גורל / סדר גדול: קסטר ניטוקריס "סופר פרימיום" דמות מאת SEGA



לאחרונה סיפרתי על הדרך בה נסוגתי לרכוש דמויות פרסים, בעיקר בגלל שהן התחילו לצאת מכלל הספק ולא היה לי מקום להציג אותן. בסך הכל התנהגתי די טוב עם ההגבלה החדשה שהוטלה, אבל עדיין היה לי ההזמנה המוזרה המוזרה שעומדת פה ושם, והחלטתי לתת לרובם לרכוב. אני עדיין חופר את הדמויות האלה הרבה, הן נראות נהדר, הן לא יקרות, והן מועילות לימים כמו היום שבהם אין לי הרבה זמן וצריך משהו מהיר ומלוכלך כדי להאכיל את החיה התוכן ההיא. > אז בואו לבדוק את הדמות הזו של Caster Nitocris Super Premium (SPM) מבית SEGA! ניטוקריס מגיע ממשחק הגורל / סדר הגדול, ואני רוצה לקרוא לרכישה הזו דמות פרס ניחומים, מכיוון שבאמת רציתי להרים את דמות הסקאלה של אמקוני שלה, אבל פשוט לא יכולתי להביא את עצמי ללחוץ על ההדק במחיר הזה וכך הסתפקתי בדמות זו במקום זאת. כן, שוב יש עוד שליטה עצמית זו. אני לא לגמרי חסר תקווה.
כמו ברוב דמויות ה- SPM של SEGA, ניטוקריס מגיע בתיבה צבעונית וסגורה לחלוטין, הכוללת כמה תמונות יפות של הפסל וקצת עותק אנגלי על הקופסה כדי לעזור לך לדעת מה אתה מסתכל. בפנים הדמות מגיעה עטופה בניילון ודורשת הרכבה קלה. כאן אתה מחבר את הראש ואת הזרוע הימנית במרפק, מחבר את חתיכת התמיכה לשיערה ואז מחבר את הדמות לבסיס.
בסך הכל היא מודדת לגובה של 9 ס"מ ועכשיו כשהיא מסודרת למעלה, בואו נסתכל ... יש משהו באפרוחים בתלבושת מצרית שעושה את זה בשבילי, וזה אכן דמות יפה מאוד. ניטוקריס עומדת בגאווה עם רגל אחת מול השנייה, כף ידה השמאלית מונחת על מותנה, וידה הימנית אוחזת בצוות שלה. התלבושת שלה לא משאירה יותר מדי עד דמיונו, ואני לא מתלוננת.
יש לה חולצה לבנה לכסות את הדלטות העליונות שלה ואבנט כחול מפוסל כדי להסתיר את עמק הנילוס התחתון שלה. ירכיה מכוסות "בד" ורוד מפלסטיק וכל ההרכב מוחזק יחד על ידי כמה שרשראות חרוזים מפוסלים. יש לה מעט עטיפות חומות על זרועותיה, וסנדלי הפלסטיק שלה עשויים עטיפות מפוסלות המגיעות עד ממש מתחת לברכיה.
דמותה המעוקלת של ניטוקריס ממוסגרת על ידי הערימה השופעת שלה של שיער כחול מפלים שמבלחנים באמצע ומסתיימת עם טבעת אדומה שמנמנה. מפל השיער האליסטי הזה נראה קריר ומיוחד מלפנים, אך לצערו מכסה אותה לחלוטין מהנוף האחורי. ברצינות, מאחור היא נראית כמו סתם כתם גדול.
מלבד הפרט המפוסל המצוין בדמות זו, אני חושב שהצבעים הם ככל הנראה מה שאני חופר הכי הרבה. השילוב של לבן, ורוד וכחול אינדיגו עמוק כולם נראים כה שופעים ומרביצים לעור בצבע מוקה. אבל מה שמאיר באמת הוא צבע העלים המופלא הזהב בו השתמשו.
פשוט מקסים! הדיוקן מקסים בהחלט, שכן ניטוקריס מכיל זוג אוזניים דמויות אנוביס, עיניים סגולות גדולות מודפסות וכמה צבע פנים על לחייה. יש לה אף מחודד וחמוד ופה נלחץ לחיוך. הגורג'ט הזהוב והכחול ופיסת הראש שלה מסגרים את דיוקנה בצורה מושלמת.
וכאילו אין לה מספיק שיער שנשפך על גבה, יש לה גם שני חבורות הזורמים משני צדי ראשה וכמעט מגיעים לירכיים . צוות ההובנה שלה בולט למדי ומחובר באופן קבוע ליד ימין. אני חופר גם את הצמידים הרופפים שתלויים על מפרקי ידיה.
הבסיס הוא דיסק פשוט שקוף ועליו לוגו המשחק מודפס עליו באותיות כחולות תוססות. זה פשוט, פונקציונלי ואינו לוקח מהיופי של הדמות. וזה בדיוק הסקירה הקצרה של יום רביעי הנוכחי.
זה תמיד טעים להסתכל על דמות פרס חדשה, במיוחד מכיוון שלא אעשה את זה כל כך לעיתים קרובות כאן יותר. אם אתה מסתובב איתי ב- FFZ זמן מה אתה בטח כבר יודע שאני חובב גדול של דמויות ה- SPM של SEGA. בסביבות 20-25 דולר הם מציעים המון בנג עבור הדולר וניטוקריס כאן אינו יוצא מן הכלל בזה.
אני אפילו לא מעריץ גדול של המשחק, אבל אני אוהב אותי את המשרתים שלי ואת זה בפרט. מתקשר אליי כבר זמן מה. הזמנתי מראש את הגברת הזו קצת לפני כן, אבל היא הייתה זמינה במקומות כמו אמזון במשך תקופה מסוימת, ועבורי זו זו מחליפה אלטרנטיבה נחמדה לאותם דמויות קנה מידה יקרות יותר. עכשיו, אם מקס פקטור אמור לשחרר פיגמה ממנה, ובכן כנראה הייתי צריך לחזור לשניות.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro