ארקייד של חייזרים לעומת טורף: Chrysalis Alien על ידי NECA



עם הזמן היחיד לשלוש ביקורות בשבוע, צבר ההזמנות שלי ממשיך להיערך ונמתח עד לשנה שעברה. אחד התחומים של ביקורות האוספים שלי שספג הכי הרבה הוא NECA, ואני ממש מרגיש שאני צריך לזרוק להם קצת אהבה נוספת בשבועות הקרובים. בדרך חזרה בינואר התבוננתי במשחק החייזרים הארכינואיד וסלחי הגילוח שלהם ממשחק Alien Vs. של Capcom משנת 1994
משחק ארקייד הטורף. אבל היה חסר אחד זר! באותה תקופה לא יכולתי למצוא את ה- Chrysalis Alien בשום מקום, אבל בדיוק כשוויתרתי על כל התקווה, ריגלתי אותו מזווית העין בזמן שגרמתי לאוכל לחתולים לרוץ לטארגט. אז בואו נסיים את שלישיית ה- Xeno הזו ונפתח אותו היום! האריזה תואמת את מה שראינו בפעם הקודמת.
תקבל תיבת חלון ידידותית לאספן עם דיוקן אישי בחזית. המגש הפנימי מודפס כתמונה עם פיקסל להתייחס למשחק הווידיאו ... כמה זה מגניב? כן, אני אוהבת את הצבעים והפרזנטציה כאן, אבל פשוט אין לי מקום ליישר את הקופסאות האלה על מדף, אז התיבה הזו תצטרך להיפרד לשלום ברגע שאוציא את מר קריסליס מהמגש שלו.
אם אתה קורא את הסקירה הקודמת שלי אתה יודע שמאוד אהבתי את טפרי התער ואת ארכניד, ובכל זאת, עדיין קל לי לראות מדוע קריסלס היה הכי קשה למצוא. הוא באמת כל כך טוב! אפילו על מדף של קסנוו, העיצוב שלו בולט בזכות החזה השריון דמוי השמש שעל ראשו וזרועות הידיים. גופו בצבע כחול-אפרפר עם שטיפה שחורה יפה כדי להוציא את כל אותו פרט מדהים בשלד-האקסוסו שלו.
ולמרות התכונות הייחודיות, כלוב הצלעות והלוחות הצלעות החשופות על רגליו ופלג הגוף העליון כולם מעוררים בצורה מושלמת. העיצוב של ג'יג'ר שעובר בכל סוג של קסנו. הבחור הזה מצטיין גם בכך שהוא לא קיים איזושהי וריאציה של הבליטות הצינוריות הללו שיוצאות מגבו, במקום זה הוא אפוף בשתי צלחות של שלד-גזע מחוזק. אני מוצאת את עצמי הולכת לאיבוד באנטומיה של הפלה הזו, הופכת את הדמות בידיי ומתפעלת מהפיסול היפהפה.
ווים של קריסליס עשויים להיות לא מבוטאים כמו תלתן טופר, אבל הוא עדיין כולל כמה טפרים חדים בצבע עצם, כמו גם טונות דמויי ראפטור על אצבעות רגליו, וכן להב בצורת חרמש בסוף זנבו הארוך. השומרים דמויי העצם על זרועותיו נראים מושלמים להסטת להבי יוג'אן, והטפרים שלו נראים מוכשרים לקרוע טורפים ואנשים לגזרים. הניסוח שלו כולל את אוסף הרגיל של צירים מסתובבים, שהופכים אותו לצייד זריז, גם אם הוא לא יכול בדיוק להתהפך לכדור עבור מתקפת הסחרור הדבילית שהוא מפעיל במשחק.
הזנב הארוך שלו כולל חוט. כך שניתן לכופף אותו בתצורות שונות, ובעוד שהזנב יכול להועיל לתמוך בו בכמה תנוחות קיצוניות, הוא באופן מפתיע מאוזן היטב על שתי רגליו שלו. לא הייתי צריך להשתמש במעמד לאף אחת מהצילומים שלי. פיסול הראש מוכר למדי, גם אם הוא מוסתר בחלקו תחת אותה כיפת עצם מרשימה.
בכרכרה יש סמל מורם העובר במרכזו כמו עמוד שדרה ומסה בחזית, אשר ככל הנראה מושלמת לנגוע בתפילתו. . כמו תמיד, הוא מפעיל עווית שיניים, הלסת מנוחה ויש פה פה משני שניתן לשלוף. אני אוהב את כל העקבים והפרטים שמפסלים NECA לפיות של קסנו, והפלה הזו לא שונה.
ה- Chrysalis Alien מהווה תוספת נאה לשלישייה המדהימה הזו של חייזרים. כיף פשוט להרכיב אותם על המדף ולחקור את כל ההבדלים הקטנים ביניהם ולראות עד כמה האנטומיה של קסנומורף יכולה להיות מגוונת. תמיד הייתי מעריץ של דמויות משחקי הווידיאו של NECA, אך מכיוון שכמה מהם נוטים להיות מושבים פשוטים, אני צריך להעביר אותם מכיוון שאיני יכול לחסוך את המקום לתחזוקה.
אבל הנה, זה מגניב לראות אותם מגלגלים שלושה קסנוס חדשים סביב הופעותיהם במטבע אופ-אסימון זה, ויותר קריר שהם התאימו אותם לשלושה טורפים מהמשחק. וכן, אני מקווה להסתובב בכדי לבדוק את אותם פרדים בשבוע הבא. שלא לדבר על הדמויות האנושיות מהמשחק.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro