דמויות החור השחור מאת Diamond Select, חלק 2



לכאורה משום מקום, החליט Diamond Select להשליך כמה דמויות מתוך המדע המדעי העתיק והנשכח של דיסני, החור השחור. וזה לא שימח אותי עד הסוף! לפני יומיים בדקתי את V.I.
N.CENT ו- B.O.
B. שני חבילות והיום אני הולך לפתוח את אחד הרובוטים הרשעים הכי מגניבים שפגע אי פעם במסך הגדול ... מקסימיליאן! הראיתי בפעם הקודמת את האריזה לדמויות האלה, אבל הנה זה שוב, למקרה שאתה רק מצטרף אלינו. DST ידוע לשמצה בחבילות גדולות, בזבזניות ובסופו של דבר לא ידידותיות לאספנים.
למרות שבכנות במקרה זה, מקסימיליאן כל כך גדולה, אני מניח שגודל החבילה מוצדק פחות או יותר. הגרפיקה מציגה את הלוגו הבולט למדי של הכותרת, ואת תבנית הרשת הממוחשבת ששימשה בזיכוי הפתיחה. אני מאמין שזה היה רצף ההנפשה הארוך ביותר של מחשב שהופק לסרט עד לאותה תקופה.
וכל עוד אנחנו מדברים על הסרט, אני לא יכול להעריך כמה מדהים חשבתי שמקסימיליאן היה, ודעה זו גורסת נכון גם אחרי הצפיות האחרונות שלי. הרובוט הדומם והדומם היה מפחיד למראה והפך עוד יותר מהעובדה שד"ר ריינהרדט לא נראה שיש לו שליטה מלאה עליו.
אחד הנוגטים הקטנים והאהובים עלי ביותר של דיאלוג בסרט היה כאשר ריינהרדט מתחנן קייט שתגן עליו מפני הרובוט הרוצח לחיות מחמד שלו. מעולם לא חשבתי שהדמות הישנה של MEGO עושה צדק מקסימיליאני. עכשיו הנתון הזה? זה עושה לו צדק! מעטפת מקסימיליאן פשוטה בהרבה מ- V.
I.N.CENT ו- B.
O.B. עם קווי פנל מינימליים והרבה משטחים חלקים.
הוא גם בנוי כמו סולם פסים עם כתפיים רחבות וחזה חבית עמוק. הצביעה הארגמנית העמוקה שלו גורמת לו להראות יותר מרושע, ויש פה ושם כמה נקודות הברשה יבשות מכסף בכדי לשחזר קצת בליה. כמו חברי הכוכבים הקטנים יותר שלו, מקסימיליאן הוא רובוט מרחף ולכן מעמד די חיוני לדמות זו.
במקרה זה אנו מקבלים פוסט שחור שמנמן על דיסק גדול מאוד. זה לא דינמי כמו העמדות המנוסחות שראינו בפעם הקודמת, אבל זה הרבה יותר מתאים למשימה להחזיק את הדמות. "הרגליים" שלו דומות למייצבים נגד גרביים, וכוללות דשים מפרקים שיעזרו לשלוט בתנועתו.
"הרגליים" האלה מנוסחות גם על המותניים כך שתוכלו לנוע החוצה, אבל העיצוב של הזרועות מעין מעכב את היכולת להשתמש בנקודות אלו. הראש של מקסימיליאן הוא רק דלי עגום ענק. אין שום ניסיון לשחזר פרצוף, במקום זאת יש לו מגן אדום לעיניים.
היצירה היא פלסטיק אדום שקוף ואם תופס את האור נכון זה יכול לייצר קצת השפעה זוהרת. אני משאלת לב שהם כללו קצת צנרת קלה עם הבחור הזה. יש למעשה ראש שני, אבל אני אשמור את זה לבסוף.
לעת עתה, בואו נסתכל טוב יותר על הזרועות האלה! עיצוב הזרועות של מקסימיליאן כל כך מיוחד במינו! כל כתף מקרינה שלוש זרועות נפרדות, הנמצאות זו בזו כאילו הן על קרוסלה. על ידי סיבוב, מקסימיליאן יכול לבחור זרוע אחרת לפנים קדימה, או שהוא יכול לפרוס את שלושתם בבת אחת כמו עכביש רובוטי. לארבע מהזרועות הללו יש אותם פולטות קרן מפוסלות בקצוות, ואילו לשניים הנותרים מצוידים טפרי כסף עוצמתיים, אבל אני אחזור לאלה בעוד רגע.
היהלום כלל כמה חלקי אפקט לזרועות הקורה, אבל אני לא חושב שהם כל כך יעילים. אם אתה אוסף דמויות של מלחמת הכוכבים, מכפי שאתה ללא ספק תזהה את אלה כאל דומים לקטעי הכוח של ברק שהאסברו כולל לפעמים עם דמויותיהם. הם פשוט תלו על הזרועות ואני מניח שהם נראים בסדר, אבל הם בהחלט לא מיוחדים.
מקסימיליאן מגיע עם שני סטים של קבצים מצורפים לזרועות הטופר הסגורות שלו. סט אחד עם הציפורניים נפרסות כמו להבים, ואחרת עם אפקט מסתובב. אני באמת מחפר את הלהבים הרגילים, וכנראה שאציג לו לפחות את השמאלית המצורפת.
אפקט הלהב מסתובב הוא ניסיון מספיק הגון, אבל זה לא ממש עובד לי. אביזר בונוס אחרון למקסימיליאן הוא זה שציינתי קודם: ראש רזרבי. עיניו של ד"ר ריינהרדט נראות דרך המגן. זוהי התייחסות לסיום המטורף של החרא של המחבט בו הסיגנוס נגרר לחור השחור הכותרת ומקסימיליאן וריינהרדט מתמזגים זה בזה. עם הרופא שנלכד ביצירתו הוא מופקד בנוף פזיז מוזר, שם אנו מקבלים רק הצצה קטנה לגורלו.
זה סיום כל כך מוזר למה שהיה אחר כך פליק מדע בדיוני. שלא לדבר על מאוד לא אופייני לסרט של דיסני. אבל אז, הסרט הזה הוא אכן ציפור מוזרה מסביב! לפני העטיפה, החבילה של מקסימיליאן כוללת את החלקים הדרושים להשלמת קטעי הדיורמה שהגיעו עם B.
O.B. ו- V.
I.N.CENT.
זה חתיכת סיפון פשוטה עם מעקה ותפאורת קרטון. בונוס נחמד, ליתר ביטחון ולמרות שהוא קטן מדי עבור מקסימיליאן, הרובוטים האחרים נראים נחמד למדי מוצגים עליו. יש גם חלקים מחברים כך שאם איכשהו תמצא את עצמך עם שניים, אתה יכול לחבר אותם זה לזה.
מקסימיליאן אינו עיצוב מורכב או מורכב כמו הרובוטים האחרים, אבל הוא עדיין דמות פנטסטית גדולה, מרשימה, וסביבתה. לעזאזל, כל אלה דמויות פנטסטיות. אני לא יודע מה היה ברשותו של DST להמר על יציאתם של הרובוטים האלה שהופיעו בסרט שנשכח בעיקר מלפני למעלה מארבעים שנה (FORTY YES !!! HOLY HELL, I'm So Old !!!) אבל אני כל כך שמחה מאוד שהם עשו, ואני מקווה שזה ישתלם.
אני בטוח שהתור הזה יתקדם יותר מדי היה יכול לקוות לו, אבל אם היינו מקבלים גל נוסף כזה, הייתי שמח לראות רובוט סנטינל ו- STA
R. שניהם היו עיצובים נהדרים והיו יוצרים דמויות מרשימות באמת בסולם זה. שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro