אגדות מארוול (גל קליבן): גולגולת של הסברו



אני כמעט מבט על גל קליבן! וחוץ מזה לעטוף גל של אגדות מארוול, יש כמה דברים שמלהיבים יותר מאשר להתגבש בקבוצה או בתת-קבוצה חדשה במארוול אגדות, והיום אנו עושים בדיוק את זה. הקוראים! החבר'ה האלה כל מיני מגניבים, ונוגעים באיזה חרא די מפותל בקומיקס של אקס-מן, לא פחות מביניהם ה- Body Shop של ספירל, חלקי חילוף קיברנטיים חייזרים ואימת גוף מיושנת וטובה. הו כן! כאן הוא רק מחכה להשתחרר מכלא החבילות שלו כדי שיוכל להתחיל לבעוט בתחת.
מהרופא של סייברמן לרובוקופ, הרעיון של אנשים שיחליפו את החלקים שלהם עם קבצים מצורפים קיברנטיים תמיד שרר לי לעזאזל. תמיד יש את השאלה המטלטלת הזו כמה אתה יכול להחליף לפני שאתה כבר לא. וקחו בחשבון, The Reavers התחלנו בשנה שלפני טרק מסע בין כוכבים הכיר לנו את The Borg, גם אם מדובר בטיפולים שונים מאוד ברעיון.
אז איפה הכי טוב עבור מארוול אגדות להתחיל אבל עם אחד הקורבים המקוריים, Skullbuster ! גולגולת שואלת בכבדות מדמות אחרת של סייבורג שחזרנו בגל ססקצ'ץ 'וזה אכן המוות. וכשאני אומר שואלת בכבדות, אני מתכוון שהגוף זהה מהצוואר למטה. אפילו החגורה והנרתיק זהים.
אני קצת מופתע עד כמה חלק ממנו הסברו ממחזור בלי לגעת בכלל. האם זה עובד? אני משער. הז'קט החדש עובר דרך ארוכה בכדי לגרום לו להיראות קצת שונה ולהסתיר כמה מחומר הדודלוק, כמו החור הענק בחזה בו הכבל מחובר. לעזאזל, הז'קט אכן נראה די נהדר. כריות הכתפיים שאינן מתאימות כוללות דוקרנים בצד ימין ומספר כתבי-עת המפוסלים לכיסים מקדימה ומאחור. פסי הרוכסן נראים נהדרים והם צבועים בקפידה בכסף.
בטוח שזה נראה כמו פריט התחפושת העיקרי מהקוספליי Mad Max של מישהו, אבל זה עדיין די רע. ההרכב מנוקד על ידי רצועת תחמושת. וכמובן, פסל הראש הוא כל חדש ומצחיק למדי.
אנו מקבלים פסל פנים נורמלי למראה קבור תחת צבע שחור לבן וזוג עיניים אדומות נוקבות. התוצאה הסופית היא גולגולת נראית כלבה, שהיא יותר מאיימת מעט. יש לך Deathlok? אם כן, אתה יודע בדיוק למה לצפות מהניסוח כאן, מכיוון שהוא בעצם אותו גוף. אני רק אחזור אחורה לסקירה הקודמת הזו אם אתה רוצה לראות את הפרטים. Skullbuster מגיע עם אביזר אחד וזה האקדח שהוא לובש בנרתיק בירך ימין. וכן, כן, אקדח זה בדיוק הגיע עם Deathlok.
אני חופר את האקדח הזה לא מעט. יש לו עיצוב ייחודי והפלסטיק הצבעוני החדש מוציא באמת את כל אותם חתכים ופרטים עמוקים בפסל. ההיקף די מגניב ואני אוהבת איך המגזין מתרחב על פני האחיזה.
עם זאת, אני מאחל שהוא יבוא עם איזה רובה סער גם כן. חוץ מזה שזה נחמד להשיג נשק שני, זה היה מסביר למה מיועדים כמה מאותם מגזינים מפוסלים על הז'קט שלו. Skullbuster מגיעה בהפתעה מגניבה אחת, וזהו ראשו של קורא אחר, מור ריי.
אני אוהב את הקסדה ואת מגן הפנים הפלסטי הצלול, אבל אם אני מוריד את המגן זה נראה כמו ריס שהתעטש שם. יש צבע מהגבות שלו על כל הפנים. אבל זה לא עניין גדול כל כך עם הקסדה.
כמובן, זה אחד מהמצבים שבהם יש לנו את הראש אבל אין לנו גוף. אז אתה יכול לבחור איזו דמות תרצה להציג את הדמות, או שתוכל להרים דמות שנייה. גיליתי שאם תוריד את הז'קט ואת רצועת התחמושת שלו, הוא נראה די שונה כמעט בכדי להצדיק את הדמות השנייה ממנו.
אבל כך או כך הם עדיין נראים הרבה כמו Deathlok. אני בא מסקולבסטר קצת מסוכסך. אני אוהבת שהשגנו אותו, אבל הלוואי שהאסברו השקיע סתם עוד קצת כלים מקוריים.
הייתי אפילו מקריב בשמחה את ראש ריס אם חלק מהכסף הזה יכול היה ללכת לכוונן את גוף הדדוק רק עוד קצת. ובהתחשב בכך שהאסברו כבר הוציא שחרור שני מ- Deathlok עם גרסת ה- X-Force, הטבילה המשולשת הזו נראית כמו מעט. אבל אני לא יכול להכחיש שהוא נראה מגניב לעזאזל ולכן אני לא יכול להתעצבן עליו יותר מדי.
בשבוע הבא נעטוף את הגל הזה עם מבט על נשק X ועל דמות ה- Caliban Build-A-Figure! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro