מסע בין כוכבים "אוסף חלליות:" USS Enterprise NCC-1701-A (XL) מאת איגלמוס



בטוח לומר שאני לא מעריץ את מה שעובר לטרק-סטאר בימים אלה. עבורי הדבר היחיד הטוב שיצא מדיסקברי ופיקארד היה שהם שלטו בי מחדש רצון לחזור ולראות את הדברים האמיתיים. לעזאזל, אפילו הגרוע מוויאג'ר נראה עכשיו כמו יצירת מופת! אני גם בנה לי צי של ספינות איגלמוס וזה עבר זמן רב שאני פותח כמה כאלה! ואיפה עוד להתחיל, אבל עם עיצוב הספינות החביב עלי בכל ההיסטוריה המדע הבדיונית ... Refit Enterprise מלכותי במיוחד! ההעדפה שלי הייתה ללכת עם ה- 1701 המקורי, אבל במקרה מצאתי את ה- 1701-A במחיר ממש טוב והחלטתי להתפשר.
זו גרסת ה- XL, שהופכת אותה לגדולה פי שניים כמו איגלמוס. ספינות סטנדרטיות (במקרה זה באורך של 10 אינץ '), אך עדיין כוללות מתכת יצוקה ופלסטיק. זה מגיע בתיבה סגורה לחלוטין עם כמה תמונות, כולל הכישלון של שימוש בתמונה הפוכה מקדימה, מה שמאפשר את הרישום על הגולן לאחור. אופס! בתוך הקופסה, הארגון דבוק בין שני לבני קלקר, וההרכבה היחידה הנדרשת היא להרכיב את המעמד.
אה, ואני יורה בספינה בלי המעמד ברוב הביקורת, מסיבות שאעשה זאת להגיע בסוף. אוי איזה יופי! יכולתי למזוג לעצמי כוס ג'יימסון ולהביט באהבה בספינה הזו במשך שעות. כשאני קורא לזה עיצוב הספינות החביב עלי בהיסטוריה המדעית, זה לא היפר בול.
אלה העובדות. אני פשוט אוהב ללכת לאיבוד בפרופיל האייקוני שלו ובדחף האנושי האצילי לגילוי שהוא מייצג. וילד זה דוגמנית נהדרת! המחצית העליונה של הצלוחית היא יצוקה, מה שמעניק לספינה זו תחושה חזקה, גם אם מאוד כבדה.
ואם היה לך ניסיון באיסוף דגמי Enterprise, אתה יכול לדעת שאחד הכישלונות הגדולים ביותר נוטה להיות שקיות העיוות שלא מתיישרות כראוי. כאן הם ישרים ומקבילים לחלוטין, ומעניקים לדגם נוף מדהים של שלושה רבעים. הגרילים (מערכת ויסות תרמית) שהונחו בנקסלים נראו בעיניי שחורים במבט ראשון, וכך הם בדרך כלל מתוארים על מרבית דגמי האונייה הזו שבבעלותי.
אבל להפתעתי, הם ממש יצוק בפלסטיק כחול שקוף, מה שמייצר אפקט קריר כשהוא מוחזק אל האור. צלחת הסנטה יצוקה גם בפלסטיק כחול שקוף, המשקף אור די יפה. זה לא ממש דומה לאפקט זוהר, אבל כן גורם לו להתבלט.
בינתיים, גוף הספינה הוא לבן-לבן יפהפה, שהוא חלק ואחיד לאורך כל הדרך. אחד הדברים שבאמת מראה שיצרנית הדוגמניות מחויבת לפרטים הוא התבנית האצטקית בגוף. כאן זה מבוצע בצורה נהדרת ומצליח להיות קל גם לראות וגם עם זאת להיות עדין באותה מידה.
יישומי צבע נוספים מיושמים במשורה, אך כל נקודות העניין הבולטות ביותר כאן. אאוטלטים מיוחדים כוללים את נמל האץ 'למילוי אנטי-חומר מילוי צהוב בוהק ושורות כפולות כחולות בהירות של חלונות תצפית. הכיפה במנוע הדחף צבועה בכחול, והם אפילו הדפיסו את המתאר האדום לבקרת המטען מתחת למעבורת.
פרטים נוספים כוללים את הצבע האפור על כריות הנחיתה בתחתית החלק התחתית, ואת הפרט. צריחי phaser. צידי הגיר המשני כוללים גם את סמלי הדלתא המפנים לכיוון צלחת הטיה, וכן פסי המירוץ האדומים עם כמה הדפסים זעירים ארורים. כאן תוכלו לראות גם את שני יציאות העגינה המעגליות, המוקפות על ידי טבעות אדומות בארבעה מקטעים.
יש גם כמה חלונות צבועים בשחור הפזורים בגוף המשני. הכיתוב המודפס על הצלוחית חד ופריך. כל תו של הרישום וגם השם מסומן באדום.
מקרוב של מודול הגשר מראה מעט יותר כחול ואדום, כמה חלונות זעירים יותר. ניתן לראות את חלונות הטרקלין VIP בגב מודול הגשר, כמו גם את יציאת העגינה הזעירה של הגשר. אתה מקבל גם הדפסות קטנטנות יותר בשולי חתך הצלוחית.
זה לא אומר שהמודל הזה מושלם. ישנם כמה פרטים שהושמטו, בעיקר סביב קצה התחתית, ויש תפר מצער לאורך קרקעית הגול המשני ממש מתחת לחלונות התצפית. וכן, עכשיו אני ממש ממש קוטף.
כי בסך הכל עבור ספינה בסדר גודל כזה אני חושב שהם פגעו בכל הנקודות הנכונות. סוף סוף יש את הדוכן. שניהם אוהבים את זה ושונאים את זה! אני אוהב את זה כי הוא די סולידי ומחזיק את המודל בחוזקה.
אין סיכוי שזה יפיל. כמו כן, החלק התחתון של הבסיס מכוסה בלבד מנומר. מבחינת החיסרון, למרות שהמעמד שקוף, אני לא אוהב איך הוא הורס את הפרופיל.
בגלל זה לא השתמשתי בו לרוב התמונות בסקירה זו. כמו כן, החלקה ומחוצה על קטע הצלוחית גורמת לי לדאוג לשריטות. זו בעיה מכיוון שאני כל הזמן רוצה להרים את הדבר הזה! ולכל ההדחה שעשיתי בדגם הזה, מוטב שיהיה טוב לעזאזל, כי זה החזיר לי 75 דולר.
האם זה היה שווה את זה? בהחלט. אני רק צריך להפנות אותך חזרה למה שלצערנו אחת הביקורות הנצפות ביותר שלי, שם הרסתי את Diamond Select Starship Legends Wrath של Khan Enterprise, וכמה הייתי מאוכזב מזה. זו ככל הנראה הרכישה היחידה המאכזבת ביותר שביצעתי בכל שנות איסוף הצעצועים שלי.
נכנסתי לאוניות XL Eaglemoss האלה כדי להחליף סוף סוף את פיסת הזבל הזו ואני כל כך שמחתי שעשיתי. בטח, הארגון הזה קטן יותר ואין לו אלקטרוניקה, אבל הוא עשוי להפליא, עמיד במיוחד, והכי חשוב שהוא נראה כל כך טוב בתצוגה. אולי טוב מדי, כי אני שומר את זה על שולחן המחשב שלי כבר כמה שבועות, ואני כל הזמן מוצא את עצמי מרים אותו ומסתובב אותו.
עבור חתיך מתכתי ופלסטיק שאינו מנוסח, הדבר הזה זה עדיין המון כיף בעיניי. שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro