אגדות מארוול (וונדיגו גל): סורקי לילה מאת הסברו



להיטי ה- X-Men ממשיכים לבוא, אנשים, ואני רק שתי דמויות מגמר לסיים את גל הנדיגו. התכוונתי לחסוך את הטוב ביותר לבסוף, אך נאמר כי הנתון הזה חיכה מספיק זמן לפתיחתו. אז בואו לבדוק את הר קורט וגנר.
BAMPF !!! סוררת הלילה בועטת בספרים המצחיקים של X-Men מזה זמן רב. אכן, הוא כמעט ישן כמוני! הייתי אוהד גדול מההתבגרות שלו, בעיקר בגלל שהוא נראה מגניב וחשבתי שפרפורציה תהיה אחת מהכוחות המוטנטים הטובים ביותר שיש. יחד עם זאת, תמיד חשבתי שהוא אחת הדוגמאות היותר טובות לדילמת המוטנט, מכיוון שרבים כל כך יכלו להסתיר את המוטציות שלהם במסווה של הופעתם הרגילה.
בעיניי, המוטנטים המעניינים באמת היו אלה שסחרו המתנה הנהדרת שלהם למראה שהציב אותם מייד מחוץ לחברה הרגילה. וזה היה המקרה של הלילה. האם עבר זמן רב שהשגנו אותו באגדות מארוול המודרניות? לעזאזל, כן! וזה בהחלט היה שווה לחכות! הסבר פשוט שפך את האהבה לדמות הזו ובצורה המתאימה, מכיוון שהוא כל כך חביב על מעריצים.
הוא בנוי מדול רזה למדי וכמעט רזה, שמשחק היטב לזריזותו העל-אנושית. הגוף יצוק בפלסטיק שחור עם מעט צבע לבן ולבן למגפיים והכפפות. כן, יש כמה דימומים על הצבע האדום, חבל, אבל באופן מפתיע אין שום דבר על הלבן.
האפוד בצורת ה- V של קורט צבוע מתחת לחזה, אך מפוסל מעליו והוא מתלקח מהכתפיים. הצבע האדום לא ממש תואם בין שני החלקים, אבל הוא מספיק קרוב. ידיו מפוסלות כראוי עם שלוש אצבעות וכפות רגליו עם שתי בהונות.
הדמות מעוגלת בזנב כחול דק עם נקודה שטנית. הזנב מוצב מראש בצורה נחשית, כך שאין כאן פלסטיק מפותל, עם זאת הוא מפוסל באופן שמאפשר לעשות שימוש בסיבוב שבבסיס, ומאפשר תנוחות מגוונות. הסברו כלל לא אחד אלא שני ראשים נוספים! הראשון הוא ביטוי נייטרלי.
אולי קצת סוער או סתם סטואי פשוט. לא משנה מה המקרה, זה פנטסטי לחלוטין. יש כמה הגדרות מצוינות בפרטי הפנים שלו, הגבות הסואנות נראות כאילו הם שופטים אותי מעט.
אוזניו המחודדות נושרות מאחורי פאותיו המפוסלות, והשיער מפוסל יפה וסחף לאחור. העיניים הצהובות חסרות האישונים וצבע העור הכחול העמוק משלימות את הדיוקן בצורה מושלמת. הראש השני מעלה חיוך רחב ואני שמח מאוד שהאסברו כלל את זה מכיוון שהוא מאוד מתאים לאישיותו, במיוחד בהופעות הקודמות.
כל מה שאמרתי על הפנים הקודמות נכון לאחד הזה, עם זאת , יש לי כאן כמה nitpicks. ראשית ניתן היה לבצע טוב יותר את הצבע על השיניים. יש שיפוע קטן מהניבים שלו אל שפתו התחתונה, ואין שום צבע לבן בשורת השיניים התחתונות שלו.
הקטע השני הזה אינו בעיה עצומה, כי נראה כאילו הם מסתתרים מאחור השפה התחתונה שלו, אבל אני לא חושב שזו הייתה הכוונה. כמו כן, הצבע בעין השמאלית של דמותי כאן מעט מרופט. הראש השלישי הוא פנים הקרב של קורט וזה בהחלט מצליח להפגין את זעמו.
לצבע על השיניים כאן יש עדיין כמה בעיות, אבל זה קצת טוב יותר מהראש הקודם. אתה מקבל גם קצת צבע בתוך הפה על לשונו. המצח הפרוותי והקווים המסותתים משני צדי פיו הפעור עשויים היטב.
באשר לניסוח, הסבר חזה את מכמורת הלילה באחד הגופים הניצבים יותר, הכולל את הכפכפים הרוחביים על הכתפיים. בנוסף לאלה, זרועותיו כוללות צירים מסתובבים בכתפיים, צירים כפולים במרפקים, מסתובבים בשריר הזרוע ויתלים צירים לידיים. ידו הימנית ניתנת להחלפה בין אביזר אוחז ביד ליד אוחזת.
הרגליים מחוברות בכדור בירכיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות בירכיים והקרסוליים שניהם צירים ויש להם נדנדה לרוחב. . ישנו מסתובב במותניים, ציר שרוך מתחת לחזה והצוואר שלו ציר וגם מפרקי כדור. ושוב, ישנו מסתובב בבסיס הזנב.
בנוסף לשני ראשים מיותרים ויד ימין נוספת, Nightwrawler מגיע עם חרבו המתנופפת. כלי נשק זה מושפע מהחרב על הכיסוי הנושא של פיראטים של טייסת הלילה מספר 1 בלבד עם להב ישר. הגבעה מוזהבת ומשתלבת היטב בידו הימנית הנוספת.
זה אביזר מושלם בערך שיכולתי לחשוב לכלול איתו, והוא כיף לדגמן בזה. לא מתחשק לי להגיד שחרוט הלילה הוא אחת הדמויות האהובות עליי ביותר שיצא מהאגדות תוך זמן מה. האם אני אומר את זה הרבה? זה מרגיש כאילו אני אומר את זה הרבה.
ובכן, הפעם אני באמת מתכוון לזה. הוא בהחלט ההצעה הטובה ביותר של הגל הזה, וזה לא משהו שאני אומר בקלילות שכן הגל הזה גם נתן לנו דמות מצוינת של מה-מן, Sinister. בטח, יש לי כאן כמה nitpicks, אבל חלקם עשויים להיות נושאי QC ייחודיים לדמותי.
וחוץ מזה, המשיכות הרחבות כאן פשוט מושלמות. הניסוח מצוין, הראשים הנוספים יתקבלו בברכה, לזנב יש מספיק צדדיות לתנוחה, וקורט נראה נהדר כשהוא מסתובב לפעולה עם חרבו. זה מרגיש כאילו הסברו נתן לנו המון דמויות אקס-מן מעולות בתוך זמן קצר, ואפילו לא חפרתי בגל האפוקליפסה! אבל דברים ראשונים ראשונים, ובשבוע הבא אני אמלא את הגל הזה במבט על בום-בום ועל וונדיגו Build-A-Figure! שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro