אגדות מארוול (גל קליבן): יובל מאת הסברו



ובכן, חברים, אני לא מתחיל להתחיל השנה החדשה, מכיוון שלא הצלחתי להיכנס שוב בשבוע שעבר אחרי יום שני של מארוול. אני עדיין עמוס עם דברים שמתאבקים בזמני, וכנראה שיעברו עוד כמה חודשים עד שאסגור אותי לעדכונים שוטפים. עם זאת, אני חוזר להפיץ היום יותר אקס-מן, ויש לי הרגשה טובה ששאר השבוע יסתדר. היום אני חוזר אל גל קליבן במבט ליובל! אני מניח שתוכל לשקול את היובל כאן כדמות התנצלות. הסבר נתן לנו אותה כמה שנים אחורה כדמות Build-A, שהייתה בחירה מוזרה בפני עצמה. ואז להוסיף דלק לאש, היה קשה למצוא גל ולהשלים את הגל. אני לא חושב שאי פעם ראיתי אף אחת מהדמויות פעם אחת, למרות ששמעתי שסיפרו את זה כ- Toys R Us Exclusive. למותר לציין שהנתונים עברו כסף גדול ברשת. חוץ מזה, היובל BAF לא היה מבוסס על המראה הקלאסי של הדמות בכל מקרה, אז הנהbro מגלה דקירה חדשה בכדי להכניס אותה לידי אספנים. אין לי את היובל של BAF, אבל משווה את התצלום הזה עם כמה תמונות, נראה כאילו בהחלט יש כאן מיחזור, לכל הפחות הז'קט הסימן המסחרי הצהוב שלה נראה אותו דבר. והם עשו עבודה יפה עם זה. הוא יצוק בפלסטיק צהוב המומס על רשתית, כולל צווארון גבוה ומוצמד ונחת אל מאחורי ברכיה. השרוולים מפוסלים על הזרועות, מגולגלים למרפקים, והיא משחקת זוג כפפות כחולות שתואמות את מגפיה. מתחת למקטורן, היא משליכה את התלבושת השחורה מהמהדורה הקודמת בתמורה למכנסיים הקצרים הכחולים והגזרה הוורודה שלה. יש כמה נגיעות קטנות ומקסימות בפסל, כולל הכפתורים והסיכה בחזה, שכולם צבועים יפה בזהב. החגורה השחורה המפוסלת שלה כוללת אבזם חגורה אפור, ולמכנסיים הקצרים יש כמה חייטים מפוסלים ואזיקים סביב ירכיה. הצבעים על הדמות הזו הם פנטסטיים! הדיוקן די הדוק, למרות שלדמות שלי יש משהו שקשור בקיר עיניים. אני לא כל כך בטוח שזה רק צבע האשמה, כיוון שהעיניים באמת נראות מעט רחוקות זו מזו. עם זאת, כל השאר בסדר. הצבע על שפתיה חד ונקי, העגילים נראים נהדר, ואני אוהב את הפיסול שעשו על שערה. אני חופר במיוחד איך שהמשקפיים הורודים השקופים שלה יצאו. אף פעם לא קל לבצע משקפי ראייה בסולם הזה, אבל אלה מתאימים לדמות בצורה מושלמת. עכשיו, עם כל הדחה הצידה, אני אגיד שבעוד שהייתי די נרגש להשיג את הנתון הזה, עכשיו כשהיא ביד אני קצת מגניב עליה. חלק מהבעיה יכול להיות שהפלסטיק ממש דביק בשלי, במיוחד בברכיים הכפולות ובציר הצוואר. זה מוזר. עבודה של חלק מהמפרקים שלה מרגישה כמו סיכוי מפוקפק ורוב הצירים האלה מעדיפים לנסות לעוות מאשר לעבוד בפועל כמו שהם אמורים. תוסיפו לזה את היעדר חלקי האפקט, והיא פשוט לא כל כך כיף להסתובב איתם כמו שהיא הייתה יכולה להיות. אני מופתע שהסבברו אפילו לא יכול להשתעל כמה מעגלי אפקט מסוג המשושה שמתחברים לפרקי כף היד. כן, יש לי טונות כאלה, אבל זה לא באמת העניין. עם זאת, היא מגיעה עם תוספות זוגיות, כלומר הדיוקן השני הזה עם משקפיים נשלפים. וכן, כן, זה זה שתנפח בועה עם המסטיק שלה. אני אוהב שהם כללו את זה, זה אפקט נפלא, והמשקפיים הנשלפים היו מגע יפה. למרבה הצער, הראש הזה לא מתאים בדיוק לדמות שלי. זה לא ייכנס כמו שצריך וכשאני מנסה להפעיל לחץ, מפרק הצוואר הגומי פשוט מתכופף. אני יכול לגרום לזה לעבוד, אבל זו רק דוגמא נוספת לכך שה QC ביובל שלי לא מסתכם. אני מניח שיובל התגלה מאכזב מעט. הדמות נראית נהדר, והיא תהיה מייצגת בסדר על המדף שלי ב- X-Men, אבל הפלסטיק העשוי על הדמות הזו גורר אותה הרבה. כשאני פותח דמות למארוול בימי שני, הדמות הזו בדרך כלל נשארת על שולחני במשך השבוע כדי שאוכל לשחק איתם בזמן ההפוגה שלי, אבל היובל פשוט לא כל כך כיף, אז אני חושב שהיא תצא בסדר למעלה על המדף. בשבוע הבא רכבת X-Men עוברת. מי זה יהיה? לא אדע בוודאות עד שאני אתחיל לחדור בערימת האגדות, אבל אני מרגיש שיש לי רעווה לכמה זחלים וגומבו. שתף זאת: h3 טוען ...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro