אגדות מארוול (באנר Hulk Wave): בטא ריי ביל מאת הסברו



אחד הדברים הגדולים שיש לי צבר כה עמוק של אגדות מארוול הוא כשאני מחפר את ידי בערימת הבושה שלי, אין לדעת מה ייצא. במקרה כזה, היום אנו חוזרים לגל Hulk Banner ונפתח את Beta Ray Bill. ידעתי שביל נמצא שם איפשהו, וקיוויתי להביא אותו לבחירה אקראית כבר זמן מה! מבחר זה נותר אחד מכמה גלים ספורים של אגדות מודרניות שלא צידתי יותר מדי בהתלהבות.
לא הייתי כל כך מתרגש מה- Banner Hulk BAF והשלמתי את החלקים הקטנים לאחיין שלי. בכל מקרה, אבל אני יכול לשאול את זה ביום מן הימים לסקירה כאן. אה, כנראה שלא ... אני חושב שיש לי מספיק צלחת כמו שהוא! בכל מקרה, אני צריך לתת להאסברו כמה אבזרים מרכזיים למיתוג על החבילה הזו. הלוגו המרושל המשמש לשמו של ביל יכול היה בקלות לשכנע אותי שמדובר בקשירת סרט.
למרבה הצער, אין מזל כזה, אך העתיד טומן בחובו אפשרויות רבות. אין הרבה שיכולים לגרום לי לרצות ללכת לראות סרט של תור בכיכובו של נטלי פורטמן, אבל טפח בו את בטא ריי ביל, ואני אהיה שם. הנה! בטא ריי ביל מהחבילה ונראית מגניבה לעזאזל! תמיד מצאתי את הסיפור האחורי שלו קצת מבקש, אבל מי צריך סיפור אחורי נהדר כשאתה סוס איש-חלל אפוסי בשריון אסגרדי? אגדות, אני אוהב קומיקס! השריון המדובר הוא הרבה יותר פשוט בעיצוב ממה שאלוהי הרעם לובש בדרך כלל, אך עדיין ניתן לזהות אותו בקלות כמי שנחתך מאותו בד.
או mythril. או מכל אשר אסגרדים יוצרים שריון. מתחת לחזה למטה הוא פשוט חלק ושחור ומציג את פרטי השרירים העדינים של ביל.
השריון של החזה צבוע בגימור אפור מתכת אפור שיש לו מעט מרקם פטיש. אתה מקבל גם שני סטים של דיסקי הכסף, דומים לאלה המופיעים בשריון של תור. סט של שריון כתפיים מברונזה משובץ ועטיפות יד מפוסלות מסביב את ההרכב בצורה יפה.
לא לשכוח את הכיפה, כמובן! מאחור, ביל הוא בעצם רק חומת שכמייה! אבל זו שכמייה מאוד מפוסלת! עם פרצוף שכל אמא יכולה לאהוב, פסל הראש היה מתכוון ליצור או לשבור את הדמות הזו. לשמחתי, הסברו לא אכזב. תצוגת גולגולת הסוס שלו כה עגומה עד שהיא מקסימה והם ממש ממוסמרים באופן בו מצחו המובהק מסגר את העיניים הפחות תלויות.
ראשו משובץ קסדת כנפיים אסגרדית מכסף וההפתעה הטובה ביותר היא שיש לו לסת תלויה. ! הלשון המפוסלת הייתה גם מגע יפה. מעולה! הצעת החוק תואמת את רוב נקודות הביטוי הרגילות שהייתי רגיל לראות אצל אנשי הסוסים הבשרניים שלי. הרגליים מחוברות בכפות הידיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות בירכיים וברגליים התחתונות, והקרסוליים צירים ונדנדות לרוחב כדי לשמור על כפות רגליו על שטחים רחבים.
לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, צירים כפולים במרפקים, ומסתובבים באזור שריר הזרוע. הצוואר תלוי וגם מפרקי כדור וכבר הזכרתי את הציר בלסת. השינוי הגדול ביותר כאן הוא שיש לו מפרק כדור מתחת לחזה במקום הציר הרגיל ab-crunch.
באופן טבעי, ביל מגיע עם הנשק האמין שלו, Stormbreaker, מה שגורם לי לתהות איזה נשק יהיה לו אם הוא יופיע ב- MCU. אולי הוא פשוט יסתיים עם Stormbreaker עם ידית Groot. כך או כך, הנשק האדיר הזה הוא יצוק בפלסטיק זהב, יש לו אחיזה מצולעת ושרוך פלסטיק רך שיוצא מכובע התחת.
שלי יש גם כמה כתמי צבע מכוערים. בו! בטא ריי ביל היא אחת מאותן דמויות סופר כיף שנזקקו נואשות לדמות פעולה. הוא גם אחד הדמויות הבולטות מבחינתי מהמגוון הזה, וזה אומר משהו כי יש כמה דמויות סולידיות באמת בגל הזה.
עד כדי כך, שאני יכול פשוט לעבוד על עטוף הדמויות שנותרו לפני שאעבור. הלאה לאקראיות רבה יותר. שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro