לגיונות מיתיים (המצור על ביורנגר): בולטור המגדל מאת ארבעת הפרשים



לא יכולתי לספר לך בדיוק כמה זמן עבר מאז הסקירה האחרונה של הלגיונות המיתיים שלי, אבל אני יודע שעבר זמן רב מדי. הגל החדש הזה (עם הסוסים !!!!) יישלח לפני שאני יודע את זה, ואני לא מתקרב יותר להיתפס. ככל שמשרתים את הזיכרון, עדיין עבדתי דרך האוגרים שהוצגו במצור של ביורנגר, אז אני אמצא איפה שהפסקתי על ידי פתיחת הבולטור האדיר! כן, האוגרים היו סוג חדש לגמרי של דמות, איפשהו בין הדמויות בגודל הרגיל לבין הטרולים הממותיים.
הם מגיעים בתיבות חלונות מאוירות להפליא וידידותיות לאספנים, שכנראה אני לא אשמור עליה כי בקושי יש לי מקום לכל הדמויות הללו קל וחומר על אריזותיהן. ובאופן טכני בולטור הוא לא באמת אוגר, הוא ענק! ובכן, למעשה הוא חצי ענק! רגע, איך נוצרים חצי ענק? האם ענקיות ממש (שככל הנראה גדולות בהרבה מחצי ענק) מקיימות יחסי מין עם אנשים רגילים? איך הלו עובד? למעשה, אני כנראה לא רוצה לדעת. מהביולוגיה הקטנה שלו, נאמר שבולטור הוא פלוגה נעימה כמו גם לוחם עוצמתי, והוא יישר קו עם כוחותיו של לא אחר מאשר אטלוס הכובש! אה כן, האם הזכרתי את הכינוי שלו הוא המגדל? אחד הגורמים העיקריים להצלחתם המדהימה של המיתוסים של המיתוסים היה היכולת של T4H לצבוע מחדש ולהרכיב מחדש חלקים לדמויות חדשות לגמרי, ובולטור כאן הוא דוגמא מושלמת לכך, שרק כבד על הצביעה מחדש ולא כל כך החלקים המחליפים. > גם גופו וגם התלבושת שלו מושאלים ישירות גם מבנאי הלגיון של אוגרה וגם מכורקוז. ההחלפה היחידה היא שהוא לובש את רצועות כף היד הפשוטות והפשוטות יותר שהגיעו עם בניית הלגיון והדיסק בחגורתו הוא גם העיצוב של בניית הלגיון, בניגוד לסמל הגולגולת שלקורקורג. אבל בעיקרון, אם יש לך את שתי הדמויות האלה, מאשר ראית את כל מה שיש למגדל להציע, לפחות מהצוואר ומטה.
וכך, לא אפרט יותר מדי עם הפסל מכיוון שכיסיתי אותו כבר פעמיים, אבל אני אגיד שהוא נראה מדהים כתמיד עם דקו חדש זה. גוון העור השתנה מירוק אוגרה לבשר אנושי שזוף, שעדיין מוציא את כל השרירים, העקבים והורידים שנמצאים בפסל. לבגד של בולטור יש מעט יותר מוטיב ברונזה, ואני עדיין מתרשם מעבודות פירוט ברתמתו.
הלוחות על גבי מסמרות פיסלו וצבועות בנפרד, הרצועות מרקמות עור ריאליסטיות, והחגורה המשוכללת נשארת יצירת מופת. לכל רצועת "עור" יש מדליון ברונזה מפורט, העצמות נראות נהדר, וההרכב כולו נלבש מעל חיתול ברברי פרוותי. שריון הרגל התחתונה של בולתור צבוע זהה לזה של קורקוז ועדיין מורכב משריון גס וסנוור בסגנון אורק עם סוגים של קרניים או שיניים משובצות בתוכם.
שלא כמו קורקוז, שהלך יחף, לבולטור יש את המגפיים הכבדים שנלבשים על ידי בונה הלגיון של אוגרה. פסל הראש חדש לגמרי, כאשר בולטאר חבוש קסדה שרק חושפת את החלק התחתון של פניו. חזותו הדמויית האנושית כוללת סנטר בולט ותווי פנים מסותרים.
פיו כלפי מטה גורם לו להראות כאילו הוא נחוש לפגוע במשהו עם עץ. הקסדה צבועה ומרקמת בדומה לברזל, עם שפע של בורות וסדקים המשולבים בפסל, ויש לו קרני איל שחורות בולטות מכל צד. שלא כמו הטרולים הגדולים שהיו ברוטו סקופ, חלולים ברובם, והיו בעלי ביטוי מוגבל יותר, גוף אוגרה בנוי עם אותה ניסוי כמו הדמויות הרגילות, או במילים אחרות המון צירים מסתובבים.
זה הופך את העמיתים האלה מאוד ניצב ודי ארור מדי. T4H כללו אזהרות עם דמויות אלה על המפרקים שאפשר להיות שבירים ונשמטים אלא אם כן הם עובדים בקפידה. לא היו לי באמת קשיים בתחום הזה עם אף אחד משלי.
הנשק הוא צבוע מחדש של הקוטב שהגיע עם בניית הלגיון של אוגרה, והנה האחיזה האמיתית היחידה שלי בנושא הסט הזה. כיוון ששלושת האוגרים מבורגורגר ממחזרים כל כך הרבה חלקים ביניהם, היה זה מגניב להשיג נשק ייחודי עם כל אחד מהם. בנוסף, הפיר על הגרזן נראה מעט עדין עבור בחור כה גדול.
עם זאת, כאמור, הגרזן הוא עדיין פסל מדהים עם כמה מבטאים צבע נחושת נחושת. אני גם חופרת את היכולת להחליף את המוט ולהפוך אותו לקצר או ארוך יותר. התרשמתי ממעמד הדמויות החדש הזה מאז שפתחתי את הראשון, והסנטימנט הזה טרם התבלה.
בולתור כנראה אפילו קצת יותר מרגש מכיוון ששני האוגרים דומים זה לזה הרבה יותר. ובולטאר לפחות מרגיש כמו משהו חדש. וזה מגניב להוסיף כל כך מכה כבד לטוס של צבא השממה הכובש. ועדיין לא סיימתי את החבר'ה הגדולים האלה.
עדיין לא. בפעם הבאה שאחזור לבקר ב- Legions Mythic, אבדוק את האחרון מבין החברים האלה עם ארמגדס, סייקלופ בגודל אוגרה ממגוון השממה. ואז אולי אוכל לחזור לפתוח שוב את הדמויות בגודל הרגיל! שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro