מצור רובוטריקים: מסך עשן ו Bluestreak מאת Hasbro



למרות שכבר התחלתי לטבול בסקירות Earthrise, עדיין יש לי עסק לא גמור עם Siege. כתוצאה מכך, אמשיך לפלפל כמה מהשחרורים הישנים האלה עם דמויות Earthrise מדי פעם עד שאדבק במלואם. בשבוע שעבר עשיתי זאת במבט על Ratchet Siege והיום אני מסיים את ה- Siege Datsuns (ובכן, Datsuns Cybertronian) עם מסך עשן ו Bluestreak.
בניגוד לפרובל, שהיה שחרור קבוע במצור, החבר'ה האלה קצת יותר מבלבלים. מסך העשן היה אחת מהדמויות של ה"סקטס ", מה שאומר שהוא הגיע בתיבה מכוערת ואני חושב שהוא היה בלעדי לחנות הדופק של הסברו. Bluestreak שוחרר כחלק מקולקציית יום השנה ה -35, שנראתה ככל הנראה מתממשת.
אך באריזות שהשתנו מעט. זה היה מעצבן אותי עד הסוף אם אשמור את אלה בתיבות שלהם, אבל לא אכפת לי שלא! נתחיל עם Bluestreak! עשיתי סקירה על התבנית הזו כשהיא שוחררה לראשונה כ- Prowl ומאוחר יותר כ- Barricade, אז אני אשאר להצביע על ההבדלים, ובמצב אוטומטי אנחנו פשוט מדברים על עבודות הצבע החדשות. קצת מעורבב איך יצאו Bluestreak.
הדקו שלו מורכב בעיקר מפלסטיק אפור חשוף עם מעט שחור מבריק. זה שילוב מעניין, אבל אני פשוט לא כל כך משוגע על איך שהגימור באפור נראה כה הרבה יותר משעמם. אולי הסבר הבין את זה, מכיוון שהם כן נתנו לו כמה גלגלים מצויירים מכסף. - סמל האוטוטוט האדום שעל מכסה המנוע זורק בכתם צבע, וכך גם הגזום האדום שניתן לראות דרך החופה השקופה. אני לא אוהב את הצביעה כאן, אני פשוט מרגיש שזה יכול היה להיות טוב יותר עם גימור מבריק מסביב. לעומת זאת, מסך עישון, ובכן, על זה אני מדבר. בטח, יש לו את היתרון של דקו אדום, לבן וכחול מלא, אבל הגימור נראה נהדר. בנוסף לצביעה, יש לו גם כמה לוחות עם כתיבה סייברטרונית, שם 38 מופיעים במצב האוטומטי המסורתי שלו. אני גם באמת חופרת את מסגרת השלד השחורה בחופה ואת האופן שבו היא מדגישה את הפרט המפוסל בפנים.
אין שום ספק, מסך עשן הוא הכי מושך מבין השניים, לפחות מבחינתי. איפה שפרוב הגיע רק עם אקדח להרכבה על מכסה המנוע, החבר'ה האלה מגיעים עם האקדח הזה פלוס שני אחרים, שיכולים לעלות למקום שמראות הצד יסתובבו. משולבת זו מייצרת מצב התקפה מסוכן במיוחד.
עוברים למצבי הרובוט! אהבתי את המצב הזה מספיק כשהוא היה טרוף ואני אוהב אותו באותה מידה עם החבר'ה האלה. עם חזה הפגוש וכנפי הדלת, זהו עיצוב Autobot בצורתו הפוריסטית. ואני חופרת את הדקו כאן הרבה יותר במצב הרובוט.
הפלסטיק האפור העמום נראה טוב יותר על רובוט מאשר מכונית והשחור עם תוספת האדום בזרועות העליונות, הרגליים העליונות והבטן עושה לשילוב די בולט. כן, התבנית הזו עדיין נראית מעט לא גמורה מאחור, אבל בסך הכל, אני חושב שהתבנית נראית נהדר בצבעים האלה. הדיוקן נראה לי כמו זה של פרולי וכולל את ה"קסדה "ואת הכנפיים או הקרניים הבולטות או כל מה שתרצה לקרוא להם בולטות מהרכס המרכזי.
צבע הכסף נראה נהדר והעיניים הכחולות הן חד ובולט למרות היעדר צנרת האור. ובניגוד לפרוביל, ל- Bluestreak יש אקדחי כתף תאומים שראינו רכובים במצב האוטומטי שלו. אני חושב שהדברים נראים נהדרים וזה קצת הפריע לי שהם השמיטו אותם מ- Prowl.
אני מניח שבסופו של דבר זה הופך את הדמויות למעט יותר מובחנות זו מזו. מסך העישון זוכה לשמור על כל הצבעים הכחולים והאדומים היפים האלה ממצב האוטומטי שלו, אבל מצב הרובוט מוסיף גם הרבה שחור, מה שמביא לניתוק די משמעותי ממצב ה- Alt הצבעוני. אני לא אומר שאני לא אוהב את זה, רק שאני מעניין ש- Bluestreak קיבלה הצהרת צבע נועזת יותר לרובוט ומסך העשן השתתק.
זה עדיין גורם דקו פנטסטי לתבנית. באופן טבעי הייתי שמח שאילוbro היה יכול לפסל מחדש את מכסה המנוע ולתת לו את הסינר המרובע, אבל זה עדיין יעשה בסדר. מסך העשן מקבל גם פסל ראש חדש לגמרי, שמתאים לו להפליא.
"הקסדה" הכחולה מעוגלת יותר ומרגישה יותר משולבת בפניו. כנפי מצחו צהובות ובתוכם מפוספס דפוס סדוק ומעניין. הכסף המשמש בפניו הוא בהיר ונחמד ויש לו פרט נוסף המפוסל בשוליים שבהם פניו פוגשים את "הקסדה." . כשבדקתי את Ratchet, אני די בטוח שהערתי על האופן בו אני מנסה להתחמק מקנייה של הרבה תחזוקה מחדש עם הרובוטריקים שלי. העברתי בקלות את Soundblaster וטרם הגעתי לאופטימוס ומג'טרון המוצלים בתא (אם כי אלה עדיין מפתים), ואני מתכוון לשבת בכל השחזורים של נטפליקס שצצו בוולמארט. > אבל כשאנחנו מדברים על תחזוקה שהרכיבה דמויות מקוריות? ובכן, אלה תמיד יהיו משחק הוגן. הדאטסונים היו אבן יסוד בזיכרוני הרובוטריקים שלי וטרוף היה בין הדמויות הראשונות שלי באוטו-בילט כשהייתי ילד. אז כן, אני די הולך לאסוף את החבר'ה האלה בכל פעם שהאסברו עושה להם צדק כזה.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro