אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): עצמות צלב של Hasbro



עבר זמן שעברתי על גל של אגדות מארוול שהיה כל דבר אפילו עדכני מרחוק, אז כדי להחליף קצת את המצב, חשבתי להתמודד עם גל Crimson Dynamo Wave, שהוא גם סוג של נותן החסות הלא רשמי של עדיין סרט אלמנה שחורה שלא פורסם. בטח, רק כמחצית מהדמויות מהסרט, אבל זה מספיק קרוב. ובזכות שהסרטים מתעכבים בגלל ה- Coof, אני בעצם מתחיל לסקור את הדמויות האלה לפני שהסרט יוצא! ברצינות, דיסני, היית צריך פשוט לזרוק את הדבר הזה על שירות הסטרימינג שלך.
אתה בטח תמצא את עצמך בכל מקרה. אבל אני סוטה ... נתחיל עם אחת הדמויות מבוססות הקומיקס. זה עצמות הצלב! וזו הדמות השניה שלי מבוססת-קרוסבונזים מקומיקס מ"אגדות מודרניות ". הקודם שוחרר כחלק ממערך האגרוף SDCC של Thunderbolts. די שמחתי לראות שהדבר הזה אינו סתם חבילה מחודשת, אלא דמות חדשה לגמרי. זה גם די מגניב לקבל סוף סוף את הגרסה הקומית של הדמות בגל הקמעונאי שיצא לאור רחב ולא רק חלק מסט אקסקלוסיבי מוגבל.
עצמות צולב משתמשות באחד מהדולרים הגדולים מהממוצע של אגדות, והוא נראה מוכן לפעולה ואייקוני כמו תמיד עם תחפושת שרק נצבעה על הדמות. יש לו מכנסיים שחורים רגילים וגופייה עם סמל עצמותיו הצלובות שצויר על החזה. מגפיו מפוסלים עם חתיכים על הסוליות וצבועים בצבע שחור מבריק במיוחד, הגורם להם לבלוט משאר בגדי התלבושת שלו. ובסופו של דבר, על ידיו כפפות כפפות חסרות אצבעות. זה מראה קומיקס נקי שמבדיל אותו מהפסל המפורט והמדויק יותר של המהדורה הקודמת. התחפושת כוללת גם חגורה חומה, מפוסלת מפלסטיק רך, עם שני נרתיקים מאובטחים בירכיים עם רצועות.
יש כיסים מפוסלים המתרוצצים לאורך החגורה ואבזמים מפוסלים זעירים ברצועות הירך. לבסוף יש לו זוג אזיקים על חוטי היד, שגם הם מרופדים בפופים מפוסלים זעירים. ראשו של עצם הצלב מורכב ממוטיב גולגולת מסוגנן למדי הצבוע על מכסה המנוע שלו.
הוא חד, כמעט ולא זולג דרך השחור שביסודו ונראה פנטסטי. הקצוות הרופפים משם קשורה המסכה מאחורי ראשו הולכת מאחורי כתפו הימנית. אין שום הפתעות בבירור.
הרגליים משולבות בכפות הירכיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות בירכיים ובראש המגפיים. לקרסוליים יש צירים ונדנדה לרוחב כדי להתאים לאותם עמדות רחבות יותר. פלג גוף עליון מסתובב במותניים ובעל ציר שריר מתחת לחזה.
לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, מסתובב באזור שריר הזרוע וצירים כפולים במרפקים. לבסוף, הצוואר הוא ציר וגם מפרקי כדור. המפרקים כולם מרגישים יציבים, אבל אני חייב לדווח שהנרתיקים האלה מעכבים את תנועת ה- HP רק קצת.
אתה מקבל שני זוגות נשק עם הנתון הזה. הראשון הוא סט תואם מדהים של מה שאני מניח להיות אקדחי רובה ציד כפול. אלה יצוקים כולה בשחור, ושתי ידיו מפוסלות באצבעות ההדק כדי שיוכל להחזיק אותן בצורה מושלמת. עם זאת, קשה מאוד להכניס אותן לידיו מכיוון שהפלסטיק ממש נוקשה. כך או כך, אני אוהבת את הדברים האלה והם נראים כמו כלי הנשק המושלמים להעברת עצמות הצלב. חבל שהם לא היו יכולים לסדר אותו עם כמה נרתיקים לאלה שעל גבו, או אולי לגרום לנרתיקי הירך לעבוד בשתי מערכות הנשק.
מערכת הנשק השנייה היא זוג אקדחים מכסף בסגנון מדע בדיוני, שמשתלבים בנרתיקים שעל חגורתו. ואדם, אני פשוט לא חופר את הדברים האלה בכלל. אני חושב שהעיצובים בסדר גמור, אבל הם מרגישים לא במקום עם עצמות הצלב.
הם גם מעוצבים בסוג כזה של פלסטיק חרא שראינו זה עתה להשתמש בכלי הנשק של יוניון ג'ק. אני חושב שאלו יבלו את רוב הזמן בנרתיקים בוודאות. עצמות צלב היו בחירה מצוינת עבור דמות חדשה, מה גם שכנראה הרבה אספנים החמיצו את האקסקלוסיבי.
באותה הזדמנות, מכיוון שהוא מקבל דמות שונה מספיק, לא אכפת לי שיהיה גרסה אחרת באוסף שלי. זה נקי ופשוט יותר מהגרסה האקסקלוסיבית, וכתוצאה מכך נראה לי משהו קצת יותר קלאסי בעיצוב. הוא די כיף לשחק איתו, ואני אוהב את רובי הציד האלה, הלוואי שהם נתנו לו משהו טוב יותר מאותו רובי הכסף.
ביום שני הבא, אני אבדוק את אחת מדמויות הסרט! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro