אגדות מארוול (באנר Hulk Wave): רוק פייתון מאת הסברו



זה יום שני נוסף ופלא נשארו לי רק שתי דמויות לפתוח ב"גל האלק באנר "לפני שאוכל להניח את המבחר הזה למיטה. זה היה משהו מתערובת אקלקטית של דמויות גם מ- MCU וגם מדפי הספרים המצחיקים. ואף על פי שהיו כמה דמויות חזקות בגל הזה, היו בו גם כמה שפל.
וכך החדשות הטובות הן שהיום אני מרחיב את צוות חברת הנחש שלי עם עוד חבר אחד עם רוק פייתון! החדשות הרעות, האם זו אחת מאותן שפל שדיברתי עליהן. הנה הוא בחבילה, ואני מרגיש שאני צריך לזרוק בחוץ כמה אני אוהב לבנות צוותים ב- Marvel Legends וכמה אני מעריך את Hasbro שעובד את דרכם בחברת הנחש. זה אוסף עשיר של דמויות מחוייטות שצריכות לספק מספוא דמות פעולה נהדרת.
אבל עם זאת נאמר, החליפה של רוק פייתון אינה אחד העיצובים האהובים עליי בקומיקס, ואני לא חושב שהיא תרגמה את כל זה עד דמות פעולה. כמו כן, נתתי את הזרוע של האלק לאחיין שלי אז לא אסקור את ה- Endgame Hulk BAF. מייד, ברור ש"רוק פייתון "הוא עוד אחד מאותם נתונים חסכוניים בתקציב.
כאן תקבל חגורה וראש מפוסלים וזהו. שאר התחפושת מושגת באמצעות יישומי צבע וזה בסדר. זו אחת מאותן הדמויות שלא דורשות הרבה פיסול טרי כדי לגרום לו לעבוד.
ואני הרבה יותר סלחנית לכך שהאסברו יעבור בדרך זולה יותר עם בחור כזה מאשר אני עם לוקי. ולפני שאכנס יותר מדי לעומק של הדמות הזו, אציין שאני מאוד אוהב את הצביעה כאן. הכחול-תכלת והסגול הכהה נראים נהדרים יחד.
קווי הצבע סביב צמרות המגפיים והכפפות הם די חדים, וחגורת הכסף המפוצלת מספיק הגונה. אבוי, זה המקום שבו נגמרת הנדיבות שלי. סמל הנחש המצויר על החזה של דמותי ממש מחוספס כשהצבע נקטע וכחול כהה יותר שמופיע מתחת.
אני בדרך כלל לא כזה קריטי לגבי פגמי צבע קטנים, אבל מכיוון שזה מהווה את עיקר התחפושת, זה סוג של עניין גדול. זה בא לידי ביטוי כאילו הוא נראה מלוכלך, או כאילו הדמות הזו מקשקש בפח במשך כמה שנים. כמו כן, מה הם חשבו עם סמל הנחש הזה? זה נראה כמו סוג של אמוג'י נחשים חותכים, ולא סמל שיכול לפגוע בלב אויביך האופידיופובים.
התפתיתי לדפדף אחורה בכפכפים כדי לראות אם הם באמת יצרו אותו מחדש במדויק, אבל אז בכנות לא יכולתי אני לא חושב על הספר האחרון שקראתי בו הופיע רוק פייתון. [עריכה: אוקיי, מצאתי איתו כמה פאנלים וכן, Hasbro די הצליח. למה כל כך חמוד???] ממשיכים לדיוקן זה פשוט רע, או לפחות הקסדה.
החלק התחתון של הפנים הוא פסל די הגון. ישנם כמה פרטים נחמדים בקווי הפנים, ואני אוהב את ההבעה הנוחרמת של M'Gula, אבל אני פשוט לא יכול להסתדר מאחורי הקסדה הזו. העיניים לא משכנעות וכל העניין רק מזכיר לי פין.
פין כחול. עם עיניים מעט צבועות. כמו כן, מה עם כל התבנית המהבהבת בדמות שלי? זה תלוי מקו הלסת ועל המשטח התחתון של הקסדה.
זה הופיע במספר דמויות האגדות שלי לאחרונה, אבל זה בעייתי במיוחד כאן. אני הולך להעביר את פרטי הניסוח, כי אני פשוט לא יכול לקבל מספיק מוטיבציה לעשות את זה בכל מה שקשור לדמות הזו. כמו כן, אין שום דבר שלא ראינו לפני כן באגדות מארוול.
במקום זאת אקח את הזמן להצביע עד כמה המפרקים הדוקים והגומייים בדמותי. המסתובבים מרגישים שהם הולכים להתפתל והצירים דורשים מאמץ מפחיד לזוז. לעומת זאת, ציר האברך כולו רופף-אווז.
אני יכול להעיף את פלג גופו קדימה ואחורה על ידי אחיזתו ברגליים וניער אותו קדימה ואחורה. אני מבטיח, לא יצא לי הבוקר מהצד הלא נכון של המיטה. גם לא שרפתי את הרמת הכוס שלי ולא נתקעתי בתנועה בדרך לעבודה.
אכן, לא ישבתי לכתוב את הביקורת הזו בשום סוג של מצב רוח רע. לא, הנתון הזה פשוט השאיר אותי קר. לא הכל באשמתו של הסברו.
בטח שהצבע מחוספס והמפרקים מטונפים, בטח שיש עובש מכוער מהבהב, אבל בסופו של דבר, אני פשוט לא חופר את התחפושת הזו. הצבעים נחמדים, אני אתן לך את זה, אבל כשאתה מסתכל על כמה מהתלבושות המגניבות, הדביליות להפליא, או סתם תלבושות מטורפות מחורבנות שמוצגות ב"החברה לנחש ", זו פשוט מתבגרת. ובכלל לא בדרך הטובה.
אבל אל תבינו אותי לא נכון, הסברו. קניתי את הנתון הזה כדי שתמשיכי ליצור דמויות של חברת הנחש. יש המון חומר נהדר שמחכה לניצול ואני רוצה את כולם.
אבל יותר מכל, אני באמת רוצה שתתחיל לייצר כמה מהן נשות נחשים. בשבוע הבא אמלא את הגל הזה במבט על יוניון ג'ק! שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro