אגדות מארוול (גל קליבן): זיוף מאת הסברו



שוב יום שני פלא ויש לי דחף עוצמתי לבנות BAF נוסף, אנשים! זה אומר שאני הולך לזרוק אקראיות לרוחות ולחפור לגל שאני הכי קרוב לגמר. וכן, זה גל הקאליבן, וזה אומר שאני חוזר לטריטוריה של אקס-מן ופותח את פורג '! זה מוזר, אבל אני חושב שאני בעצם משייך את פרז'ה יותר לדמויות אקשן מאשר לקומיקס. זה כנראה בגלל שהייתי כל כך בדמויות של Uncanny X-Men ו- Forge היה שם בין האהובים עלי.
חשבתי גם שכישורי הטכנולוגיה שלו יוצרים יכולת מוטנטית מעניינת, אם כי לא נורא. נתח טוב של התחפושת של פורג 'מושג עם צבע, ואני שמח לומר שחזרנו אל הדקו הכחול והצהוב המפואר. התלבושת הזו פשוט מושיטה ישר אל תוך המוח שלי ומניפה את אצבעותיו בעצבי הנוסטלגיה.
כתמיד, הכחול העמוק והצהוב הבהיר מייצר קומבו מצחיק, ונראה פנטסטי לא פחות בדמות פעולה כמו בקומיקס. לוחות. השליך את המבטאים החומים כדי לקרקע אותו, ויש לך חיך צבע נהדר למראה. כמה פיסולים מקוריים כוללים את האצטרובלים המוגזמים בכפפותיו, את השוליים מסביב לראש מגפיו.
שוליים המגפיים מוחזקים רק על ידי חיכוך, אך נראה כי שלי נשאר טוב למדי. הם בהחלט טובים יותר מהרצועות ברגליים של ציקלופ, שתמיד נופלות. בפנים קדימה, נרתיק חום נשלף לירכו הימנית, חגורה אדומה עם לוגו ה- X צבוע על האבזם, ורתמת כתף חומה עם כיסים מפוסלים.
אני לגמרי חופר איך הם פיסלו את הרגל הסייברנית שלו, מורכבים מכסות פנל דמוי מעגל וברק כחול מתכתי. זה הרבה יותר טוב מסתם כסף. הדיוקן מורכב מפסל ראש פנטסטי נוסף, הכולל כמה עצמות לחיים מוגדרות היטב וביטוי רציני.
השפם עשוי היטב, כמו גם סרט הג'ינג'י האדום שקשור בצד. הראש מנוקד על ידי זנב קוקו שופע. אני גם חופרת את גוון העור הכהה יותר איתו הלכו בגוון העור שלו.
Forge מגיע עם זוג כלי נשק: רובה אחד ואקדח אחד. האקדח יצוק בניילון אפור ומשתלב בנרתיק בירך ימין. העיצוב הוא קצת אוטומטי מסורתי עם קצת מדע בדיוני מעורבב בו.
הרובה יצוק באותו פלסטיק אפור ויש לו אפילו יותר ויבר-פנים-מדעי. אין ספק שמדובר בכלי נשק שזייף מבושל ולדעתי הם מתאימים לו. האחיזה הגדולה שלי היא שהלוואי שהם יכללו יתד ברובה כדי שיוכל להיות מחובר לגבו.
אני אוהב כשדמויותיי יכולות לשאת או ללבוש את כל כלי הנשק שלהם. הניסוח אינו מחזיק חדש. לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, וצירים כפולים במרפקים.
הרגליים מוטות בכף הידיים בירכיים, מסתובבות בירכיים ובמגפי המגפיים, הברכיים צירים כפולות ו לקרסוליים יש צירים ונדנדה לרוחב. יש מסתובב בחזה, ציר שריר פלג גוף עליון, והצוואר תלוי וגם מפרקי כדור. הכפפות הרחבות אכן מעכבות מעט את התפרקות המרפק שלו, אבל אני שמח שאני עדיין יכול להביא אותו למצב ירי כשהרובה עד לחיו.
אני מרגיש שהסבברו מכניס רק קצת אהבה נוספת לבחור הזה. השוליים על המגפיים הם עם מגע יפה, הרגל הביונית יצאה יפה, והדיוקן מוצק כמו שהיום ארוך. ועם Forge, X-Men משובח נוסף מצטרף למדפי מארוול אגדות שלי.
הילד נראה שאסברו אוהב את החבר'ה האלה בזמן האחרון. לא רק שיש לי לא מעט ללכת לפני שהדבקתי, אלא ש"יריד הצעצועים "הראה לנו שרכבת X-Men תמשיך להתגלגל. Forge מכניס אותי לחמש למטה ושניים ללכת לגל הקאליבן.
בשבוע הבא אסתכל על Skullbuster! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro