אגדות מארוול (באנר Hulk Wave): לוקי מאת הסברו



לאחר מעקף קצר כדי לבדוק את קלאו מהפנתר השחור, אני חוזר לעבוד דרך גל האלק באנר. ועם ארבע דמויות מתחת לחגורה, סיימתי יותר מחצי הדרך! וכאן באמת בחירת הדמויות בגל הזה מתחילה לרדת לחופשי לכולם. אין כאן שום נושא או משהו, אלא רק מגוון דמויות אקראיות למחצה כאן.
אנו בוחנים את אלוהי השובבות ... לוקי ... וזו גרסה קומית מאוד קלאסית! אפילו אם לוקחים בחשבון כמה רחוק מאחור אני בסקירותי על השורה הזו, עדיין לקח זמן רב עד שהאסברו הצליח להשיג דמות לוקי מבוססת קומיקס מתוך אגדות מודרניות. כלומר יש לי לפחות שתי גרסאות MCU שלו (שרק אחת מהן סקרתי), כמו גם את הלוקי הנשית מכוח A-Force במדף שלי בנקודה זו. עם זאת, סוף סוף הוא כאן בערך גרסה קלאסית של לוקי כמו שכל אחד יכול לבקש.
אפילו חלון האריזה לא יכול להכיל את הפאר של הקרניים האלה! ורק תזכורת, שרגל הענק הלכה לאחיין שלי, אז סביר להניח שלא אסקור את ה- BAF בגל הזה. אני מניח שזה הופך אותי לדוד טוב, ולמארח בלוג צעצועים רע. כן! לכל המעריצים שגילו את מארוול דרך הסרטים, ואתם בדיוק נכנסים לאגדות מארוול על הדברים של MCU, לוקי כאן הולך להיות כמו דלי מים קרים.
הוא גבינה קומית טהורה מהימים הראשונים אבל אם אתה מחפש איזה טוב של ג'ק קירבי, יש הרבה מה לאהוב כאן. בצד השני, הסברו שיחק אותה די עצלנית עם הדמות הזו. אין כמעט פיסול ספציפי לדמות המצוי על הגוף, במקום זאת התחפושת שלו מושגת כמעט לחלוטין על ידי צבע ופלסטיק צבעוני.
מגפיו וכפפותיו צהובים, חליפת גופו ירוקה ומאזני הזהב המרכיבים אותו. התותים שלו וריצה במרכז פלג גופו העליון, כולם צבועים על. כעת עם זאת, הצביעה בדמות זו מדהימה לחלוטין. הירוק והצהוב משתלבים כל כך טוב וזהב מעניק לו את אותו פופ קטן נוסף.
אתה מקבל שני פיסות נפרדות של פיסול טרי: רצועת החגורה הפשוטה שלו והגורג'ט דמוי פרץ הכוכבים שלו, כמבטא סופי לגוף. אז ברור שזו אחת מנתוני התקציב של הגל, ואני אהיה הראשון להודות שציור הצביעה נראה בסדר, אבל זה לוקי, לכל הרוחות! באמת הגיע לו פיסול מקורי יותר. ראינו את הדואר המפוסל של הסברו על הסבר על דמויות כמו גובלין גרין, ואני חושב שדברים כאלה היו נראים נהדר אם היו מיושמים כאן.
אני בטח מזכירה אותו שלא כובש גלימה עם התחפושת הזו, אבל כדי להיות הוגן זה זה אפילו הרבה לפני זמני, אבל זה עדיין היה עיצוב שאני זוכר שראיתי מדי פעם בילדותי. מכיוון שמדובר בכסף בסיסי, אין שום הפתעות בניסוח, כך שלא אפילתי את כל הנקודות, אבל אציין שהגוף הזה כולל את מסתובב הירכיים וגם את החלק העליון של המגפיים. פסל הראש מקבל ממני אבזרים גדולים עבור העוויתות המניאקלית של לוקי והביטוי השטני הכללי.
הסבר נהנה להזריק לנבלים הקומיים שלהם טונות של אופי ולוקי הוא דוגמא נהדרת לכך. הוא נראה מופרע לחלוטין! הספירה העיצובית שלו בעלת קרני הסימן המסחרי שלו, בולטת בגאווה ממצחו ומתכרבלת כלפי מעלה. בינתיים, מנעולי הזהב שלו נשפכים מאחור בקוקו ארוך.
החיסרון היחיד כאן הוא שאני דואג שהקרניים האלה יתפתלו. עם למעלה מ -300 דמויות מארוול אגדות, אני בסופו של דבר צריך לסובב הרבה מהן לתצוגה ומחוצה לה, מה שאומר שלוקי כאן יבלה חלק מחייו בתיקי אחסון. למותר לציין שאני צריך לוודא שהוא שוכן בראש הערמה כדי למנוע שהקרניים האלה יתקדמו כל הזמן באחסנה.
אל שובבות מגיע עם אביזר אחד וזה החרב שלו. כן, בעוד שלוקי המודרנית מעדיפה פגיות וזריקת סכינים, לוקי האסכולה הישנה החזיקה להב קונבנציונאלי יותר. זה כלי נשק נהדר למראה עם גבעה צהובה, אחיזה מורחבת ושומר צולב שכזה דומה לציפור המשתרעת על כנפיו.
השומר מעלה את הלהב רק מעט ויש לו פנינה ירוקה או אבן צבועה על זה. הלהב הרחב צבוע בכסף. חשבתי שזה נראה מוכר, וקצת חיפושים הזכירו לי שזה צבוע מחדש של החרב הכלולה באנג'לה כחלק מגל הטיטוס.
אחרי כל ההמתנה ללוקי הקלאסי, אני מוצאת את עצמי קצת מופלצת מהנתון הזה. הוא לא דמות רע, להפך, אני חושב שהוא נראה מצוין. אבל דמות חשובה כמו לוקי הייתה צריכה לקבל יותר תשומת לב.
ספק אם הסברו ייקח סדק שני בגירסא הזו שלו בכל עת בקרוב, ואני חושב שהם צריכים להימנע משימוש בדמויות A-Lister בתור נתוני תקציב בגל. אבל עם זאת, אני עדיין חופר אותו הרבה והוא נראה פנטסטי מוצג לצד תום השנה ה -80. שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro