אגדות מארוול (Demogoblin Wave): חליפה מהירה של Gamerverse Spider-Man מאת Hasbro



זה שבוע חדש וזה אומר יום שני חדש של מארוול, אז אני ממשיך לטבול בגל הדמוגובלין החדש יחסית של אגדות מארוול. בשבוע שעבר התבוננתי במשחק עכביש שריון מארק השלישי ממשחק ה- PS4 Spider-Man, ומכיוון שקיבלנו דמות אחת נוספת מהמשחק במבחר הזה, החלטתי לפתוח את זה הבא. היום אנו בודקים את חליפת המהירות! מלבד תיבות ה- GamerVerse הלבנות והמשופשקות, אודה בכך שאני לא כל כך מתלהב מהדמויות האלה.
הסיכוי לתת לפיטר פארקר 1,000 חליפות שונות כמו השריון של טוני סטארק פשוט לא מושך אותי, אבל אני מניח שזה הגיוני כגימיק תמריץ במשחק וידאו. בנוסף, שיש להם חבורה של חליפות שונות כדי ליצור דמויות אקשן ממנה, ככל הנראה, הסברו ללקק את הקציצה הקולקטיבית שלהם. אם כבר מדברים על זה, משחק הספיידרמן נשאר אטום על המדף שלי, כי פשוט לא הספקתי לשחק אותו.
וכן, אני כן רואה את האירוניה בכך שמרבית המדינה נמצאת תחת נעילה בזמן הפנוי בזמן שאני סתם עובד שעות נוספות. עם זאת, נפרדתי מחבב את שריון העכביש די טוב, אז אני מקווה שאוכל למצוא גם משהו לאהוב כאן. כפי שהשם מרמז, חליפת Velocity מעניקה לפיטר דחיפה מהירה.
הדמות לא עושה שימוש בטקסטורה כלשהי, אלא נותנת לחליפה משטח חלק וחלקלק מסביב. זה בשילוב עם הגימור הגבוה מבריק גורם לזה להיראות כמו שריון הרבה יותר מאשר אם הדמות הקודמת. אולי הם המשיכו עם הרעיון שחלק פירושו פחות חיכוך וזה מוביל למהירות.
או יותר סביר שהם לא הקדישו לזה כל כך הרבה מחשבה. דקו מורכב מבסיס אדום וכחול כהה, שהוא די מוכר, אך מוסיף כמה קווים כחולים בהירים ומשלב את סמל העכביש בעיצובם. כמעט כל הקווים המצוירים בכחול בהיר על החליפה הם חלק מהפסל, שהוא מגניב.
בהתבסס על אופן הביצוע שלהם על הדמות, אני הולך להניח שהערוצים האלה זוהרים על החליפה במשחק. בכל מקרה, עלי להתוודות שהצבע הגבוה מבריק נראה נהדר ועושה דרך ארוכה למכור אותי על דמות שלא ממש אכפת לי ממנה. פסל הראש מכה אותי בעיצוב דמוי סטארק מאוד, אולי אפילו יותר מאשר הדמות האחרונה.
יש אפילו כמה קווי פנל קלושים שנראים כאילו הם מהווים פה, אם כי הם עדינים מאוד. העיניים כוללות יותר מהצינורות הכחולים בהירים סביבם. מה עוד אוכל לומר, חוץ מלהודות שזה נראה טוב.
בדומה ל- Mk III Spider-Armor, הביטוי כאן חסר את כפיפות הכתפיים שאנחנו רואים ברוב דמויות הספיידרמן של אגדות, וזה גורם לדמות להרגיש קצת יותר נוקשה ממה שהייתי רגיל לדמויות הספיידרמן שלי להיות. אבל שאר הניסוחים שם, מה שעושה לו כיף להתעסק איתו. גם כאן אנו מקבלים רק את הידיים המחוברות לדמות, אגרוף ימני ואחת יד שמאלנית.
הדבר היחיד שראוי לציון בניסוח הוא שלכאורה לא נראה שיש לטווח הרחוק טווח רחב כל כך. כרגיל. אני לא יודע למה, כל הנקודות שם, אבל זו נראית מעט נוקשה כשאתה מתחזה. אני לא מתאר לעצמי שזה צירוף מקרים שהאסבר בחר בדמויות הספיידי הלא-מעוררות האלה במידה מסוימת, להיות הראשונות לכלול אפקטים של רשת.
השריון של Mk III הגיע עם חגורה לכיסוי פניו של היריב. זה מגיע עם לולאה של חגורה לקשירת אויב וזה די נהדר. בדרך כלל אני שומר על חלקי אפקט עם הדמויות שאיתם הם הגיעו, אבל אני חושב שאמשיך להשתמש בהם על ידי שימוש בצילומי דמות ספיידי בעתיד.
מבחינה רעיונית, אני פשוט לא עושה שטויות לגבי הנתון הזה. הרעיון של חליפה מהירה יותר לספיידרמן הוא פשוט טיפשי בעיניי. עם זאת, אני לא יכול להכחיש שזו דמות מושכת.
הקווים המפוסלים והגימור החדש והמבריק של המכונית הופכים את הפופ האדום לכחול להפליא. בסופו של דבר קניתי את אלה עבור חלקי האפקט וחלקי BAF, ומכיוון שהשגתי אותם סופר זולים, אבל גם זה וגם ח"כ III השריון הצליחו לנצח אותי בסופו של דבר. אני בהחלט אמצא להם מקום במדף העכביש שלי, אבל כנראה שהם יהיו לכיוון האחורי.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro