אגדות מארוול: קוקיות סטופפורד מאת הסברו



מזל טוב, הגעת לעוד שני מארוול! אני מקווה שתישארו בטוחים, שוטפים ידיים, ולמען השם, תפסיקו לחוות את פניכם !!! מעולם לא הבנתי עד כמה קשה לעשות זאת לפעמים. בכל אופן, מאז שעטיפתי את גל הקליבאן בשבוע שעבר, חשבתי שאפתח היום דמות עצמאית לפני שאקפץ למגוון נוסף. אבל, אנו הולכים לשמור על הרכבת האקס-מן הזו שמתגלגלת עם מבט על אחת הבלעדיות של וולגרן ... קוקיות סטפפורד! באופן כללי, שותפות וולגרנס-הסברו הייתה טובה בעיניי, מכיוון שלא היכולת למצוא את הבלעדיות הללו הייתה היוצא מן הכלל ולא הכלל.
מדי פעם אני צריך לפגוע באיזור מזויף, אך לא לעתים קרובות. אבל עם זאת נאמר, וויתרתי על כל מה שמצאתי את הקוקיות. והאם לא היית יודע את זה בהפסקה אקראית של תרופות קרות ופיצה קפואה, למעשה מצאתי את אחת הגליות הללו עומדת על המדף.
זה תמיד כשאתה הכי פחות מצפה לזה! כפי שאתה יכול לראות מהצילום הארוז, Hasbro כלל שני ראשים נוספים, כך שתוכל לקנות שלוש דמויות ולקבל שלוש קוקיות, וזה טוב מאוד יכול להיות חלק מהסיבה שהייתי מתקשה למצוא רק אחת. עכשיו, אני חייב להתוודות כאן על בורות כלשהי, מכיוון שהניסיון שלי היה ה- Five-in-One היו שיבוטים חמישיים זהים של אמה פרוסט ובכך נראו זהים ותוארו כולם עם אותו שיער בלונדיני. אמנם, האסברו התמודד כאן עם ה- Three-in-One, אז הנחתי שאלו סלסט, אירמה ופיבי? אבל עם ראשים שונים לחלוטין למראה? אני מתכוון למחוק את הדברים כדבר מארוול מודרני, כי ויתרתי על קריאת הספרים של מארוול עד שהם יתחילו להתמקד בהעסקת כישרונות ולא בזכות חוויות חברתיות.
כתוצאה אני לא מקיים הרבה מהדמות המודרנית נראית. סליחה, התחלתי להיסחף לשם בטרוף שם. אוקיי, אז הייתי צריך לפנות לאינטרנטס כדי ללמוד את הזהויות. אז כשאני מצליחה, פיבי היא הג'ינג'ית, אירמה היא הברונטית, וזה יהפוך את סלסט לראש הבלונדיני שעולה על הגוף? בוא נלך עם זה, אבל אל תהסס לחרג אותי ולהגיד לי שאני טועה. מלבד הראשים, אני מניח שהגופים הזהים הגיוניים בגלל כל העניין האחיד בבית הספר. אני ממשיך לעטוף את הראש בשאלה האם הסבר אי פעם יוכל להשתמש בגוף הזה שוב, ואינני יכול לבוא עם סיבות.
הדמות עושה שימוש בגוף מתבגר קטן יותר, בדומה לניקו מגל הדורמו. אני מודה שציפיתי להרבה שימוש חוזר כאן, אבל זה לא המקרה. התלבושת לבית הספר מורכבת מחצאית קפלים משובצים בצבעי ירוק לבן, חולצה מכופתרת לבנה עם עניבה ירוקה ובלייזר שחור.
למטה מקבלים גרביים לבנות ונעליים שחורות. התלבושת מעסיקה הרבה פיסולים חדשים, המרשימים באופי כזה, ובלעדיים לאתחול! הז'קט הוא המזויף החוצה הרגיל עם מה שהוא בעצם אפוד ללא שרוולים יצוק בפלסטיק רך עם השרוולים מפוסלים על הזרועות. הניסוח תקני אצל נשות מארוול אגדות, כולל צירים מסתובבים במרפקים במקום צירים כפולים.
למרות שיש להם מסתובב ברגליים בירכיים ושוב למטה בחלק העליון של הגרביים. שלושת הדיוקנאות די מוצקים, אם כי לשניים שלי עוברים עובש על סנטריו שאצטרך להתגלח. פיסולי השיער השונים נעים בין קערת הברונטית הארצית שנחתכה למראה הרוח האדום והדינמי יותר.
העיניים על שלושתן לבנות והחוצה יש כמה אדום שצבוע בקצוות, שנראה מצמרר מתאים. בנוסף לשלושה ראשים ושתי סטים של ידיים, אתה מקבל עוד כמה אביזרים בתיבה. הראשון הם החלקים האפקטיים הפלסטיים החלביים השקופים לזרועותיהם.
הם בסדר, אבל לא על מה לכתוב עליהם הביתה. אתה מקבל גם Cerebro, וזה אותו דבר שהגיע עם פרופסור X של רוכבי הדלוקס. יש לו אפילו את החור מאחור לחלק האפקט שמגיע עם הסט הזה.
בונוס נחמד, גם אם מיותר. וכך מארוול אגדות ממשיכה לחפור עמוק אחר דמויות והאסבר ממשיך למצוא דרכים מהנות ויצירתיות לשחרר אותן. הקוקיות הן מה שהייתי מחשיב בלעדיות מושלמת.
אני לא מחשיב אותם כחיוניים, כך שהגבלת שחרורם לא הייתה עניין גדול עבורי. זה לא אומר שאין אנשים בחוץ הרואים בהם חובה, אבל זה בהחלט לא היה המקרה אצלי. אכן, הייתי מצפה יותר שמשהו כזה ישוחרר במארז רב-קומיקס בלעדי של קומיקס ולא על המדף אצל וולגרנים המקומיים שלי.
אז אני מניח שהשאלה נותרה, האם אני מתכוון לשלש את העניינים האלה? gals? לא, אני לא חושב. אם זה היה מהדורה רחבה ומופיעים באמזון תמורת 15 דולר לפופ, אולי הייתי מתפתה, אבל אני לא יכולה לראות שמפילים עוד 40 דולר להשלמת ה- Three-In-One. אפילו מאז מצאתי אחת נוספת על המדף, ונשלמתי לה שם.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro