אגדות מארוול (גל דמוגובלין): שאנג-צ'י מאת הסברו



אני אוהב לחשוב שיש לי היכרות די מוצקה עם יקום מארוול. אני בטוח לא מומחה, אבל עם קרוב ל 40 שנה של קריאת ספר מצחיק מתחת לחגורה, הרמתי כמה דברים, למדתי להכיר כמה דמויות, ובאופן כללי מכיר את הסביבה שלי בשכונת מארוול. ובכל זאת מארוול אגדות רץ כל כך עמוק, שאפילו חסברו זימן פה ושם כמה דמויות שאני יודע עליה מעט.
שנג-צ'י היא אחת מאותן הדמויות. חוץ מלהיתקל בו בשאדלנד וספיידר איילנד, כמעט לא הייתי מכיר אותו. והוא מקבל סרט MCU משלו.
וואו. עכשיו אם שאנג-צ'י הוא הבוי שלך, אני לא מבסס אותו. הופתעתי לראות שיש לו מספר לא מבוטל של ספרים ומופעים מתחת לחגורתו.
שמחתי גם לראות שיש קשר עם הרומנים הישנים של סאקס רוהמר. כל מה שאני אומר הוא שאני לא באמת מכיר את הבחור, אבל בהתבסס על החבילה, אני לוקח את זה שהוא המאסטר של קונג פו. מגניב.
זו הדמות השלישית מ"גל הדמובובלין "שאני פותח, ואני עדיין חושב שאולי הייתי צריך לשבת את הגל הזה בחוץ. שתי הדמויות של Spider-Man של GamerVerse התבררו די נחמדות, אבל אני לא יודע שבאמת הייתי זקוק להן. ועכשיו הנה שנג-צ'י.
ובכן, בואו נפתח אותו. בהחלט אין הרבה מה לומר על התחפושת שלו. לשאנג-צ'י יש זוג מכנסיים אדומים עם שרוולי קרסול כתומים וצהובים, חגורה שחורה סביב מותניו, וחוץ מזה הוא סתם מראה המון עור ושרירים.
הצבע על המכנסיים נחמד, שרירים מפוסלים נראים נהדר, פטמותיו מסתיימות באופן מביך על צבע בלבד, ולא על פיסול, ולדעתי אלה הן כפות רגליים מפוסלות שזה עתה, אבל אני תוהה מדוע הם חסרים חורי יתדות. הוא ללא ספק דמות נחמדה, אבל אני נוטה לחשוב יותר אמנית לחימה גנרית או אולי GI JOE, יותר משנדמה לי מארוול קומיקס. אבל זו רק בורותי המדברת.
כך או כך, אני חושב שלאסברו יש בערך 90% מדמות ה- KI המהירה של GI JOE שלהם כאן. גם פסל הראש נחמד למדי. ההגדרה בתווי הפנים היא חדה, ואני חופר את הבעתו הנחושה.
ראש צועק היה נחמד לתנוחות פעולה, אבל מה שיש כאן עדיין טוב. כמובן שהדבר הבולט ביותר בפיסול הראש הוא סרט הגזרה הפרוע שמתנחש מעל ראשו ונושף ברוח. עכשיו, אני חושב שהדבר הזה נראה נהדר, אבל אני באמת חושב שהאסברו היה צריך להציע אפשרות זמינה במקום בו הגימור לא כל כך מונפש.
או שנייה שתתקע בחלק האחורי של הראש או ראש אחר לגמרי . אולי זה מבקש הרבה. הניסוח כאן הוא פנטסטי, וזה די נדרש לדמות של אמני לחימה.
שאנג-צ'י ספורט את הכפכפים הנפלאים בכתפיים, שאנחנו רואים בדרך כלל בדמויות של ספיידרמן. יש לו גם צירים מסתובבים רגילים בכתפיים, המרפקים צירים כפולים, לשריר הזרוע יש סיבוב ופרקי כף היד צירים מקושרים. הרגליים משולבות בכפות הירכיים, יש מסתובבות בירכיים, צירים כפולים בברכיים, ושני צירים ונדנדות רוחביות בקרסוליים.
יש מסתובב מותניים, ציר אובר-קראנץ 'מתחת לחזה, הצוואר הוא ציר וגם מפרקי כדור. כל המפרקים מרגישים נחמדים ומוצקים. וכפי שכבר ראית בתמונות, שאנג-צ'י מגיע עם פסל שלם של ידיים.
הפעם האחרונה שראיתי משהו קרוב לידיים הרבות האלה במהדורה של אגדות, חזרה לגל הכל-אבא וה- אגרוף ברזל לבן מחוייט. אתה מקבל זוג אגרופים, זוג ידיים קוצצות, זוג אביזרים המחזיקים ידיים, זוג "אני אכה אותך בכף ידי" וזוג ידיים אחיזות. מבחר הידיים כאן אינו בדיחה.
שאנג מגיע גם עם זוג נזירות צ'וק. האחד ישר והשני צ 'אק אחד כפוף בזווית של 90 מעלות. יש להם קצוות זהב מקושטים ושרשרת זהב מפוסלת.
אני לא חובב ענק מהפלסטיק בו השתמשו לחלקי הזהב. זה פשוט נראה זול. כמו כן, אני לא בטוח כמה פעמים אוכל להשיג את השרשרת מבלי שהיא תנשך.
עד כה לא היו סימני לחץ, אז זה סימן טוב. כשנכנסתי לסקירה הזו, בטח שלא חשבתי שאני צריך דמות של שנג-צ'י, אבל יוצא מהסקירה הזו אני שמח שיש לי כזה. אפילו עם הידיעה על דבר כלשהו על הדמות הזו, אני לא יכול להכחיש שזו דמות מהנה להפליא לשחק איתה.
הניסוח והידיים הנוספות עוברים דרך ארוכה, ומצאתי שהוא כמעט בלתי אפשרי לשים אותו מטה. הוא עדיין עומד על שולחני כדי שאוכל להתעסק איתו בשעות ההשבתה שלי. לאחר שמצץ שני דמויות משחק וידאו מסוג Spider-Man של חליפה מעובדות שאפשר לפתוח אותן, שנג-צ'י התברר שהוא רק מנקה החיך שהייתי צריך! שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro