אגדות מארוול (וונדיגו גל): בום-בום מאת הסברו



לוח הזמנים של העבודה שלי ממשיך להיות משוגע, אנשים, ויש לי חג הפסחא להודות על כך שאסרתי קצת זמן להפיץ את יום המופת של השבוע בתכנית. עכשיו תכננתי במקור להסתכל על בום-בום וגם על וונדיגו Build-A-Figure היום, אבל הייתי צריך לעשות זאת שוב בגלל משבר זמן. אני מקווה לחזור לוונדיגו לפני סוף השבוע, אבל נראה איך זה הולך.
בינתיים, תמיד מרגש לשים גל אחר מאחורי, ובזמן שבום-בום קורה תהיה הדמות האחרונה במבחר הזה שאני פותח, אל תקרא שום דבר בזה. סדרת Fallen Angels פגעה במתלי הספינר בזמן מושלם עבורי, (הייתי בן 15!) ואכלתי את החרא הזה והייתי די מרופטת מטביטה. באופן טבעי, אני שמח לקבל אותה באוסף האגדות שלי.
הנה היא בחבילה, מציעה את היצירה הסופית הדרושה לי כדי לבנות את הוונדיגו שלי, וספורטת את הלוגו המקסים הזה של ה- X-Force. אני שמח עם המראה שאיתו הם נראו, למרות שאשמח באותה מידה לקבל תחפושת אחרת כגיליון עתידי. היי, עד כמה התור הזה היה פורה, הכל אפשרי! בואו ונפוצץ אותה משם ונבדוק.
בסדר, בומר? Boom-Boom היא אחת מאותן דמויות שמסתדרת עם דולר צבעוני וכמה חתיכות שנוספו. ובעוד שזה עשוי להוות תמריץ לחברת האסברו לצאת בזול, זו דוגמא נוספת לכך שהם הולכים ומעלה. הדולר יצוק בניילון צבעוני כדי לתאר את בגד גוף חסר התחרות שלה ונוספים חתיכות חומות להשלמת התחפושת.
מוק וחום הם לא שני צבעים שהייתי חושב להרכיב, אבל הם סוג של עבודה כאן. זו הסיבה שאני משאיר את עיצוב הדמויות למקצוענים. הידיים והרגליים צבועים בצבע חום וחלקים מתווספים לפרקי כף היד והקרסוליים בכדי לגרום להם להראות כמו מגפיים וכפפות וזה עובד נהדר.
חגורה חומה רחבה עוטפת את ירכיה השמאלית, ובזמן שהיא מוחזקת על ידי חיכוך , שלי תקוע באושר במקומם. חגורה חומה דקה תלויה סביב מותניה, מנוקדת בכמה כיסים זעירים, ומפרסמת את לוגו ה- X על האבזם. לבסוף יש לה חצי אפוד חום עם צווארון מפולח.
אני לא מתכוון לדכא את כל הביטויים, כי פשוט אין כאן שום דבר חדש. אם יש לך כמה גבירות מהאגדות בקולקציה שלך, עליך לדעת למה לצפות. אני אשליך את התפיסה החובה שלי על הצירים המסתובבים במרפקים.
הצירים האלה ננעלים ב 90 מעלות תנועה וזה מרגיש כל כך מגביל, במיוחד כשמרבית אגדות האגדות זוכות לטיפול במרפק כפול צירים. Boom-Boom כולל שני ראשים ושני הפסלים מצוינים. יש לה את המגן הירוק הגדול המכסה את עיניה ומשאירה רק את אפה ושפתיה המצוירות בהירות.
הפיסול לשיערה המתולתל פנטסטי ומפורט מאוד. יש אפילו סלסול או שניים סתוריים מעל המסך שלה. היא גם משחקת זוג נחמד שפסל לה כמה עגילים בצורת כוכב.
אם משהו נותן את הדיוקן הזה למעט זה יישום הצבע על שפתיה. נראה שהיא החילה את השפתון שלה במכונית נעה ... נוסעת בשדה מוקשים ... בחושך. טביטה מצטרפת לבית הספר היובל למפוחי בועות, כאשר ראשה השני מגיע עם בועת בועה מוגבהת.
שאר פסל הראש זהה למדי, אבל נחמד לראות שהסבברו הצליחה להפעיל שוב את האפקט המסודר הזה. כל כך מהר. בראש זה יש כמה נושאים מהבהבים של תפר ועובש, שהם לא עניין גדול, אבל אני מציין את זה כי נראה שזה קורה יותר ויותר לאחרונה. כמובן, בום-בום ספורט את אחת הכוחות המוטנטים המועילים יותר בחוץ, את היכולת ליצור פיצוצים, ואנחנו מקבלים כמה חלקי אפקט שיעזרו לתקשר את זה.
אחד הוא רק כדור בעירה בוער, שהיא יכול להחזיק ביד אחת. השנייה היא יד שמאל מחליפה עם אפקט הכדור האש המובנה. שניהם נראים נהדר והיה לי כיף להתעסק איתם.
אני לא ממש מכוונת לבסיס המעריצים של מארוול בימינו, אז אני לא בטוח כמה ביקוש היה לבום-בום כאן, אבל אני חושד שרוב הוותיקים כמוני ישמחו לקבל אותה. זהו שחרור שמראה שוב עד כמה חסבו מחויבת לעומק בחירת הדמויות כאן ואני אהיה כנה, לעולם לא אוכל לקבל יותר מדי מוטנטים. האם עדיין יש דמויות שצריך כנראה להכות את המדפים לפני בום-בום? כן, בהחלט, אבל אין לי ספק שהאסברו יגיע לכולם בסופו של דבר.
אני אחזור בשלב מסוים השבוע לבדוק את וונדיגו Build-A-Figure! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro