אגדות מארוול (M'Baku Wave): יוליסס קלאו מאת הסברו



בפעם האחרונה ביום שני של מארוול, התחלתי לומר שאני עומד להשלים סקירה של הדמויות שנותרו ב"גל האלק באנר ", אך בסוף הסקירה התחייבתי לבחון את יוליסס קלאו מגל M'Baku . וואו, דרך להתחתן! ובכן, מכיוון שאני לא רוצה להתייצב כשקרן, לפחות לא על משהו כזה, בואו ונבדוק את קלאו מהפנתר השחור! גל M'Baku כמעט עבר אותי לגמרי. הדמויות היחידות שמצאתי בקמעונאות היו קילמונגר וקלואה, שהיו נקודת מזל כי היו אלה השניים שהכי רציתי. האם אי פעם אעבור בחזרה להשלמת דגם ה- Build-A? מי יודע, אולי יום אחד. יש כמה נתונים די סולידיים בגל הזה, אבל לא בדקתי לראות מה הם הולכים בימים אלה בשוק יד שנייה. קלאו מגיע בחבילה ממותגת הסרטים ועם פלג גוף עליון ענק ל- M’Baku BAF.
ומכיוון שקילמונגר לא הגיע עם חלק BAF, זו בעצם היצירה הראשונה שלי לבנות את הדמות. הוצג בעידן אולטרון, התרגשתי לראות את קלאה חוזר לפנתר השחור ולא כל כך נרגש לראות אותו נהרג. אני חושב שזאת הפעם הראשונה שראיתי את אנדי סרקיס כשחקן ישר ולא נותן חיים לדמות CG.
כך או כך, אני ממש אוהב את הצגתו של קלאו בשני הסרטים. הוא היה כל כך משוגע בת-שטויות ונראה שהוא נהנה להיות ממזר. אבל ילד יש לי רגשות מעורבים ביחס לדמות הזו! הגוף די ישר קדימה.
קלאו נועלת מגפיים שחורים מבריקים, מכנסיים כחולים, חולצה לבנה עם שרוולים מגולגלים, ואפוד כחול ואפור. אז הוא בעצם לובש חליפה, אבל השליך את הז'קט. יש לו עניבה מפוסלת בצבע תכלת, והקולר שלו לא מכופתר ומפורסם.
הנושאים שיש לי כאן הם בעיקרון בפלג גוף עליון. האפוד משולב על הדמות בניילון רך כך שהוא נראה מגושם. אולי הם עשו זאת כדי לשמר את חיבור הגוף, אבל אני חושב שפיסול זה כחלק מהדמות יכול היה לעבוד טוב יותר.
ואם מדברים על פסל, הצווארון והעניבה פשוט נראים רע. זה פסל גס והצבע מרושל. זה נראה כמעט כאילו מישהו ללא הרבה אדניות משתמש בסקופפי על דמות כדי לעשות מנהג.
עם זאת, אני מעריך שהם הדפיסו את כל הטאטים שלו בזרועו הימנית והם אפילו פיסלו את שעוןו! למרבה המזל הדברים מסתכלים כשאנחנו מגיעים לפסל הראש. ברור שסרקיס היה כיף לשחק את התפקיד הזה והוא באמת פגע בזה. אני חושב שהסבברו כבש הרבה מזה בדיוקן המטורף הזה.
הדמיון בהחלט שם והוא נחבט בקציצה עקובה מדם במצחו ולכלוך וחבורות בפנים. הצבע והפיסול על שיניו עשויים היטב. הפרט המודפס על זקנו נראה נורא וכתם כשמציגים אותו מקרוב עם המצלמה, אך הוא באמת נראה בסדר כאשר הדמות בידו ונראית בעין בלתי מזוינת.
הניסוח לוקח כמה מעקפים ממה שהייתי רגיל לראות באגדות הגברים שלי, אם כי זה עניין כרגיל מהמותניים ומטה. אני לא יכול לדבר עם מה שקורה מתחת לאפוד הזה, אבל זה מרגיש שזה כנראה מפרק כדור. הצירים הכפולים שאנו רואים בדרך כלל במרפקים הוחלפו בצירים מסתובבים, אם כי עדיין יש לו את מסתובבי הדו-רגיל הרגילים.
חלק מהסיבה לשינוי במרפקים היא ככל הנראה בגלל השרוולים המגולגלים, אך האחר הוא להכיל את הגימיק בזרועו השמאלית. ניתן להחליף את זרועו השמאלית באחת המציגה את זרועו התותבת מפוצלת וחושפת את נשקו הסוני. מי שבמקרה ראה את הפנתר השחור מבלי שראה את עידן אולטרון, ולא היה מוכר עם הדמות הקומית, כנראה שלא היה לו מושג מה לעזאזל כשקאה פתח את זרועו והחל לירות בדבר הזה.
זה היה כזה סצינה מגניבה בסרט והאסברו עשה עבודה נחמדה כדי לשחזר אותה כאן. הפרט במנגנון בתוך הזרוע הוא נהדר והם אפילו ציירו כל פולט בודד. וכאילו לא די היה בכלי נשק קוליים נסתרים, הסבר גם העביר לקלאו אקדח אוטומטי, אותו הוא יכול להחזיק בידו הימנית.
למרבה הצער אין לו לאן לנסח את זה כשהוא לא ממתג אותו. קלאו הוא דמות של שיאים ונמוכים. הוא מאבד הרבה נקודות על העבודה המרושלת על צווארונו ועל האפוד המגושם, אבל כל השאר נעשה בצורה יוצאת מהכלל, עם זאת, בסופו של דבר, אני חושב שהטובים עולה על הרע כאן.
חוץ מזה, אני פשוט שמחתי באמת שסבור עשה אותו, כי אחרי שהגל הראשון בהשראת הפנתר השחור הגיע והלך, הייתי מתערב בזה שהוא אי פעם יביא אותו בהמשך הדרך. עכשיו, אם רק ה- MCU היה מחזיק אותו בסרט נוסף אחד. נו טוב! בשבוע הבא אחזור למסלול לסיים את גל הענק באנר ואז אולי אוכל להסתכל על סט ארגזים.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro