אגדות מארוול (באנר Hulk Wave): יוניון ג'ק מאת הסברו



הורה, הגיע הזמן לפתוח את הדמות הסופית בגל הדמויות הוותיק והמוזר ביותר הזה של דמויות משני הספרים המצחיקים וה- MCU. ואחרי צמצום הביקורת של השבוע שעבר, אני שמח שיש עוד אחת לפתוח כדי שלא אצטרך לסיים דברים בנימה שלילית. סליחה, רוק פייתון, אבל די מצצת! הפעם, זה האיחוד ג'ק שנותן לנו אוהדי בניית צוות אחד נוסף עבור הפולשים ועוד אחד עבור MI-13! אל תדפוק את זה, האסברו! אה, זה באמת יהיה קשה להסברו לדפוק את זה, מכיוון שהם אפילו עשו עבודה טובה ביוניון ג'ק בשנת 2008.
הפיצוץ בגב החבילה הזו לא אומר ספציפית, אבל אני הולכים להניח שמדובר בג'וזף צ'פמן, ולא באחד מהפלסוורסטים, שכן התחפושת נראית מודרנית למדי. בטח, למה לא? בוא נלך עם זה. ורק תזכורת, אני לא מתכוון לסקור את ה- Endgame Hulk Build-A-Figure מכיוון שהסרתי את כל החלקים האלה.
זה כל מה שקיבלתי על האריזה, אז בואו נצלול פנימה ונביט! נראה כי ההנחיה התאגידית עם הדמויות מבוססות הקומיקס בגל זה היא "השתמש בפיסול חדש ככל האפשר !!!" כי זה מה שאנחנו מקבלים עם יוניון ג'ק. עם זאת לא בעיה, מכיוון שמדובר בתלבושת שעובדת טוב כשצבוע אותה רק על דולר. כן, רוב התחפושת היא רק ג'ק ענק ... שקע איחוד, שצויר על פלג גופו. נקודת הפיזור היחידה הייתה כיצד הציור על גוף פלסטי כהה מתגלה לעתים קרובות כריסון של דימום דרך הרכבת. למרבה המזל, זה לא המקרה כאן. זה לא מושלם, הלבן לא תוסס כמו שהוא יכול להיות, אבל זה לא חבל והאדום נראה ממש טוב.
ג'ק כולל כמה חתיכות נוספות לגיוס התחפושת שלו, הכוללות אזיקים אדומים על מפרקי כף ידיו וקרסוליו, וחגורת שירות של כלבה. החגורה החומה בסגנון צבאי כוללת כמה כיסים מפוסלים, נרתיק עובד בירך ימין ונדה עובדת בירך שמאל. אזיקי הקרסול הם כאב בתחת, מכיוון שהם מוחזקים רק מחיכוך ולעיתים קרובות גולשים אל ציר הקרסול, כפי שניתן לראות בהרבה מהתמונות הללו.
פיסול הראש פשוט, אבל זה בדיוק מה שהוא צריך להיות. למכסה המנוע יש כמה תפרים תפורים מפוסלים עדינים ותוכלו לגלות כמעט את פרטי פניו מתחתיו. עבודות הצביעה בעיניו החשופות חדות במיוחד.
הטבעות הריכוזיות המפוסלות סביב חורי העיניים הן גם נופך נחמד! ניסוח הוא די חשוב לדמות כמו יוניון ג'ק, והאסבר העביר עם הכסף הזריז הזה. הזרועות כוללות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, צירים כפולים במרפקים, ומסתובבים באזור שריר הזרוע. הרגליים משולבות בכפות הירכיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות בשני הירכיים וברגליים התחתונות, ושני צירים ונדנדות רוחביות בקרסוליים.
פלג גוף עליון מוטה על ציר אגרוף, סיבוב מסתובב. במותניים והצוואר מפרקי כדור וצירים. אני חושב שהכפכפים הרוחביים שאנחנו רואים לפעמים בכתפיים היו טובים עם הדמות הזו, אבל אני לא חושב שזה היה עובד טוב עם דפוס הדגל על ​​פלג גוף עליון. יוניון ג'ק מגיע עם שני כלי נשק: אקדח וסכין לחימה, שניהם יצוקים בניילון כסף זול למראה ממש.
לפחות הם צבעו את האחיזות בשחור. חבל מכיוון שהפסלים לא רעים, אבל האקדח הוא צעד ענק למטה מהמצוין שהגיע עם גרסת יוניון ג'ק מ -2008. חבל שעדיין אין לי את שלי.
מבין שני האביזרים הכלולים כאן, אני חושב שהסכין נעה קצת יותר טובה. ליד לוקי, יוניון ג'ק היה ככל הנראה הדמות הכי צפויה שלי בגל הזה. אני אוהב את הדמות, אני אוהב את הקבוצות איתן הוא מסתובב, אוהב את התחפושת, ולמרות כמה כלי נשק תת-שוויצריים, אני חושב שהוא התגלה נהדר.
זהו התמצית של דמות פשוטה אך מהנה. עבור הרבה אנשים, נתוני ה- MCU במבחר הזה יכולים להאפיל על שחרור זה, ואלה היו די ארורים, אבל יוניון ג'ק הוא דמות בולטת עבורי. וזה מכניס את הגל הארוך הזה למיטה! לקראת יום הפלא של השבוע הבא, אני הולך להחזיר את הדברים למשהו אקטואלי יותר ואקטואלי ולהתחיל להתמודד עם גל הסרטים של האלמנה השחורה! שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro