אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): אלמנה שחורה מאת Hasbro



ברוך הבא לחודש מארוול נוסף! בשבוע שעבר התחלתי את הטרק שלי דרך גל הדינמו האחרון של Crimson, במבט על עצמות קרוסבון מאוד קומיות והיום אני מתמודד עם הדמויות הראשונות מהסרט האלמנה השחורה הקרובה. לעזאזל, בואו פשוט נלך עם נטשה רומנוב עצמה. עובדה מהנה, בכל פעם שאני רואה את הסצינה האחרונה שלה בסיום המשחק, אני תמיד מצליחה להיתקע במשהו בעיניי.
מוזר. הסבר עשה כמה אמנות די מגניבה ומסוגננת עבור הקופסאות בגל הזה ואני מאושר בכל ליבי. ואודה כי כשאני קורע את הקופסה המקסימה הזו, אני חושב על כמה מוזר לראות סרט MCU של פלאשבק שבו אנו יודעים שהדמות מתה.
ובכן, אני מניח שלפחות אנו יודעים היא לא תיהרג בזה? אהבתי בכנות את הסוף ההרואי של נטאשה, אבל זה פשוט מביא את הנקודה הביתה שהסרט הזה היה צריך לקרות לפני הרבה זמן. והנה היא ובזמן שאתם עשויים לחשוב שאשאר עייף מעוד דמות אלמנה שחורה של MCU, נאמר האמת ... אני באמת חופר את הדמות הזו! לא שמתי לב רב לצילומי השידול הראשונים, אבל עכשיו כשהיא ביד אני חושב שעיצוב התלבושת הזה הוא תערובת פנטסטית של קומיקס וסרטים. תאר לעצמך את הפתעתי לגלות שהיא למעשה כמעט לגמרי צבועה מוחלטת של האלמנה השחורה של דלוקס שעברתי עליהם באפריל.
מעבר מכל הלבן לעיצוב החדש הזה גורם לשינוי גדול. התחפושת גם מתנערת מהמראה השחור שכל נטשה מעדיפה בדרך כלל לתערובת אפורה ושחורה, מה שמקנה מראה הרבה יותר מעניין. עיקר השחור והאפור הוא בעל גימור מט עם מעט מבריק שמור למגפיים וקטעי שריון הכתפיים.
עדיין יש לה צנרת זו הנמשכת מלפנים מהאאוטפיטים הקודמים, אך דקו הדו-גוני גורם להם לקפוץ הרבה יותר. ואם כבר מדברים על פופ, צבע הזהב שנמצא על חגורה ומגניבי האלמנה השחורים שלה באמת הופכים את הדמות הזו למשהו מיוחד. חגורה יצוקה בפלסטיק רך וכוללת נרתיקים לאקדחיה עם רצועות תומכות סביב ירכיה.
ומאחור אנו יכולים לראות שחורה ווידואו מכילה תרמיל קשה עם חריצים לאחסון הבטונים שלה. אני כן אוהבת דמות שיכולה ללבוש את כל האביזרים שלה! אז מה השתנה מהנתון הקודם? בעיקר פלג גוף עליון עליון, שפוסל מחדש כדי להעניק לה את התרמיל וגם את זה המרופד על צווארה. הם גם עיבדו מחדש את אבזם החגורה והפכו אותה למעט יותר בולטת.
אני בטוח שאמרתי זאת בפעם האחרונה שבדקנו אלמנה שחורה של MCU, אבל הסברו עבר דרך ארוכה בכל מה שקשור לפיסול הדמות של Scar-Jo. נראה כי אני זוכר שהמאמץ המקורי היה מעט מחוספס, אבל זה אולי הכי טוב שלהם. כן, נראה שזהה לדמות הדלוקס, לפחות פיסול השיער זהה.
ישנם כמה הבדלים בפנים, אבל זה יכול להיות סתם שונות ולא פסל חדש לחלוטין. קשה לדעת. כך או כך, זה באמת לוכד את שפתיה ואת אפה ואת ההדפסות המשמשות לעיניה ושאר הפיצ'רים הוא סולידי.
הנה 'היא מצטיירת בקיוף שנמצא קצת יותר קרוב למראה הנוקמים המקורי שלה ממה שראינו תוך כמה זמן ואני מאוד אוהבת את זה. בכל הנוגע לביטוי, אנחנו די יודעים למה לצפות מהנשים. ובעוד שהפיתויים כאן גדולים, אני לא חובב מפרקי המרפק האלה.
כן, אני בדרך כלל מתעלם מהסירוב של הסברו לתת לגאלים מרפקים צירים כפולים, אבל במקרה זה אני בעצם מתייחס לאותם מוזרים אלה. צירי מרפק הבולטים בגב. אני חושב שהבחנתי לראשונה באחת מדמויות העכביש-אשה. אחרת, זרועותיה כוללות צירים מסתובבים בכתפיים וצירים קבועים לפרקי כף היד, שיכולים להחליף בין אגרופים לידיים אביזרות.
הרגליים משולבות בכפות ירכיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות באזור בירכיים, ובקרסוליים צירים ונדנדה לרוחב. יש מפרק כדור מתחת לחזה וצווארה תלוי וגם מפרקי כדור. כאמור, האלמנה השחורה מגיעה עם סט של באטות שיכולים לאחסן בתרמיל שלה.
אלה אביזרים פשוטים באמת ואין באמת הרבה מה לומר עליהם. הם מפוסלים בפלסטיק רך ממש, מה שהופך אותם לכופפים מאוד וככאלה הם לא תמיד נראים כל כך משכנעים בידיה. אבל היי, למען ההגינות אני לא חושב שיש עוד הרבה מה שהסבברו יכול לעשות עם אלה בקנה מידה זה.
בנוסף למקלות המכות שלה, נטשה מגיעה עם האוטומטיות הכפולה שלה מסוג גלוק 26S. אלה הם רובים קטנים וקטנטנים ויכולים להשתלב היטב בנרתיקים. יש לי תוצאות מעורבות בכך שהיא גורמת לה להחזיק אותם ישר. נראה שיד ימין שלה עובדת איתם טוב יותר משמאלית שלה, שתמיד נראה שהיא רוצה לתרגל משמעת. אבל בסך הכל אלה פסלים די נחמדים עבור אביזרים כה קטנים. זכור כי דמות אלמנה שחורה אחת בה התגלו התותחים שלה בנרתיקיה.
כן ... זה נשאב. וכך הכובע שלי ממשיך להאסברו בגלל שייצור עוד דמות אלמנה שחורה ועדיין שומר על העניין שלי. אני פשוט אוהבת את כל מה שנראה במראה הפאם פאטלה הזה.
עיצוב מחדש של התלבושות משלב את עצמו היטב לדמות פעולה וזהב פשוט מוכר אותו לחלוטין. ובעוד חשבתי שהתחפושת הלבנה שלה היא שינוי נחמד, אני חושבת שהדבר הזה פשוט מביא את כל הפרטים הרבה יותר טובים. האם זו הדמות האחרונה של האלמנה השחורה מבוססת MCU שאנו מקבלים אי פעם בקו האגדות? ובכן, אם כך לפחות היא יוצאת בפתק גבוה.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro