חתיכה אחת: "גרנדה" הגרנדליין ליידי נמי מאת בנפרסטו



פעם היה משהו סביב החלקים האלה שנקרא אנימה שבת, בה הייתי מקדיש את היום לפתיחת דמויות פרס חדשות, דמויות מדורגות, פיגמאס או כל סוג של דמויות אנימה שרכשתי במקרה. ובכן, עשיתי כמה צעדים אחורה מאיסוף הדברים האלה בימינו, בעיקר בגלל שטח מוגבל. אבל זה לא אומר שמספר הזמנות מוקדמות לא חמקו דרך האמברגו הזה.
ואולי יש לי ערימה קצרה של הדמויות האלה בפינת הארון שנותרה לפתיחה. לא משנה מה המצב, היה לי קצת הבוקר והבנתי, מה לעזאזל ... בואו נעשה יום שבת אנימה (ביום רביעי!) למען הימים. חוץ מזה, זה מרגיש כמו לנצח מאז שנתתי לנמי קצת אהבה! כידוע, אני מעריצה את חתיכה אחת ואני אוהבת את דמויות הפרס של חתיכה אחת של באנפרסטו.
הן זולות, הן יפות, והן מגרדות את הגירוד המגעיל הזה עבור סוחר חתיכה אחת. היום אני בודק את נמי מקו Grandista של בנפרסטו. ומכיוון שנמי היא גברת שלא זקוקה להכרה כאן, בוא נקפוץ היישר לאריזה.
היא מגיעה בקופסה צבעונית עם תמונות של הדמות מסביב, וגם לינגו מזרחית ומערבית מודפסת על הקופסה. ואל תשכח את המדבקה ההולוגרמית ההיא שמוכיחה שלא מדובר באיזה מגפה מזויפת. בפנים, היא עטופה בניילון ומגיעה בשני חצאים, אז יש לך כמה הרכבה פשוטה לפניך.
הרבה מהדמויות של נמי בהן הסתכלתי לאחרונה הציגו איזה ספין חדש על הדמות , אז זה די מרענן שהנתון הזה מחזיר אותנו ליסודות. כששני החצאים של נמי מחוברים זה לזה, יש שני דברים שמיד חשבו אותי כמעניינים בדמות הזו. ראשית, היא ממש גדולה.
רוב נתוני הפרס של באנפרסטו שאני מקבל הם בסולם של 7 עד 9 אינץ ', בעוד שנמי כאן מצטיינת בערך 11 אינץ'. שנית, אין בסיס, ובאופן פלאי היא לא צריכה אחת, מכיוון שהיא עומדת בסדר גמור לבד, אפילו בנעלי עקב אלה. מלבד שתי הנקודות הללו, נתון זה טומן בחובו כמה הפתעות.
נמי לובשת את הג'ינס הכחול הסימן המסחרי שלה, עליון ביקיני כחול לבן וסנדלי כתום עקב. זה נמי המסורתי דרך ומעבר, כשמשקלה מושלך אל מותנה השמאלית וכף ידה השמאלית מונחת על גבה העדין. הצבע והפיסול כאן הם שניהם מצוינים.
הג'ינס מקומט בכל הנקודות הנכונות ואותן טבעות כפולות נחתכות מהירכיים. התפרים סביב הכיסים ולולאות החגורה מפוסלים כולם במקום והם מהודקים בעזרת הצמד כסף פשוט מתחת לכפתור הבטן שלה. הכחול של הג'ינס מנוגד יפה לכתום שערה ונעליים, ועורה הוא חם וחלק ללא גימור רב מדי, כמו שלפעמים אנו מקבלים את הדמויות הזולות יותר האלה.
אני חושב שהניט-פיק היחיד שלי היה שיהיה להם מעט כבד עם ההצללה סביב אמצע הים התחתון שלה. וכל הנקודות הפרטיות הנאמיות הנחוצות נפגעות לאורך הדרך. הקעקוע שלה מודפס בצורה מסודרת על כתפה השמאלית, ויש לה גם את תנוחת העץ וגם צמיד רופף סביב מפרק כף היד השמאלית.
אבל זה לא מפתיע. בנפרסטו עושה את נמי כבר זמן מה, כך שהם מכירים אותה אחורה וקדימה. הדיוקן הוא גם קלאסי ככל שתוכלו לקבל.
יש לה חיוך רחב, עם רק שמץ של שובבות ועיניה הגדולות מודפסות בצורה מושלמת. פסל השיער זורם במורד גבה כששארו ממסגר את פניה ומכסה את מצחה חלקית. כן, היום היה זריז, אבל אין יותר מדי מה לומר על הגברת החמודה הזו.
אם אתה מוכן לדמות נמי מסורתית מאוד, יותר קשה לנצח את הדמות החדשה הזו מבנפרסטו. בערך אחד עשרה סנטימטרים, היא באמת בולטת בקרב בני גילה. הפסל והצביעה שניהם מעולים, ואיכות הפלסטיק מהשורה הראשונה.
אני חושבת שהיא גם הבחירה המושלמת אם אתה רק רוצה את הייצוג המצוין האחד הזה של הדמות על המדף שלך. בטח, יש המון דמויות בקנה מידה שעולה על ההצעה הזו, אבל כשמדברים בסביבות 200 דולר לעומת 25 הדולר זה עולה, אני חושב שלא ניתן לנצח את הערך. ואני חייב לומר שזה הרגיש טוב לפתוח שוב אחד כזה! אשתדל לא לחכות זמן רב עד שאעשה זאת שוב.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro