כיסוי בנות יקום DC (סדרה 3): אשה חתולה מאת DC Collectibles



ובכן, זה מרגיש טוב. לא רק שחזרתי לשלוש ביקורות בשבוע אחד, זה השבוע השני ברציפות שהשגתי נס ניהול זמן זה! בנוסף, אני זורק קצת הומאז 'לתוכן הישן של יום שישי של DC שהייתי מגרה עליו באופן קבוע. זה היה באסטר כדור של שבוע והרגשתי כמו טיפול בפסל קטן היום, אז החלטתי לפתוח עוד אחת מנערות הכיסוי של אוניברסיטת DC! וזה אשת החתול! מיאו! המהדורה הזו היא מהסדרה האחרונה והשלישית של פסלי כיסוי נערה מכוסה של פורצלן קר, המבוססים על אמנות ג'ואל ג'ונס.
הייתי מחוץ לגאלים האלה זמן מה, אבל כמה חודשים אחורה אספתי את המרה פסל ועכשיו אני שוב עם סלינה קייל. למרות שאני עדיין טוען ששתי הרכישות הללו היו חריגות ואני לא חוזר לאסוף ברצינות את הקו הזה. פשוט אין לי מקום בשבילם.
בכל מקרה, אשת החתול מגיעה בתיבה סגורה לחלוטין עם הרבה צילומי פסל. ובעוד שהיא מתאימה לאותה מידה (בקנה מידה 9 אינץ ') של שאר הנשים, הקופסה כאן הרבה יותר קומפקטית בגלל אופי התנוחה. בפנים, היא מגיעה בין שני מגשי קלקר, וההרכבה היחידה הנדרשת היא לחבר את הדמות לבסיס באמצעות עמודי מתכת גרירה.
מייד אני אומר שאני אוהב את הקומפוזיציה ליצירה הזו. הרוב המכריע של בנות הכריכה היו תנוחות מוזיאליות למדי, וסגנון מוזיאלי מאוד. אין בזה שום דבר רע.
אני אוהב את זה. כולם נראים נהדר כאשר הם מוצגים יחד. אבל אלמלא השחרור הזה מנסה משהו אחר, כנראה שלא הייתי שם לב ובסופו של דבר רוכש אותה.
כאן, סלינה יושבת על הכספת בתנוחה דמוית חתול מאוד, ידיה מונחות לפני אותה ורגל אחת מורמת על גבי הכספת. בסך הכל, התנוחה מזכירה לי מאוד את זה שהיהלום עשה לאחרונה ל"חתול השחור של מארוול "שלהם. אני לא יודע איזה מהם הגיע קודם, אבל זה מייד הזכיר לי את מקבילתה של מארוול.
אני אוהבת את המראה הפשוט שהם הלכו אליו עם התחפושת שלה. בגד גוף הדוק בעור כולל רק כמה קמטים מפוסלים וקווי תפרים בדרך לפרטים. ובכן, רוכסן הטבעת הכסוף, שמרוכז באופן מפתיע עד לסנטרה.
כן, תצטרך לחפש במקום אחר את תיקון המחשוף שלך. מגפיה הגבוהים בברך מפוסלים כל אחד משלוש רצועות אבזם ו טריזים עם עקבים גבוהים. לבסוף, השוט שלה מפוסל סביב המותניים שלה ונחך בגב הכספת כמו זנב חתול קיטי.
עבודות הצבע על התחפושת גם הן די מקסימות עם תערובת של שחור וסגול כדי להראות את האור המשקף את זה. בנוסף, אבזמי הרוכסן ונעלי האתחול צבועים בחדות עם כסף פריך. הדיוקן פשוט מלא אופי.
סלינה בוהה קדימה בעיניה הירוקות המושלמות ובגחך זעיר על שפתיה. פניה ממוסגרות במכסה המנוע המפוסל והמשקפיים שלה שחוקים על מצחה. חישוקי המשקפיים והרצועה צבועים בכסף, כך שתואמים את הרוכסן בתלבושת, והעדשות במשקפיים הן בצבע אדום כהה.
כיסוי הראש מושלם על ידי שתי אוזני חתול קטנות ומושלמות. יש לי אפס דברים לנקוט עם הדיוקן. אני באמת נמכרתי על סמך תמונות השידול, ואני חושב שזו אחת הדוגמאות המעט שכיחות בהן יציר ההפקה יצא לא פחות טוב. הכספת היא יצירה פשוטה ביותר. יש לו גימור מתכת מט שחור ודלת מורמת בחזית. הדלת כוללת שני צירים מפוסלים, מסמרות המסתובבות בקצוות, ידית ושילוב ענק מחייג לחזית. יהלום המשיך צעד אחד קדימה עם חתיכת החתול השחור שלהם, בכך שפתח את הדלת הבטוחה, אבל אני חושב שזה עובד פשוט בסדר. הכספת מפורטת דיה בכדי להיראות טוב, אך היא לא עולה על הדמות עצמה. אחד הדברים המוזרים ביצירה הזו הוא שהבסיס מפוסל בחתימתה של ג'ואל ג'ון.
אני לא חושב שאף אחד מהפסלים של Cover Girls עשה זאת בעבר, וזה גורם לכך שהפסל הזה ירגיש כמו מעמד. שחרר אותי לבד. פריטי אספנות DC עדיין מגבילים את החלקים האלה, והפעם ל -5,000 כל אחד. הם ממוספרים ביד בתחתית הבסיס.
רכשתי את שלי זמן לא רב לאחר ששוחרר, אך עדיין קיבלתי מספר נמוך למדי, # 468. אשת החתול נוטה להיות משהו במוקד בקולקציה שלי, כך שייתכן שזו הייתה רכישה בלתי נמנעת. למען האמת, אני אוהב מאוד את הסדרה Cover Girls, אבל באמת לא נשאר לי מקום להציג את הגאלים האלה ואני לא מעוניין להגיע למצב בו אני רוכב על פסלים מחוץ לתצוגה מכיוון שיש לי יותר מדי רבים.
כן, אני כבר עושה את זה עם פסלי הגלריה שלי מהיהלום, אבל אלה פשוט כל כך טובים לכל הכסף, לפעמים אני לא יכול לעמוד בפניהם. עם זאת, אני חושב שזה היה הקומפוזיציה הייחודית המעורבת עם הדיוקן המפתה שגרם לי לנשוך על זה. אני מאמין שה- MSRP על היצירות הללו מסתכם בכ- $ 125 דולר, אך הם נוטים להופיע קרוב יותר לסימן 100 $. כן, היא באמת חיכתה להיפתח זמן מה. אבל אני אגיד שהיא הוציאה כסף טוב.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro