רובוטריקים "Earthrise:" שקע גלגלים מאת Hasbro



העבודה היא עדיין מאוד מטורפת בשבילי, אבל בשבוע שעבר בפועל הגעתי למטרה שלי לשלוש ביקורות, בואו נראה אם ​​אוכל לגרום למכת ברקים פעמיים השבוע, אה? למרות שעדיין יש לי חבורה שלמה של דמויות מצור שלא נפתחו, היום אני מבקר את סדרת כדור הארץ עם עוד דמות דלוקס קלאס מאותו גל ראשוני. זה המדען האהוב עלי-הנעדר-אופק האישי שלי, והדינובוט-אבא עצמו ... ג'אקט גלגלים! אמנות הקופסאות נראית מנופצת כתמיד! כפי שהשם מרמז, הפרק השני בסדרת War For Cybertron מביא לנו חבורה של דמויות בהשראת G1 במצבי כדור הארץ המוכרים יותר שלהם. זה מרגיש שעברו כמעט עשר שנים מאז שגלג'אק קיבל שחרור בקו הרובוטריקים הראשי של הסברו, ולדעתי הוא כבר מזמן.
כרגיל, הדמות מגיעה ארוזה במצב הרובוט שלו, אנחנו נתחיל במבט במצב האוטומטי שלו. במקור, ג'קט ג'ייק הפך לנצ'יה סטרטוס, והאסברו דבק בעיצוב הזה די ארור מקרוב לדמות זו. זה סקסי כתמיד, עם מכסה המנוע המשופע, חופת פרסה עתידנית, חלון אחורי תריס וספוילר רחב שיושב יפה וגבוה.
זהו עיצוב אוטומטי שמושך יפה ולא היה צריך הרבה. האם הצילום של Hasbro כלל אותו במצור. אני גם ממש חופרת את הדרך בה הם מכניסים שני שקעים מאחור, כך שתוכל לחבר כמה חלקים של אפקט פיצוץ כדי להיראות כמו דחף טילים. אין שום דבר שאני לא אוהב בעובש הזה.
הוא ננעל היטב, מתגלגל בצורה חלקה וזה פשוט ריצה ביתית מוחלטת. גם הצביעה ממש נהדרת. פלסטיק הבסיס מעט לבן-לבן, אולי קליפת ביצה? כך או כך, הוא מעוטר בסגנון דומה של דקו ירוק וירוק שהצעצוע המקורי שהציג והגלגלים צבועים גם באדום.
בנוסף לסמל Autobot שעל הגג, שקע הגלגלים משובץ בחיוב בסימני 638 הנועזים. חותם על דלתותיו לאירובולט על הספוילר שלו, וכל מיני חותמות אחרות ופרסומי חסות. חלקו אפילו בסייברטרוני. דקו לוכד בצורה מושלמת את התחושה של צעצוע הבציר מבלי להיות עותק ישר.
יש חור יתד על הגג, כך שתוכלו לנשק את המצב האוטומטי של Wheeljack עם האקדח / משגר הטילים שלו. שלא כמו חלק ממראה הרכב הנשק, אני חושב שהרכב הזה עובד טוב. הנשק קטן דיו כך שהוא נראה כאילו הוא יכול היה להופיע מבקיעת פתיחה, במקום להיראות כמו משהו שרק דבק עליו.
טרנספורמציה של גלגל השיניים אינו קשה מדי, זה לא פשוט מדי, אכן זה מרגיש בדיוק מתאים לשחק צעצוע של דלוקס. אבל ההנדסה גם אוחזת באחיזה אחת ביחס לדמות הזו. החלק התחתון של השמשה הקדמית מתפצל לשני צלחות קטנות.
כאשר הופכים אותו למצב רובוט, אלה מתקפלים לרגליים שלו ממש מאחורי ומתחת לברכיים. הבעיה היא שהפופ-אפים האלה כל פעם שאני משנה אותו, ובכך אני מתכוון בכל פעם שאני מעביר אותו! במחצית מהזמן הם עפים לרצפה וזוהר מטורף להחלים אותם לפני שהחתולים עושים זאת. אני מרגיש שאפשר היה לטפל בזה טוב יותר, במיוחד מאחר ושאר ההנדסה בסדר גמור.
וקשה להתווכח עד כמה התוצאות נהדרות. מחזה החופה ועד כפות הרגליים הגדולות עם מכסה המנוע, מצב הרובוט שומר על כל מה שאני זוכר ואוהב בעיצוב ה- G1 המקורי. זה אפילו מצליח לעשות כמה דברים חכמים כמו להשתמש בספוילר כדי להפוך את אותם לוחות זוויתיים מאחורי כתפיו, שם היו חלקים נפרדים על הצעצוע הישן.
לעזאזל, הבחור הזה אפילו נראה נהדר מהגב, וזה לא משהו שאני יכול לומר על הרבה רובוטריקים בימינו. פיסול הראש מוזר ומבדיל כתמיד. יש לו את לוחות האוזניים הגדולים האלה, שלמעשה אני יכול לראות שנדלק בזמן שהוא מדבר.
יש לו את הכתר השלושה-שיניים שיורד מראש "קסדת הכיפה". והאף שלו נעלם בתוך צלחת הפה הקטוע. העיניים הכחולות נצבעות על כך שלא צנרת אור, אך הן נראות בסדר.
הנשק של ג'אקט הגלגלים יכול לשמש כאקדח או כתותח. זה נראה כמו זה שהגיע עם הצעצוע המקורי, למרות שהצעצוע הזה הגיע עם שניים מהם, אחד לכל כתף. אני לא זוכר את הדמות המקורית שהגיעה עם אקדח, אבל זה תמיד היה הגיוני בעיניי מכיוון שהוא מדען.
בטח, הייתי שמח להשיג נשק שני כדי שאוכל להרכיב אחד על כל כתף, אבל הוא נראה בסדר רק עם אחד. הייתי, ועודני, מעריץ גדול של דמות ג'אק-ג'רזי מסביב 2011. כמובן, זה היה יותר מסוגנן מההוצאה הזו ולקח הרבה יותר חירויות עם המצב האוטומטי.
ובאותה נתון תמיד יהיה מקום מיוחד בליבי, אני חושב שז'קט הגלגלים הארצי הזה מתגאה בכל זה. גרסא זו בהחלט נאמנה יותר לצעצוע המקורי, הרבה פחות מהנה לשינוי, ויש לו מצבי רובוט ואוטו מעולים. הוא בהחלט ממשיך את כל האהבה שהעליתי על Hoist ואני מקווה ש- Earthrise ממשיך להרשים כשאני ממשיך לפתוח את הצעצועים האלה.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro