אגדות מארוול (Demogoblin Wave): Gamerverse Mark III עכביש שריון מאת Hasbro



סביר להניח שאתחיל לדפוק גל נוסף של אגדות מהצבר שלי בשבוע הבא. בינתיים קיבלתי את שתי הדמויות של GamerVerse מ"גל הדמוגובלין "בדואר כמה ימים אחורה והן היו בהישג יד ולכן החלטתי להעיף מבט באחד מאלו היום. בואו ונמשיך לעשות את מארק III עכביש שריון! אני מניח שאלו מבוססים על משחק ה- PS4 Spider-Man? אבוי, העותק שלי עדיין אטום על המדף שלי.
די התרגשתי לנגן אותו בשלב מסוים, אבל אחר כך צפיתי באחיין שלי מגלם קטע מייסר כ- MJ ברמת התגנבות וזה היה כמו להתפוגג במים קפואים. למען האמת, אם הייתי נעול כמו כולם, כנראה הייתי מנגן את זה כבר, אבל כל מה שיש לי טעון שעות עבודה נוספות מתוך כל הבלגן הפנדמי הזה. אה ובכן, אני בטוח שאגיע לזה בסופו של דבר.
אני כן יודע שלמשחק היו המון חליפות ניתנות לניתוק כי ספיידרמן בטוח ידוע בקטלוג התלבושות המגוון שלו. רגע מה? היי, כל מה שצריך כדי למכור דמויות פעולה, נכון? כי חליפות ספיידרמן הן בדיוק כמו סטארק שריון עכשיו? אני מניח שזה קשור ל- MCU. סורטה.
בכל מקרה, זו אכן חליפה משוריינת וכל הדברים הנחשבים, זו דמות די מגניבה למראה. מארק III עכביש שריון שומר על מעט חליפת הספיידי הבסיסית המסורתית ופשוט מוסיף לזה כמה חתיכות משוריינות. אני חופר את המרקם בחלקים האדומים, במיוחד במונחי החזה והזרוע.
המצברים נראים כאילו יש להם שני מקליעי רשת בכל אחד מהיהלומים והיהלומים האדומים הזעירים על מפרקי הידיים נראים נהדר. ספיידרמן מגיע כשידו הימנית מפוסלת לאגרוף וכף יד שמאל מטושטשת. יש כמה קווי פאנל עדינים באזורים השחורים, שמעניקים לו אווירה של MCU.
סדי הכתף הגדולים הם בחירה מעניינת, ואני לא בטוח שאני אוהב את הכחול שם ועל שרירי הזרוע. אני מרגישה שהן היו צריכות להיות כל אדום ושחור או כחול ושחור. בנוסף, לצבע הכחול שלי יש כמה שריטות שלא נראות כל כך נהדרות.
עם זאת, אני חושב שסמל העכביש על החזה נראה נפלא. מאחור, עכביש השריון כולל עמוד שדרה חלקי חלקי, כמו שאנחנו רואים לפעמים בשריונות סטארק. יש לו גם תיק גב קטן, שנראה כמו תרמיל סילון? זה מוזר.
אולי זה משמש גם להשקת מזל"טים. הראש הוא התכונה הכי סטארק של החליפה כולה. הוא חלק, עם הילוכים לברגי הצוואר והצוואר מפולח.
הוא חסר את פה השריון הרגיל של סטארק, אבל אתה מקבל זוג עיניים מסוגננות, שנראות די גרועות. הניסוח הוא דברים סטנדרטיים, כלומר הוא מאוד יכול להיות בעל יכולת. אנחנו לא משיגים את כתפי הכתפיים שאנחנו רואים בדרך כלל בדמויות הספיידרמן הרגילות, אבל אני מניח שהשריון צריך להגביל את הזריזות, נכון? במקום זאת, הידיים מסתדרות עם צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, מסתובבים בשריר הזרוע וצירים כפולים במרפקים.
שריון הכתפיים יחפוף את הכתפיים כדי לאפשר תנועה מסוימת שם. לרגליים יש מפרקי כדור בירכיים, צירים כפולים בברכיים, מסתובבים בירכיים. לקרסוליים צירים ונדנדה לרוחב.
יש מסתובב מותניים, ציר שרוך מתחת לחזה והצוואר תלוי וגם מפרקי כדור. אין ידיים נוספות כלולות, אבל היי ... אפקט אינטרנטי! אה, הרבה זמן אני מבקש מהאסברו להתחיל לעשות אפקטים ברשת! זה נראה כמו כזה שאינו מוחה! זה נועד לכסות את פניו של היריב וזה מתאים למדי. במקור התכוונתי להעביר את הנתון הזה, מכיוון שלא התלהבתי יותר מדי מהקונספט, וכנראה שיכולתי לחיות בלי לבנות את הדמוגובלין.
למרבה המזל זה התגלה בזול באינטרנט זול ועכשיו כשהוא בידו, אני באמת מופתע עד כמה אני חופר את הנתון הזה. אני עדיין לא אוהד לקחת את כל חליפת סטארק ספיידי לקיצוניות. אנחנו לא צריכים פרוטוקול מפלגת ספיידרמן בית.
אבל כדמות מושג אני חושב שזה עובד מצוין. לעזאזל, אני מניח שזה אפילו עובד כמו אקסטרפולציה של ה- Spider-Man של MCU. כך או כך, אודה שזה ניצח אותי בסופו של דבר.
בשבוע הבא אראה אם ​​הדבר נכון גם לספיידרמן Velocity Suit. שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro