אגדות מארוול (SP // dr Wave): גלימה ופגיון מאת הסברו



הגיע הזמן לחדש את מכשיר ה- Wayback הזה, מכיוון שלמרת יום שני השבוע, טבלתי את הכפפה המלוכלכת שלי בערימה של בושה בלתי ידועה של מארוול אגדות והגעתי עם פגיון מה- SP // dr Wave. באופן טבעי הייתי צריך לצלול בחזרה כדי למצוא את גלימה כיוון שלא אוכל לבחון בצדק אחד בלי השני. זה היה כמו גל אבוד בשבילי.
זה בא והלך ואף פעם לא ראיתי את רובו. למזלי מצאתי את Cloak and Dagger מאמזון, ורק עכשיו אני נזכרתי שסקרתי את Elektra מהגל הזה עוד בשנת 2018. Doc Ock נמצא בערימת הבושה איפשהו, אבל הוא לא הגיע עם חלק BAF. > זה משאיר כמה וריאנטים של ספיידרמן ו Shadowland Daredevil, אני חושב? אולי יום אחד אני אבנה את ה- SP // dr BAF אבל עד אז, אני הולך לפתוח את Cloak and Dagger. הייתי בערך בן 13 כשטיי וטנדי קיבלו את המיניזריות הראשונות שלהם עם ארבע גיליון, אבל הייתי בספיידרמן וארבע המופלאים מכדי לשים לב. למען האמת, אני חושב שהתאהבתי בפגיון, אבל אפילו ההורמונים הגועשים שלי והשלל המשובח שלה לא הכניסו אותי יותר מדי לקומיקס.
זה פשוט לא מה שחיפשתי בזמנו. רק כעבור כמה שנים מצאתי את כל ההפעלה של אחת-עשרה סדרות הגליונות שלהם בחנות ספרים משומשים במרכז העיר, בה לעתים קרובות ניגשתי לאופני לצוד קומיקס. אותי מעט יותר מבוגרת הייתה משחק הרבה יותר.
זה היה חרא כהה וגרגר שלימד ילדים שאפשר להשיג כוחות על מהרואין. למעשה, אני חושב שזה היה ההפך מההודעה שהם עברו, אבל היי, זה תלוי בפרשנות. נתחיל במבט על גלימה! לפני שהיה לי אפילו את הדמות הזו ביד, חזהתי שהיא תהיה בעייתית בגלל גלימת הפלסטיק ההיא ובטוח שצדקתי בה.
גלימת הפלסטיק מקיפה בחוזקה את הדמות ומפכה אותו לסטטי כמעט. אני בקושי יכול אפילו לגרום לידיו להציץ מבלי שהאפס על הגלימה ייפתח. כעת, עם זאת נאמר, אני חושב שהדמות נראית פנטסטית.
הגלימה הזורמת כוללת גימור כחול כהה מבריק עם כמה פסים שחורים מט הנובעים מהאבזם המפוסל. מתחת לזה יש גוף מנוסח לחלוטין, אבל אף אחת מהניסוחים האלה לא שווה לעזאזל אלא אם כן תוריד את הגלימה. וזה לא מועיל מכיוון שהגוף שמתחתיו הוא בסך הכל כסף שחור וסגול חסר תחרות.
חוץ מזה, מה זה גלימה בלי הגלימה שלו. כמה פעמים לעזאזל אני יכול לומר גלימה בפסקה אחת ??? CLOAK !!! הדבר היחיד שראוי לציון שמתרחש מתחת לשם הוא ידיו, אשר יצוקות בניילון צלול חלקית ובעלות מראה מגניב אחר בעולם, אם באמת תוכלו להציץ בהן. מכסה המנוע מפוסל בנפרד משאר הגלימה ומחובר לראש, כך שלפחות ארטיקולציית הצוואר שימושית.
מכסה המנוע שקוף חלקית, דומה לידיים, כך שהוא מטיל גוון סגול ומדליק מעל הטיי של טיי פנים. ואיזה פסל ראש נהדר זה! טירון מקרין ביטוי סטואי עם התיש הצבוע לחלוטין שלו ועיניו החמורות חסרות האישונים. אני חופר את זה! אבל כן, הנה דוגמה נהדרת למקום בו היה צריך brobro להכניס כמה softdoods לקו הזה.
אני לא אומר שזה היה נראה טוב כמו גלימת הפלסטיק, אבל לפחות זה היה מאפשר לדמות קצת תנועה. אולי יש להתאמה אישית שיש שם בחוץ עם משהו טוב יותר, אבל כמו שהוא, הנתון הזה נראה נהדר אבל ממש לא כיף בכלל. נעבור לדג'ג.
פגיון הוא דמות פשוטה ביותר, עם פיסול אפס מוחלט לחלוטין מהצוואר ומטה. הכסף הלבן כמעט לגמרי מציג את התחפושת שלה יחד עם הצלב המצויר בבשר שעובר כחתך בחזית. הידיים שלה צבועות גם בגוון עור ויש צבע לבן על גב כפות הידיים.
זה בסיסי בערך כמו שקורה אצל מארוול אגדות, אבל האם זה עובד? כן, די הרבה. באמת שאין לי תלונות בכל הנוגע לתחפושת. עם זאת יש לי עוד כמה ניטיקים אחרים.
ראשית, אני חושב שהנתון היה מוגש טוב יותר באמצעות אחד מהדולרים הצעירים והקצרים יותר. שנית, זוהי האחיזה הישנה של גיל שלי בשימוש בצירים מסתובבים במרפקים לעומת מרפקים צירים ומסתובבים באזור שריר הזרוע. מדוע הנערים משיגים את זה, אבל החיילים לא? אין גם מסתובב מותניים, אך לדג'ג'ר יש מפרק כדור מתחת לחזה.
אחרת, הניסוח הוא ענייני כרגיל. בסך הכל אני אוהב את פיסול הראש מספיק טוב, אבל העיניים נראות מעט רחוקות זו מזו. הסהר הלבן סביב עינה הימנית הוא חד, כמו גם כל צבעי הצבע על תווי הפנים שלה.
שערה מפוסל כדי להתגודד סביב כתפיה, וזה לא מגביל את התנועות של הצוואר כמו שחשבתי זה יכול להיות. פגיון מגיע עם אביזר אחד וזה חלק אפקט שנדבק על מפרקי כף היד שלה. זה אמור לדמות אותה זורקת את הטילים הקלים שלה, אבל היישור לא ממש עובד בשבילי. היו כמה קומץ דמויות אחרות של אגדות שהיו להן חלקי אפקט בסגנון דומים שעובדים טוב יותר מזה. זה נשמע כאילו אני באמת נמצא בזוג הזה? אני לא יודע, אולי. אני חושב שהם נראים פנטסטיים יחד על המדף, וזה די כיף לדגמן את פגיון ולהניח אותה מול גלימה, אבל בסוף אני מניח שהצמד הזה לא נפל קצת מהציפיות שלי.
אני אוהב את הדמויות ו אני שמח שייצגו אותם על מדף האגדות שלי, אבל אני לא חושב שאוריד אותם ואשחק איתם הרבה. גלימה מרגישה יותר כמו אביזר בגודל פעולה לדגיג 'ר, ואני בטוח שזה לא מה שהסבברו היה הולך כאן. ובעוד שדג'ר מבצעת את העבודה, אין בה שום דבר שהוא כל כך מיוחד.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro