מוצקים זה, והוא ללא ספק אחת הדמויות היותר צפויות שלי. עבר הרבה זמן שהייתי בבעלותי גרסת Toybiz Legends, ועדיין יש לי כמה זיכרונות חביבים מהדמות ההיא, בעיקר שהיו להם את הכדורים לעשות ז'קט של סחורה רכה בסדר גודל כזה. הסבר התרחק מכל סחורה רכה בסדרת אגדות מארוול והם אפילו משתמשים בו במשורה בצורה מתסכלת בסדרה השחורה של מלחמת הכוכבים. בכל אופן ... האם הגרסא המודרנית של Hasbro יכולה להתעלות על חיבתי לדמות הישנה? בואו נגלה ברגע זה. ובכן, עדיין אין כאן סחורה רכה, ואני די בטוח שזה דבר טוב, אפילו אם המעיל כאן מוכר מייד. ראינו את זה כל הדרך חזרה בשנת 2012 בפנטומקס, ומאז הסבר מחזר את הז'קט הזה לעתים קרובות כל כך, שאם הוא לא היה עשוי מפלסטיק, הוא היה מושחל עד עכשיו. אבל זה עובד וזה עובד טוב מאוד עבור הנתון הזה. ז'קט זה נראה נהדר בצבע חום עם הצווארון הגבוה המסוגנן והדשים המפולחים, והשרוולים המפוסלים על הזרועות ממלאים את החורים כדי לגרום לאשליה שכל בגד אחד עובד כמעט בצורה מושלמת. ויש בו כמה פרטים עדינים להפליא, מהקמטים והמרקם של הבד ועד לרעיות המפוסלות וקווי התפרים. חלק מהפרטים האלה לא הופיעו באותה מידה כשצבעו בשחור או לבן, אבל זה בטוח כעת. תחת המעיל הזה ישנם כמה צבעים נהדרים וכמות מפתיעה של פיסול חדש שקורה. המגפיים, פיסת הצווארון והצנרת המשתרעת לאורך קו החגורה שלו הם כולם פרטים מפוסלים, שאפשר היה כנראה להזמין אותם בפרטי צבע פשוטים. ואם כבר מדברים על צבע, אני מאוד אוהבת את הסגול והכחול המתכתי שהם השתמשו בחליפה שלו. בהשוואה למט החום של הז'קט, הוא מופיע בצורה נפלאה. התמרון של הגוף הוא דברים סטנדרטיים למעט שתי הפתעות. למרפקים אין צירים כפולים רגילים, אלא במקום זאת צירים מסתובבים. מבחינה אסתטית, אני מניח שזה עובד טוב יותר לשרוולים המפוסלים, אבל זה אכן מעכב את טווח המרפקים על פני מה שהייתי רגיל לראות. עם התחפושת המצוירת כל כך טוב, היה זה בפסל הראש להכין או לשבור את הדמות הזו, ואני שמחה לומר שהדיוקן מצליח בכל החזיתות. מהאופן בו זעזוע שיערו בולט מקודקודו ועד עקבותיו העדינים מאוד של זקנו ושפמו, הסבר גבו כאן את גמביט. הסנטר הקופץ, האף הבולט והעיניים השחורות והאדומות הם כולם בלתי ניתנים לטעות. ולמרות שזה אולי נשמע כמו בדיחה, אני חושב שאלו כמה מהפסלים האוזניים הטובים ביותר שביצעה עד כה. ברצינות! גמביט מגיע עם כמה אביזרים לסיום החבילה. ברור שהוא מגיע עם צוות בו. זה לא שום דבר מיוחד, רק סגל מפוצל אפור, שאפשר לאחוז בידו הימנית ולערסל בשמאלו. בשלב הבא הוא מגיע עם חלק מהאפקט קלפי משחק מלא אנרגיה, שניתן לשרוך סביב ידו ועובד בצורה יוצאת דופן על ידו השמאלית עם שתי האצבעות המפנות. אני ממש הורדתי את הדבר הארור הזה בזמן שצילמתי ולקח לי עשר דקות של זחילה על הרצפה כדי למצוא את הדבר. לשמחתי בסופו של דבר עשיתי, אחרת החתולים היו טוענים שזה משלהם ולעולם לא הייתי רואה את זה יותר. החלק האפקט השני קשור ליד שמאל חלופית, אשר משליכה אותה שלושה קלפים טעונים. גם זו נראית די נהדרת וזה צריך להיות הרבה יותר קשה להפסיד מכיוון שהיא מחוברת ליד. אני מקווה שעדיין לא עייפתם מ- X-Men, כי אני הולך להמשיך לכדור המוטנט הזה להתגלגל בשבוע הבא. השנים האחרונות היו כמו רנסנס של אקס-מן בקו מארוול אגדות המודרני. זה כמו שהאסבר עבד שעות נוספות כדי לארוז כמה שיותר אקס-מן להרכב שהם יכולים, ואין לי שום בעיות עם זה! 2019 אפילו העלה את האנטה עם כמה ערכות קופסא מרובות חבילות מעולות בנוסף לערימת הסיפונים עם גלים מעולים כמו זה. אני לא אוותר על מי שאפתח בשבוע הבא. תצטרך לקרוא את דעתי! שתף זאת: h3 טוען ...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro