אגדות מארוול (וונדיגו גל): מר סינסטר מאת הסברו



כן, זה יום שני פלא ביום שישי, חברים! אני בקושי מקבל את זה מתחת לחוט והוא עדיין נדרש להיות עדכון מקוצר. היה לי יום חופש אחד השבוע, זה היה אתמול, וביליתי את זה בקריאת קומיקס, שיחקתי קצת נינטנדו סוויץ 'ונחלשתי מתוך השינה והחוצה. התכוונתי לפנות קצת יותר זמן לצלם, אבל עבר כל כך הרבה זמן שהספקתי לעשות זאת, החתולים התיישבו בבימת הצילומים שלי ולא רציתי לצלות אותם.
בכל מקרה, הדברים ממשיכים להיות טרודים בשבילי ואני לא מבטיח שום הבטחות לשבוע הבא, מלבד שאקבל בשלב מסוים ביקורת נוספת על מארוול אגדות. וזה הכל. תמשיכו להמשיך בחוץ.
היו חכמים. שמרי על עצמך. נאחז בדברים המאושרים שלך, ואני מקווה שהכל יתפוצץ במוקדם ולא במאוחר.
אוקיי, למארוול יום שני ... אה, מארוול שישי! מר סינסטר! הוא היה הרבה למעלה ברשימה הקצרה שלי עם דמויות אגדות מודרניות שרציתי על המדף שלי. הייתי בגיל 15 האופטימלי כשהוא הופיע לראשונה ב- Uncanny X-Men ובמשך השנים הוא היה ממשיך לפוצץ את מוחי המתבגר מאחורי ראשי. חשבתי שהוא כל כך מגניב, כל כך רע בתחת וכל כך מפחיד לעזאזל בו זמנית.
בכל פעם שקראתי קומיקס של אקס-מן ומר סינסטר לא היה בפאנל, שאלתי, "איפה מר סינסטר? " הוא היה אחד האגדות הצעירות ביותר של צעצוע ביז ביז מארוול שנפטרתי ממנו.
אכן, אני חושב שהצגתי אפילו את הדמות הזו באחת הביקורות שלי ב- Deadpool במהלך השנים האחרונות. למרות היותו דמות בשרנית, הסבר עדיין הצליח לדחוס שם זרוע של וונדיגו. אה, והאם אני יכול להגיד כמה אני אסיר תודה להפליא שהאסברו לא נתן לנו את המראה המודרני הנלבש של Sinister מבית Secret Warriors.
תודה, HASBRO !!! אוקיי, בואו נפתח אותו. כן, זה הסינסטר הקלאסי שאני מכיר ואוהב. הוא מצטיין בגוף המתכתי הכחול והפלגתי, המפריח טעם קולוסוס חזק מאוד ונראה מדהים לחלוטין.
המגפיים הכחולים של חצות מגיעים עד לירכיו ומתלקחים לצדדים, יש לו כפפות תואמות ופשטו כתפיים. שכולם מייצרים ניגודיות חדה בין הגימור המט לגוף המתכתי. הגוף מעוגל על ​​ידי יהלום אדום על חזהו וחגורה אדומה ופשוטה סביב המותניים. הסבר עשה עבודה יפה בעדכון הגוף מגירסת הצעצועים הישנה של טוי ביז.
אני חושב שהמבנה מושלם, הפסל פשוט אך יעיל והצבעים נראים נהדר. ואז יש את הכיפה! סינסטרו מגלגל את שכמייתו המוזרה, שנראית כאילו נתקעה במגרסת נייר. יש לזה גם הצעד הגדול המתריס נגד הכבידה מעל הכתפיים וצווארון גבוה שיגרום לקנאה של דרקולה.
הבגד הזה נראה פנטסטי בקומיקס, אבל אני לא בטוח שזה היה אמור לתרגם לעולם עולם אמיתי. כדי להיות הוגן, אני חושב שזה נראה די טוב מלפנים, אבל מאחור, זה פשוט עור פנים של בלגן. זו לא אשמתה של הדמות.
אני חושב שהם עשו הכי טוב עם מה שהם היו צריכים לעבוד איתם. פסל הראש מעולה. Sinister מציע חיוך רחב ושיני, גבות קשתות ספורטיביות ונאותות למראה רע, עיניים אדומות ויש לו את היהלום ממש במצחו.
הם עשו עבודה נאה עם גזרת שיער שטוחה מדי . שחור שפתיו ושיערו מבליט את לבן עורו. באופן אישי הייתי מעדיף לשטוף מעט את צבע הפנים בכדי להוציא כמה מהפרטים האלה.
זה אולי קצת לבן מדי, אבל עכשיו יכול להיות שאני קולט. אני גם מרגיש שנקרא לכאן ראש שני. משהו קצת יותר עגום וקודר.
מרשים ספורט את כל הניסוחים הרגילים לדמות אגדות. זה כולל צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, צירים כפולים בברכיים, מסתובב בשריר הזרוע. הרגליים משולבות בכפות הירכיים, יש מסתובבות בחלק העליון של המגפיים, צירים כפולים בברכיים, ושני צירים ונדנדות רוחביות בקרסוליים.
פלג גוף עליון עם מסתובב המותניים וציר אגרוף, ולבסוף לצוואר יש ציר ומפרק הכדור. הידיים מפוסלות לאגרוף בזרוע ימין וכף יד אחיזה פתוחה מצד שמאל, שעובדת כמו כל דבר שהייתי מעלה איתו. אחרי כל ההשתמטות, אני אגיד שלא היה לי המון השראה לצילום מר מר סיניסטר. אולי זה קשור לכך שהכמייה לא מסומנת למדי. אולי זה קשור לביטוי של הערה אחת שלו שלא ממש מתאים להמון תנוחות פעולה.
אני לא בטוח, אבל זה די הסתדר השבוע מכיוון שלא היה לי הרבה זמן לעשות לבזבז עליו. אבל אל תיקח זאת כקלות על הנתון הזה, כי אני אוהבת אותו לחלוטין. הוא כנראה אחד מדמויות האגדות הצפויות ביותר שלי מזה זמן רב והעובדה שהוא עמד בציפיות שלי אומר הרבה.
שלא לדבר על כך שהוא עושה את גרסת ה- Toy Biz (דמות שאהבתי עבור רבים בהשוואה, נראים פרהיסטוריים חיוביים. כל דבר, החל מפסל לצביעה, פשוט יצא כל כך טוב על הבחור הזה, ואני שמח להיות מסוגל לחצות אותו מרשימת האגדות של X-Men Legends Want. שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro