אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): שומר אדום מאת Hasbro



ברוך הבא לחודש מארוול נוסף! כפי שהובטח, השבוע אני עוברת במבט שלי על גל הדינמו הארגמן, שמורכב מכחצי דמויות הקשורות לקומיקס וחצי מוקדש לסרט האלמנה השחורה שטרם יצא לאקרנים. נמשיך לעת עתה עם נתוני ה- MCU ונבחן את האדום גרדיאן! מהטריילרים נראה כי אלכסיי המסכן עשוי להסתיים בהקלה הקומית של הסרט הזה. נראה שהוא יוצא מפנסיה כדי לעבוד עם האלמנה השחורה הכותרת, אבל קדימונים יכולים להוליך שולל, אז מי יודע מה נגיע בסוף.
אני באמת חושב שדיסני הייתה צריכה פשוט לשים את הסרט על שלהם שירות סטרימינג כבר עכשיו, כי אלא אם כן יש שינויים דרסטיים ב- The Coof, נראה שהם כנראה יסתיימו בכך בסוף. בכל אופן, אני חופרת את האומנות השחורה, הלבנה והאדומה איתה הלכו לאריזות. זה מאוד מסוגנן.
חזית האריזה כוללת את לוגו הסרט ובאופן טבעי, החלון מראה את הדמות שאתה מקבל כמו גם מבט על החלק הגדול והעסיסי של ה- BAF. אני נהנה לראות את הטרנספורמציה העיצובית של דמויות קומיות למקביליהם MCU. ה- MCU מוריד אותו בדרך כלל די טוב, וזה מקרה שבו אני שוב מרוצה מהתוצאות.
החליפה של אלכסיי זוכה למראה יותר מציאותי וטקטי, תוך שהיא עדיין מעניקה לה מעט וינטאג ', כאילו החליפה הזו הייתה בעיצוב של שנות ה -50 או ה -60. זה מרגיש כאילו החליפה הזו היא המקבילה הגסה של ברית המועצות לתלבושת הקודמת של קפטן אמריקה. כל פיסת החליפה האדומה היא בעלת מרקם יפה, ויש רצועות אפורות המפוסלות בחלק הפנימי של ירכיו, על כתפיו וחזהו, ומתכנסות לכוכב המורם במרכז.
יש לו גם מעצבי זרוע ומגפיים מפוסלים. . החגורה מעוצבת כפיסת פלסטיק נפרדת ומתאימה למותניים של הדמות. יש כמה כיסים מפוסלים בצדדים, ואבזם חגורה צבוע.
סוף סוף, תקבלו כמה מכות צבע שחור לאורך. פסל הראש מוצק, אבל אני חושב שהוא חסר קצת מהריאליזם שראינו בפורטרטים הטובים ביותר של MCU. דיוויד הארבור מגלם את התפקיד בסרט, שחקן שאני לא מכיר אותו במיוחד. אני מניח שהוא היה בסטריינג'ר דברים, אבל מעולם לא הגעתי אליו דרך יותר מכמה פרקים. אני בהחלט יכול לראות את הדמות שם, והם עשו עבודה נחמדה במיוחד בפיסול שערו ובזקן. עם זאת אני מאוכזב מכך שהאסברו לא כלל ראש רעולי פנים שני.
לעזאזל, הבחור אפילו מוסווה בכל אמנות הקופסא! אם להיות כנה, אם רק היינו מקבלים ראש אחד, הייתי מעדיף ראש רעול פנים. ביטוי הוא דברים סטנדרטיים. לזרועות צירים מסתובבים בפרקי כף היד ובכתפיים, צירים כפולים במרפקים, וסיבוב שרירי הזרוע.
הרגליים מחוברות בכף הידיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות בירכיים ומעלה. המגפיים, ושני הצירים והנדנדה הרוחביים בקרסוליים. יש ציר מוגזם בגוף גוף עליון, מסתובב במותניים והצוואר משולב בכדור וציר. הגרדיאן האדום מגיע עם המגן שלו, שהוא קטע נהדר למראה.
דקו האפור והאדום נראה די בולט ובזכות המשולבת יתד / קליפ, אלכסיי יכול ללבוש אותו על אחד מפרקי ידיו או לתקוע אותו בגבו ל נשיאה קלה. היעדר ראש רעולי פנים למרות זאת, אני חופר את הדמות הזו הרבה. העיצוב של ה- MCU נראה פנטסטי, והדמות לוכדת אותו בצורה די נהדרת.
אני נרגשת לראות איך הדמות עוברת בסרט, ואני מקווה שהוא לפחות יזכה לכמה רגעי תהילה ולא להיות יורד לגמרי לעבר הקומיקס. הֲקָלָה. בינתיים, בשבוע הבא אעבור ואבדוק עוד אחת מהדמויות מבוססות הקומיקס במבחר. שתף זאת: טוען h3.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro