מארוול יום שני שהונחה עקב מגיפה



לא, אני לא חולה. ותודה לאל על כך. עם זאת, ביליתי את סוף השבוע בהתאוששות בהסגר עצמי משבוע עבודה קשה עד כדי גיחוך.
ביליתי קצת זמן בעבודה על תוכן, אבל לא סיימתי שום דבר. במקום זאת שכבתי, שתיתי ויסקי, ישנתי, המשכתי להתעדכן וקראתי חבורת קומיקס. זה היה סוף שבוע טוב ונינוח ובאמת הייתי צריך אותו.
אה כן, היה לי המון זמן איכות עם החתולים. ויש לי כמה קומיקסים מדליקים בדואר, ואשתף כמה תמונות מהתמונות שלהלן. אם שום דבר אחר, חתולים וקומיקס היו סטייה נחמדה עבורי בשבוע האחרון.
"היי ... אתה הולך להיות בבית כל סוף השבוע, אנושי? אנחנו מנסים לישון! " אז אני עובד בשביל מה שנחשב לעסק "חיוני", כך שבמקום להגיע להישאר בבית ולחכות שזה יתפוצץ, הכנסתי בשבוע שעבר עשרה עד שתים עשרה שעות עבודה. אני מתאר לעצמי שהשבוע זהה. לא אכפת לי כל כך.
מרגיש טוב שאנחנו מקבלים אוכל ואספקה ​​לאנשים הזקוקים לו. גם אם הם לא צריכים את זה. זה גורם להם להרגיש שהם בשליטה כאשר הם קונים דברים.
אני לא משוגע בקשר עם כל כך הרבה אנשים כל יום, אבל אני מנסה להתחכם עם זה. חוץ מזה, אני עדיין כמה שנים בצד ימין של 50, וחוץ מהעובדה שהכבד שלי היה במרינדה בג'יימסון במשך 25 השנים האחרונות, אני מניח שאני כנראה מספיק בריא להתמודד עם מנה של זה אם אני חייב. אבל אני מעדיף שלא אצטרך.
"רשת האלמנה השחורה". כיסוי בתולה מאת שאנון מאיר. 379 מתוך 600 עותקים. - חתום! סביר להניח שאני הולך לשכב ולעבוד הרבה השבוע, כך שאני באמת לא יודע שיהיה לי הרבה זמן לעשות משהו בבלוג. זה מתסכל מכיוון שהרגשתי שאני בדרך לחזור לעסקים כרגיל. זה גם מתסכל כי אני סומך על FFZ שיסלק את דעתי מדברים.
אבל לפעמים אתה רק צריך להסתכל סביב ולהבין שיש דברים חשובים יותר שקורים, ולדחוף את עצמי לסיים עדכונים זה פשוט הולך להלחיץ ​​אותי ו תביא לעדכוני זבל. גוון סטייסי מספר 1 מכסה וריאנט מאת ג'יי סקוט קמפבל. - חתום! אז, ברגע זה המטרה שלי היא לעשות את מארוול יום שני לפני סוף השבוע. אני לא ממש יכול להרשות לעצמי לפספס אף ביקורות של Marvel Legends אם אני בכלל רוצה להיתפס. בנוסף, הביקורת היא כמו 80% בכל מקרה.
סביר להניח שאשאיר את זה בזה, אבל אם אשיג פרץ של אנרגיה וקצת זמן פנוי בהמשך השבוע, אולי אני אקח לשני עדכונים השבוע . נראה איך הכל מסתדר. מרי ג'יין המדהימה מספר 1.
Cover of J. Scott Campbell. חתם! נכון לרגע זה, מדינת פלורידה אינה נמצאת תחת הנעילה הרשמית, אך הם סגרו את רוב העסקים הלא חיוניים ואפילו מסעדות מורשות רק להוציא אוכל.
יצאתי רק אתמול לצאת לדלק ולעזור עזרה אחי עם כמה דברים, וזה נראה כאילו לא היו הרבה אנשים. עלי לעבור את זה היום בלי לשים רגל בחוץ. אם כי, למען ההגינות, זה הרעיון שלי ליום חופשה מושלם גם בלי המגפה הגועשת.
וזה כל מה שיש לי. היו בטוחים לכולם. היו חכמים.
היו אדיבים ומכבדים זה את זה. ואני מקווה לתפוס את כולכם בסוף השבוע! שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro