אגדות מארוול (גל קליבן): נשק X מאת הסברו



היי היי, זה עוד יום שני של פלא ואני שמחה לומר שהשבוע אמלא עוד גל של סדרת מארוול אגדות מגוחכת להפליא של הסברו. עבר זמן מאז שהצלחתי לומר זאת, ואני מתחיל לחשוב שמצב אקראי מעכב אותי, ואולי מוטב שאחזור להתמודד עם הדמויות האלה גל אחד בכל פעם. או אולי תערובת אחידה של השניים תקינה.
נראה. בכל מקרה, היום אני פותח את הדמות האחרונה בגל קליבן ושמרתי על אחת הדמויות היותר צפויות שלי במבחר האחרון. נשק X וולברין! זה ריגש אותי כי איכשהו מעולם לא היה לי דמות של הגרסה הזו של וולברין לפני כן! זה אפילו כולל את דמויות הטויסביז האקס-מן הישנות, וכנראה שהיה לי כמעט את כולן! אז למה לא? ובכן, למען האמת, הגרסה הזו תמיד צייצה אותי לעזאזל.
כי מי לא רוצה דמות שמבוססת על אחד הגיבורים שלהם הסובל מניתוחים מחרידים, מיזוג נפשי וכללי סביב כאב וסבל מגרה. קומיקס לילדים, חברים! כן, הגרסה הזו די מגדירה את הדמות, אבל זה לא משהו שאני רוצה שתזכרו לו כל הזמן. אני מניח שזה נופל לאותה טענה שאני לא באמת זקוק לסטיב רוג'רס (אחרי שהוצא ממנו את החרא בבעל ברית לפני סרום חייל העל).
אבל חרא קדוש הוא הדמות הזו איקונית. אני לא יכול להתווכח עם זה. מייד, אני אשחרר כמה אני מקווה שזה הכי קרוב שהסבברו בא אי פעם לשחרר דמות אקשן עירומה לחלוטין.
אני חושב שהדבר הזה אפילו נותן לנמור ריצה לכספו. Habro השקיע הרבה פיסול נהדר בדל זה, וסיפק ללוגן המון טונוס שרירים ואפילו ציור בכתמי שיער הגוף שלו. והם הרחיקו לכת והשתמשו בגוף המנוסח הנוסף עם כפיפות הכתפיים, שהוא תמיד פינוק מבורך.
באדיבות, יש כמה תחתונים שחורים מדושדשים שנצבעו על אזור המפשעה כדי להשאיר משהו לדמיון. וזו לא טעות שהעיצוב הזה משאיר את בגדי השיניים של לוגן. זה מראה פגיע שבאמת עוזר לתקשר את החרא הנורא והפולשני שעשו לו.
כל שאר הדברים שלוגאן לובש מפוסל למעשה כקטעים נפרדים ומחובר לדמות. ההילוכים מורכבים מרתמת חזה, העוטה בפלסטיק חום ומכיל צבע כסף על אבזמים, חגורה עם כמה מכשירי Weapon X מחוברים, ושני אזיקי שורש כף יד חומים. יש צינורות שמתחברים מהקופסאות בחגורתו לאזיקים במפרקי כף היד ואלה יצוקים בניילון שקוף, מה שגורם להם להיראות כאילו הם מעבירים דם.
באופן אישי, זה מוסיף המון לגורם השרץ, כי אני יכול לצפות בגרעין הנורא ביותר בסרטי אימה, אבל אני עדיין מסתובב סביב צינורות IV ורואה שואבים דם. לך תבין. הצינורות עשויים מפלסטיק סופר מכופף ויש להם מספיק רפיון שהם לא יפגעו במאמץ. תיבות הבקרה בחגורה שלו גדולות ומגושמות ומשהו שלדעתי תמיד נראה מוזר לגבי העיצוב כאן. הם נראים כאילו היו מונחים בצורה מתאימה יותר על איזושהי תיבת בקרת אב בתרמיל. אבל אני מניח שהעיצוב שאליו הם ניגשו נראה יותר ניסיוני וסוג של זרוק. או כך או כך, בתיבות האלה יש כמה פרטים מפוסלים כמו גם כמה יישומי צבע למכשירים והם נראים די טובים. לוגן מגיע עם שני ראשים, כאשר הראשון מהם כולל את הקסדה, המקיפה את המחצית העליונה של ראשו ובעלת צינור הנוזל לאחת הקופסאות בחגורתו. הקסדה נראית נהדר, עם כמה קווי פאנל וקטעים ונוספים נוספים וסור אדום בודד שמרכיב מגן.
האופן בו הקסדה מפוסלת כשהשיער נשפך בחלק התחתון, גורמת לה כמעט להיראות כאילו היא נשלפת. אבל במקום לנסוע בדרך זו, הסבר פשוט נתן לנו ראש שני בלי כל ציוד ה- Weapon X. הראש השני מעורר בי רגשות מעורבים. - ראשית, היה קשה עד כדי גיחוך למפרק הכדור. הייתי צריך להשתמש בכמות מטורפת של כוח כדי סוף סוף להביא אותו לפופ. הדיוקן אמור לשקף את לוגן במצב של זעם חסר רסן, ואני מניח שהוא עושה את זה, אבל יש בזה משהו שפשוט לא יושב כמו שצריך.
אין שום דבר בסדר באיכות הפסל או הפרט, ואפילו הצבע די מוצק. אולי זה נראה קצת קריקטורה מדי בהשוואה לכמה מהדיוקנאות האחרים של אגדות? אני באמת לא יכול לשים את האצבע על מה שזה, אבל אני לא חושב שאני הולך להשתמש בראש זה לתצוגה הרבה. בהתחשב בגרסאות הרבות והווריאציות של וולברין שראינו עד כה, זה מדהים בעיניי שלקח זמן רב עד שהאסברו נתן לוגן את ה- Weapon X טיפול.
אבל סוף סוף אנחנו שם ואני חושב שהם עשו עבודה די טובה עם הדמות. אבל זה עדיין לא יהיה החביב עלי. אכן, במאבק על מקום יקר במדפי האגדות שלי, אני לא בטוח שנשק X לוגן ימצא מקום קבוע לתצוגה.
או שאם הוא כן, זה יכול להיות פשוט בפינה האחורית של אחד ה- X מדפי גברים. עם זאת, הוא דמות די מגניבה ואני שמחה סוף סוף לקבל אותו באוסף. ועם כל הדמויות מהגל הזה בתיק, אני אחזור מחר ועטוף את הדברים במבט על ה- Caliban Build-A-Figure! שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro