אגדות מארוול (גל קליבן): קליבן מבנה- A- דמות מאת Hasbro



מה זה? להתפלא ביום שני ביום שלישי? כן, זה קורה מדי פעם כשאני רוצה לשים גל למיטה ולהתייחס לביקורת של ה- BAF אחרי הדמות האחרונה במבחר. למען ההגינות, באמת הייתי יכול לפרסם אתמול פיצ'ר כפול, כי אני לא בטוח שהתוכן של היום מצדיק יום לעצמו. לא כדי להקל על בחירת הדמויות כאן, מכיוון שאכן אנו בודקים את קליבן הרפתקנית-מוטרפת בצורה יוצאת דופן, אך כפי שתראה בקרוב, לא יידרש זמן רב לדון במה הוא עוסק.
, מתנצל על התמונות. ניסיתי רקע חדש כדי לא לשטוף את הלבן שלו ואני בכלל לא מרוצה מהתוצאות הסופיות. ועם ההמלצה המצלצלת הזו מהדרך, בואו נבדוק את קליבן! אין כאן שום דבר מטורף כשמדובר בבנייתו.
קליבן מורכב משישה חלקים (רגליים, גפיים, פלג גוף עליון וראש), שכל אחד מהם נרכש בחלקו על ידי קניית בלינק, נשק X וולברין, פרז ', גולגולת, יובל, ו גמביט. כן, חיה גם בגל, אבל אתה לא צריך שהוא יבנה את קליבן. בכנות, אין דמות בגל הזה שקניתי אך ורק עבור החלק של ה- BAF, וגם לא הייתה דמות שהייתי עוברת עליה אלמלא לבנות קליבן. הכל עוסק בבניית היקום, אבל כדאי לציין שחשבתי שזה גל איתן. אז ברור שמדובר באפריקוס הסוס קליבן כי הוא ילד גדול! אין לי ספק שראינו את גוף ה- BAF הזה בעבר, מכיוון שהוא די גנרי, אבל אני לא מניח אותו מעל לראש. די אם נאמר שמדובר בלוח ענק של שריר פלסטי עם כמה ורידים מפוסלים פה ושם.
יש לו מעצבי כף יד כבדים, כפפות מפלצת חטופות וכפות רגליו נראות כמו מגפי טאבי של נינג'ה. אין הרבה חדש ומקורי שקורה כאן מהצוואר ומטה, מלבד הצביעה. והצביעה נחמדה.
הפלסטיק העשוי מהפנינה הלבנה שנחשף על הרגליים, הכתפיים ועל פלג גוף עליון בטוח הוא יפה וצבע החום העמוק לשאר חליפת הגוף מחמיא לו היטב. הברניזים הם אפורים כהים ותקבל מעט עור נמק כחול לבן עבור טפריו הגדולים. קווי הצבע על הדמות שלי די חדים ובסך הכל לא התלוננו.
פיסול הראש אינו אלא פנטסטי, ומציג תשומת לב מדהימה לפרטים הקטנים בתווי הפנים. קליבן נלכד בצעקה מלאה כשפיו פעור וחושף את שיניו המנוצפות ולשון ממומשת לחלוטין. העיניים החרוזיות הצהובות והעמוקות מונחות תחת רכס מצח בולט, העוטף לצדדים כדי ליצור מראה של קרניים. הצבע הוא אותם דברים נהדרים המשמשים לידיים ויש לו מבריק קל, נותן לעור סיומת דוחה ומלח למדי. הסברו ביצע כמה פסלי ראש אפיים בשורה זו, וקאליבן מדורגת שם עם הטובים שבהם. הניסוח אינו מפתיע. האסברו בדרך כלל מצליח לארוז הרבה יכולת נינוחה נהדרת לתוך מערכות ה- BAF הגדולות והבשרניות, וקאליבן אינה יוצאת דופן מכלל זה. לרגליים מפרקי כדור בירכיים, ברכיים צירים כפולות, מסתובב בירכיים וברגליים התחתונות, ובקרסוליים צירים ונדנדה לרוחב. פלג גוף עליון יש מסתובב במותניים, ציר שרוך תחת בית החזה והצוואר צירים ומפרקי כדור.
לזרועות יש צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, מסתובב בשריר הזרוע וצירים יחידים. במרפקים. לא רע! וזה סוגר את הספר על עוד גל דמויות מוצק ועל דמות Build-A-Figure מגניבה למדי. הסבר ממשיך לשפוך שוב ושוב על אהבת ה- X-Men, גל אחרי גל, ואין לי שום בעיה עם זה.
יש להם המון זמן אבוד לפצות עליהם, והם עושים בדיוק את זה . באופן אישי הייתי מעדיף גרסה רגילה של קליבן לפני קבלת הגירסה הזו, אבל זה בסדר. אני בטוח שהם יתקרבו אליו בסופו של דבר.
בשבוע הבא אני הולך להסתכל על אקסקלוסיב חד פעמי ואז אחרי זה כנראה אקפוץ שוב לגל וונדיגו כדי לעטוף את ההוא. שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro