GI JOE מסווג: הרס מאת Hasbro



GI JOE חוזר למסלולי הצעצועים, מסמל כמה עיצובים חדשים ובקנה מידה של שישה אינץ '! בשבוע שעבר בדקתי את סקרלט והשבוע במקור התכוונתי לפתוח את הדוכס או המחסום, אבל אז הופיע ספק הנשק של קוברה בפתח ביתי ופשוט הייתי צריך לדחוף את דסטרו לקדמת הקו. סליחה חבר'ה, אתם תגיעו לתורכם. שוב, האריזה בועטת בתחת.
אנו מקבלים כמה צבעים ויצירות אמנות נפלאות, המפרידות בין הקופסאות הללו לבין המצגת המשעממת של קו 6 אינץ 'של הסברו במלחמת הכוכבים בקפיצות דרך. אמנות הדמויות של דסטרו היא מדהימה, ואני באמת חופרת את הדרך בה היא מתעטפת בפינת הקופסה. בנוסף תקבלו את האיקונוגרפיה בלוח הצדדי המציגה את ההתמחויות של הדמויות. נראה שההרס עוסק בייצור נשק וכסף! וכאן הוא משוחרר מתיבתו ומוכן לספק לך את כל צרכי הטרור שלך! בעוד שקרלט הייתה עיצוב מחדש מודרני שלם, דסטרו הוא יותר נגיעה, שכן הוא שומר על כל מה שקשור למראה הגיבור האמיתי שלו שהופך אותו לאיקוני כל כך. החליפה השחורה כוללת מגפי קרב מפוסלים, רפידות ברכיים וכמה טלאים מחוזקים על חזהו, גבו וכתפיו. לדסטרו חגורה אפורה מטאלית עם כמה מבטאים אדומים, מעצבים אפורים מטאליים על זרועותיו ורקטות אדומות המותקנות על זרועו הימנית.
אוי, אני שמח שהברו שמר על אלה! לבסוף, יש לו נרתיק אדום על מפרק ימין, המחובר לחגורה שלו, עוטף את ירכו הימנית עם כיס מעוצב. אני כל כך אוהבת את המראה הזה ואני כל כך שמחה שהסבברו לא התעסק בזה. אבל מה שהופך את הדמות הזו לאייקונית באמת הוא דיוקנו.
מסכת המתכת הכסופה היא שילוב של עקומות אורגניות ותווי פנים מסותתים עם מעטה בטנה של לוח עדין. זה משתרע עד לבסיס צווארו, שם הוא מאובטח עם טבעת ברגים. חזהו חשוף, והוא מפנף את צווארונו הגבוה בפנים אדומים המעידים על מכסה המנוע של הקוברה.
המראה קשור זה לזה בקמיעו ושרשרתו, המפוסלים כקטע נפרד ותלויים סביב צווארו. כן, זה ההרס שלי !!! הניסוח כאן הוא אגדות מארוול דרך דרכה. הרגליים משולבות בכפות הירכיים, יש ברכיים צירים כפול, מסתובבות בירכיים, והקרסוליים בעלי צירים ונדנדה לרוחב.
לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, המרפקים צירים כפולים. ויש סיבובים ברכיים. יש לו מסתובב במותניים, ציר שריר פלג גוף עליון, והצוואר משולב בכדור וציר. המפרקים כולם מרגישים נהדר והוא המון כיף לשחק איתו.
באשר לאביזרים, דסטרו מגיע עם שני תותחים ותיק. הופתעתי מעט שהוא לא קיבל תרמיל, אבל מה שיש לנו הוא עדיין מספיק טוב. הצד הקדמי העיקרי שלו מזכיר מאוד את הנשק שנשא במהלך RAH.
יש לו חבית ארוכה, היקף ותחושת מדע בדיוני בהחלט. זה ספורט כמה פרט מצוין וכולל כמה יישומי צבע אדום כדי לתת לו אופי ולהתאים אותו לתלבושת שלו. לדסטרו שתי ידיים על אצבעות ההדק, כך שהוא יכול להפעיל את הנשק באחת מהן, וזה גם מתאים לנרתיק שלו.
הנשק השני שלו הוא אקדח זהב קטן בהרבה, ללא ספק שיש לשמור עליו מוסתר כגיבוי. שוב, יש לו אלמנט מדע בדיוני חזק בעיצובו, והאסברו ארז הרבה פרטים בפסל שלו. לבסוף, דסטרו מגיעה עם תיק ממותג קוברה.
סמל הקוברה מפוסל לשני הצדדים, אך צבוע רק על אחד. תפתח אותו ויש מחשב מצד אחד והרבה כסף מצד שני. הצד המחשב די מפורט, אך למרבה הצער הם לא הדפיסו שום פרטים על הכסף. אקדח הזהב שלו יכול להתאים גם לתיק .. החיסרון היחיד של המקרה הוא שהציר הוא רק פלסטיק מפותל, אז זה כנראה ימתח וכנראה שישבר אחרי הרבה פתיחה וסגירה.
בעוד שקרלט ייצגה עיצוב מחדש מודרני שלם של הדמות שלה, Destro כאן הוא רק טאץ-אפ. וזה מרענן בזה! אני לא יכול להגיד לך כמה אני שמח לראות את דסטרו מופיע בסגנון העיצוב שהכרתי ואהבתי מאז שהייתי ילדה קטנה. זה גם מעביר מסר ברור שהאסברו לא מחפש להתעלם משורשי RAH.
אכן, הרסו כאן הוא כל מה שיכולתי לקוות לו בשורה זו. הוא ארור כמעט בשלמות. היו לנו כמה גילויים חדשים בשבוע האחרון, כלומר גונג-הו ומפקד הקוברה, ואני מאוד אוהב את מה שאני רואה.
זה מרגיש נהדר לרצות לצעוק YO JOE !!!! שוב! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro