GI JOE מסווג: חסימת דרכים מאת Hasbro



אם היית זקוק להוכחה עד כמה אני נרגש מהסדרה החדשה בגודל 6 אינץ 'של GI JOE של Hasbro, אתה צריך להסתכל רק על העובדה שאני מבקש את הביקורת השלישית שלי בנושא Class Classified בכל כמה שבועות. היי, זה די טוב בשבילי! עד כה בדקתי את סקרלט ודסטרו, אני עדיין מחכה בעיני הנחש שלי, והיום אני פותח את המחסום! מהדרך שלי, אתה קוברה פאנק ... אני הולך לבעוט בדסטרו בזבל! אמרתי לך כמה אני אוהב את האריזה? כֵּן? ובכן הנה אנו שוב! פשוטו כמשמעו, הדבר היחיד שהייתי משנה כאן הוא להחזיר את האדום, הלבן והכחול לקווים בלוגו GI JOE. אחרת, אתה מקבל קצת אמנות דמויות מתקדמות על הלוח הקדמי והצד הימני, כמה סמלים מיוחדים בפאנל השמאלי, ויצירה נהדרת מאחור שמגרה כמה רכבי JOE קלאסיים וכמה תווים נוספים.
האריזה הוא ידידותי לאספנים, וכמו הסדרה השחורה של מלחמת הכוכבים, הדמויות ממוספרות על סמך השחרור. בעוד שמחסום דרכים מסווג הוא בבירור עיצוב חדש, זה נראה כאילו הסברו שאב השראה מהדמות Real American Hero 1986 (v2). חלף הוא גופיית הסוואה המקורית שלו ובמקום זה אנו מקבלים גופיה טקטית ירוקה.
זה לא הדימוי היורק של העיצוב של RAH, אלא ברור ששלושת הכנפות האדומות, כרית הכתף השמאלית, הכיס הימני והסכין והכרד כולם מהנהנים לתלבושת ההיא. נכון שדמות הגרסה הראשונה תמיד תהיה החסימה שלי, אבל עם זאת, אני עדיין מחפרת את המראה הזה הרבה! האפוד מעוצב בניילון רך ובלוי מעל הדלי, מה שמקנה לו כמה רמות מתאימות של השטח. יש כמה פרטים מצוינים בפסל של האפוד, כולל מה שנראה כמו מפתח ברגים על כתפו הימנית.
אני אוהב שהצבעים מושתקים, למעט הזהב, והכוכב בכיסו היה מגע יפה . בנוסף, הוא פסל מכנסיים חומים עם הרבה כיסים ומרקם יפה. ולבסוף איזה שריון זהב על מגפיו וברכו השמאלית.
כרית הברך הגדולה וזהב היא באמת הדבר היחיד כאן שלא אכפת לי. זה לא כל כך שזה נראה לא במקום, אבל זה כל כך אדוק כמו שהוא פשוט יש את זה. אני יודע שעד 1986, רוב ה- JOE פשוט לבשו כל חרא מטורף שהם רצו, אבל כרית הברך היחידה נראית מנוגדת לעיצוב אחיד צבאי.
אבל זה רק אני. למחסום דרכים יש קעקוע אריה מתוק בזרועו השמאלית העליונה ויש לו זוג כפפות אדומות וירוקות המפוסלות על ידיו. בסך הכל, פרטי הצבע על הדמות שלי הם די חדים.
Hasbro עשה עבודה איתנה עם הדיוקנאות בשורה זו, ואני שמח לומר ש- Roadblock אינו יוצא דופן. הוא ניתן לזיהוי בקלות על ידי ואני אוהבת במיוחד את הפיסול על זקנו ושפמו. כן, יש לו קו תפר העובר על ראשו הקירח, אבל באמת קלוש וקשה לשים לב אליו בעין בלתי מזוינת.
הניסוח כאן די דומה לקו מארוול אגדות של הסברו. אכן, העזיבה הגדולה מגיעה בפלג גוף עליון בו ישנם שני מפרקי כדור: אחד במותניים ושוב תחת פלג גוף עליון. בנוסף לסכין קטנה לנדנדה באפודו, האביזר העיקרי של Roadblock הוא אקדח ה ... הענק שלו.
כן, אקדח הלייזר הענק הזה (?) לא היה הבחירה הראשונה שלי כנשק. לסברו יש המון מקלעים ממש טובים בקנה מידה זה. לעזאזל, הם היו צריכים פשוט למשוך את זה שנראה לאחרונה עם עצמות הצלב במערך הרעם של מארוול Legends SDCC.
אני לא אומר שזה אקדח רע למראה. יש בו הרבה פירוט, גימור כסף יפה וכמה יישומי צבע כחול ואדום. אם אתה מעריץ של החרא המדעי המטורף הזה שבסופו של דבר חלחל לקו הגיבור האמיתי של אמריקה, זה יכול להיות ממש בסמטה שלך.
הפלסטיק הכחול השקוף ליד פולט הקורה מגניב והמגזין (או במקרה זה הסוללה (?) נשלף. הוא יכול להחזיק אותו מהאחיזה הרגילה וההדק, אבל יש ידיות בחלקו העליון כך שהוא יכול גם להפעיל אותו כמו צ'יינגון, ולדעתי זה נראה אמין יותר, בהתחשב בכך שהוא גבוה ממנו! אני מוכן להודות שהמחשבות הראשונות שלי כשראיתי את הדמות הזו הקניטו הוא שהוא נראה די גנרי. אבל ברגע שקיבלתי אותו ביד והתחלתי להתעסק איתו, מצאתי את עצמי במהירות מתרשם.
האם הוא בדיוק מה שהייתי מבקש? נה. הייתי מעדיף את המראה המקורי של RAH ועל מקלע רגיל. אבל, הקו הזה מתגלה כמי שמלא הפתעות ואני מוכן לתת לדעותיי המוקדמות כשיוצג בפניכם דמות מהנה ונאה כמו זו.
בשבוע הבא ... דיוק! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro