אגדות מארוול (גל קליבן): חיה מאת הסברו



אני הולך לשמור על רצף אקס-מן על מארוול בימי שני לפחות כמה שבועות נוספים, למרות שאני לא דבק באף גל אחד. הדמות של היום היא אחת שמאוד התרגשתי לקבל והיא אכן דוקטור האנק מקוי! חשבתי שזו הפעם הראשונה שאני טובל לגל הקאליבן, אבל מסתבר שכבר פתחתי ובדקתי את בלינק קצת לפני כן. חיה כל כך חיונית למערך אקס-מן, זה מפתיע אותי לקח כל כך הרבה זמן להשיג אותו והמשך לי לפתוח אותו. זה גם מרשים שאפילו עם קומתו הגדולה למדי, הסבר הצליח לדחוס שם סט נוסף של ידיים ואת הנוגין של קליבן שם. לעזאזל, הם בטח היו יכולים להפוך את האנק לתואר BAF בעצמו והייתי מגניב עם זה. ואני בהחלט מרוצה מהמראה שאסברו עשה כאן, מכיוון שזו בהחלט הגרסה האהובה עליי לדמות. הוא גדול, גרגרני, אין חולצה, ופשוט לוח שרירים גדול ופרווה כחולה. התלבושת כולה מורכבת מכמה גופיות כחולות וחגורת האקס-מן הצהובה שלו. ואני חייב לומר, גם הפרטים בפסל וגם הדרגות היפות של הקונספירציה הכחולה כדי להפוך את חיה לדמות נהדרת. כמעט כל פני השטח שלו מכוסים במרקם פרווה מפוסל, עם טלאים עבים במיוחד על חזהו, כתפיו, גבו וסביב צווארו. יש לו רגליים וידיים ענקיות, יחד עם סט נוסף של ידיים מחליפות, הכוללות יד עומדת ואגרוף. הסברו פסק כאן את הניסוח, עד כדי כך שאני מקבל כמה פלשבקים לימי הצעצועים של ביז, שם הניסוח לעתים קרובות קיבל מושב קדמי לאסתטיקה. למרבה המזל זה לא ממש המקרה כאן, אם כי אני אגיד שעם כל נקודות הביטוי האלה, אני חושב שביסט נראה טוב יותר בתנוחות פעולה מאשר פשוט נוטה. עם זאת, בואו נדרוש את כל הנקודות האלה! בזרועותיו יש כפיפות כתף של הפרפר, צירים מסתובבים בכתפיים המתאימות, צירים כפולים במרפקים, יתדות צירים בפרקי כף היד וסיבוב שרירי הזרוע. הרגליים מחוברות בכדור בירכיים, מפרקים כפולות בברכיים ויש להן מסתובב בירכיים. לקרסוליים צירים ונדנדה לרוחב ויש צירים בכפות הרגליים. יש מסתובב במותניים, מפרק כדור מתחת לחזה והצוואר תלוי וגם מפרקי כדור. למותר לציין, הנתון הזה הוא טונות של כיף לשחק איתו! אם יש דבר אחד שנקרעתי עליו זה הדיוקן. אל תבינו אותי לא נכון, זה נראה נהדר, אבל גם חסר לו קצת פירוט בפסל, במיוחד סביב הפה והשיניים. השיניים הן באמת רק קווים צבועים, והצבע מעט מחוספס. זה נראה יותר כמו דיוקן מונפש, וזה לא דבר רע, אבל זה מסוכסך עם כמה מפיסולי הראש המפורטים יותר שראינו מחסברו בעבר. עם זאת נאמר, השיער והפסקאות נראים נהדר והביטוי העז בהחלט מלא באישיות. בכל זאת, אני אצטרך להגיד את זה. היינו צריכים לקבל פסל ראש שני עם הדמות הזו. לא צריך לאפיין את החיה רק ​​בזעם כזה. הייתי אוהב דיוקן רגוע עבור האנק. אבל היי, אני לא רוצה לסיים את המבט הזה במורד כי אני באמת חופר את הנתון הזה הרבה! אני עדיין שיחקתי איתו הרבה אחרי שסיימתי לצלם תמונות, והבחור הגדול והחביב הזה יושב על שולחני כבר כמה ימים כדי שאוכל לאסוף אותו ולשחק איתו בזמן ההשבתה שלי. עם Beast, דמויות הליבה של אקס-מן ממשיכות לשפוך על מדפי האגדות שלי, ואני אומר שימשיכו להגיע, הסברו. רציתי זמן לעשות צילומי קבוצות הגונים השבוע, אבל אני אאפשר את זה בשבוע הבא כשאשמור שרכבת האגדות X-Men תגלגל! שתף זאת: h3 טוען ...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro