אגדות מארוול (גל וונדיגו): וונדיגו Build-A- דמות מאת Hasbro



מארוול יום שני נשפך ליום רביעי השבוע, אנשים, כשאני חוזר לרוצף ביחד עוד דמות Build-A לאחר שאפתח סוף סוף את כל הדמויות בגל הנדיגו. ואיזה גל זה היה! שומר, סורקי לילה, וולברין של אקס פורס, בום-בום, מר סינסטר, ולא רגליים ... אה, אני מתכוון ... כדור תותח! והשאלת קטע שהגיע עם כל אחת מהדמויות הללו מאפשרת לי לבנות את הוונדיגו! זה כמו וולטרון גדול ופרוותי לבן! והוא לא רק חיית שלג ענקית, אלא גם סיפור אזהרה מה לא לעשות כשאתה יוצא לנקות במדבר הקנדי. הבחור הזה די פשוט לבנייה ומורכב משש החלקים הרגילים: ראש, גוף, זרועות ורגליים.
ואני אעצב את הזנב !!! לא, הזנב כבר מחובר. וברגע שהוא צץ יחד הוא חיה אחת יפה! ונדיגו אכן שואל כמה חלקים שבהם השתמשה brobro ב Sasquatch Build-A-Figure, מה שבוודאי הגיוני כיוון ששניהם הם זבובי ענק, מטונפים ומדובללים. וכדי להיות הוגן, הסבר ניצל הרבה פיסולים חדשים שהם ככל הנראה יכלו להימלט מבלי לעשות.
אזור המפשעה הפרוותי, למשל, מפוסל כדי להסתובב בנקודה יותר ממה שראינו עם ססקווטש, ו יש עוד נגיעות חוזרות ועדינות מעבר למה שמשמש לכיסוי הזבל שלהם. כל הגוף מפוסל במרקם שיער בהיר, אך הוא כבד במיוחד סביב רגליו התחתונות, זרועות הידיים, כתפיו וגבו. כמו כן, שלא כמו ססקצ'ץ ', לוונדיגו יש זנב ארוך ומתעגל, שמסיבה כלשהי אני מוצא נרגש במיוחד.
זה חלק קוף, חתול חלק, כל אימה! כצפוי, חלק גדול מהצביעה על החיה הזו היא לבנה, אבל יש פה ושם כמה להיטי תכלת, המפרקים את מה שתהיה דמות מונוטונית אחרת. יש לו גם כמה אפורים על ידיו ורגליו. פסל הראש הוא דלק סיוט טהור.
זאת אומרת, חרא קדוש! אם הייתי רואה את הדבר הזה בחיים האמיתיים, אני די בטוח שהייתי מכניס את מכנסי. אני אפילו לא מתביישת להודות בזה. הפנים הדומות לקוף כוללות מראה שנראה כמו ראש רגיל של שיער אדם ושתי אוזניו המחודדות חודרות דרכו בצדדים. יש כמה שאג נוסף המפוסל על לחייו וסנטרו וזה נראה פנטסטי לחלוטין. העיניים האדומות והחרוזים עמוקות הכהות מסביב לשקעים ומתחת לאפו הרחב מכסה פעורה מלא בשיניים צהובות מחרידות למראה, שחלקן מוכתמות בדם. הניסוח כאן זהה למה שראינו עם Sasquatch, אז אני רק אחזיר אותך לסקירה ההיא.
אני אגיד שלמרות שהניסוח מצוין, הדמות שלי מתקשה להישאר יחד וזה לא משהו שבדרך כלל אני עושה למצוא עם BAF אלה. העבריין הגדול ביותר הוא הראש, שיצוץ די באופן קבוע. הזרועות, בוא שני.
הם לא יוצאים כל הזמן כשאני מציבה אותו, אבל זה לא מרגיש כאילו הרבה מחזיקים אותם במקום וזה לא צריך אותם הרבה כדי לפופ בחוץ. מלבד היותו אויב מצוין להילק או לוולברין שלי להתמודד איתו, הנתון הזה מגוון מאוד כמו סתם יצור שלג מתועב גדול. אני יכול לראות בקלות להשתמש בו עם הלגיות המיתיות שלי, או לעזאזל אם אני רוצה באמת לגרום לו להיראות גדול אני יכול לקבל מכמה מה GI JOE הארקטי שלי להילחם בו.
כך או כך, הוא BAF יפה ונחמד מאוד בונוס לאיסוף מגוון דמויות עדין. וזה עוד גל אגדות בתיק. בשבוע הבא אני כנראה אסתכל על אקסקלוסיבי או חד פעמי או משהו לפני שאצלול לגל אחר.
ומי יודע? אולי אפילו יהיה לי זמן לחזור ולהתגנב בביקורת שלישית השבוע ביום שישי. שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro