כיסוי בנות יקום DC (סדרה 3): Mera by DC Collectibles



מה זה? יום שישי בפועל של DC? כן! קשה להאמין שהיה לי מספיק חומר (וזמן) לעשות את זה כל שבוע, אבל אם בטוח מרגיש טוב לחזור לזה מדי פעם למען פעם. אם היית איתי זמן מה שאתה יכול לדעת שהייתי אספן מושבע של הסדרה השנייה של פסלי כיסוי של בנות אספנות פורצלן יצוק קר של DC. אבל כשהסדרה התחילה שוב החלטתי שבעניין האפשרות לצמצם את שטח התצוגה שאני אקרא לזה ייגמר. עבור מישהו עם מעט מאוד כוח רצון בכל הקשור לרכישת פריטי אספנות, נשארתי נאמן באופן מפתיע להחלטה ההיא. זה לא אומר שלא התפעלתי מהם מרחוק. ובסופו של דבר זה היה מחיר שלא יכולתי לסרב למרה שגרם לי סוף סוף לטבול את אצבעותיי בסדרה השלישית הזו. עברו כשנתיים מאז שביקרתי בפעם האחרונה בשורה הזו, אז אני יותר ממוכן! השורה הקודמת התבססה על אומנותו של סטנלי ארטגרם לאו, ואילו הפעם הגיע תורו של ג'ואל ג'ונס ואני חופרת הרבה את עבודותיהם של האמנים. האריזה בקו זה לא השתנתה הרבה מאז היעדרותי, למרות שהפעם הם מוגדלים יותר וגודל הקופסה משקף את זה כמובן. הפסל עדיין מגיע בתוך קופסה סגורה לחלוטין ונדבק בין שני מגשי קלקר כדי לשמור על בטיחותו. שמעתי סיפור אימה אחד או שניים על שבירה בסדרה החדשה הזו, אבל שמחתי לראות שהשלי שרד. המכלול היחיד הנדרש הוא כריתת עמוד הרגל היחידה של מרה לבסיס. בואו נעשה את זה ונבדוק אותה! בעמידה גבוהה וגאה, מרה צועדת על הגלים בעמדת ביטחון וראשה זקוף. זה מראה מלכותי מתאים למלכת העומקים. והמלכותית היא גם המילה שהייתי בוחרת לתאר את הלבוש שלה. היא משחקת את בגד גוף המעטה המוכר מאוד עם צורות זהב עם כמה צנרת זהב מסוגננת על זרועותיה, פלג גוף עליון ומגפיים. אני גם חופרת את ה- M המעוצב באסטרטגית במקום בו אבזם החגורה שלה יהיה. מרבית המאזניים צבועים בירוק אמרלד מהמם, וכך גם המגפיים. מרכז החזה וזרועותיה צבועות בזהב, מה שמייצר דקו דו-גוני בולט מאוד. כל פרט ופרט בתלבושת זו הוא חלק מהפיסול והדיוק והאיכות של יישומי הצבע מצוינים. ממשיכים לדיוקן, ואה, ילד, אני מקבל סרטים גדולים (כמו בהאמן / היא-רא) מהוויב הזה. אני לא בטוח אם זה מהעיניים, אבל ראיתי את זה מייד ולא יכול לפתוח את זה. זה לא דבר רע, אכפת לך, רק שאני חושב שהסגנונות דומים מאוד. פניה של מרה ממוסגרים על ידי נזר זהב, שמאחוריו זורם את שערה האדום והנפוח. הפסל באמת עבר את החלק העליון על שיערה וזה נראה נהדר. תווי הפנים המצוירים תואמים את האיכות ללא דופי של שאר היצירה. עיניה ישרות ואחידות והגבות והשפתיים פריכות וחדות. אין תלונות כאן. וזה מביא אותנו לבסיס. בדומה לכיסוי בנות Mera הקודמות, הן הלכו עם פלסטיק שקוף כדי לדמות מים והאפקט עובד יפה. המים המתזים מתפרצים מתחת לרגליה ומתכרבלים בקצוות, כולם מונחים על משטח בצורת דיסק. הפוך את הבסיס מעל והתחתית ממותגת באספנות DC ומראה שהיצירה ממוספרת ביד. שלי הוא 324 מתוך 5000 יצירות. הסדרה הקודמת הפיקה 5200 מכל אחד, כך שנראה שהם גילחו 200 שלמים מכל ריצה. ה- Cover Girls Mera הקודם היה אחד הפסלים האהובים עליי בסדרה ההיא, אז זה זוכה לשבחים גדולים כשאני אומר שאני אוהב את זה כמעט באותה מידה. יש למעשה כמה דברים שהדבר הזה עושה טוב יותר, כמו אפקט מים מעולה זה, ולמען האמת יש לפסל מסובך הרבה יותר. בנוסף הצבע הירוק המשמש לחליפה שלה נראה כאן קצת יותר פרמיום. עם זאת, אני מאוד אוהבת את האופן בו גרסת ה- Artgerm מאוזנת, כאילו מתריסה מכוח המשיכה, והדיוקן פחות מסוגנן ועדיין מדהים לגמרי. האם באמת הייתי זקוקה לשתי Meras במדף Cover Girl שלי? לא, אבל אני אספתי את זה בחגים בסביבות 40 $, וזה היה עסקה שלא יכולתי לסרב לשמחתי וזה היה המקרה מכיוון שהיא קטע יפה מאוד. האם זה אומר שאני הולך לטבול עוד בסדרה השלישית הזו? אה, אולי. אני בטוח שמתי לב לאישה הקטלנית, כך שאם אתה מעוניין בזה, אולי תרצה להמשיך לעקוב אחר המרחב הזה. שתף זאת: h3 טוען ...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro