אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): חייל חורף מאת הסברו



זה יום שני פלא ואני לוחץ עליי במבט על גל הדינמו הארגמן! אחרי שבדקתי כמה דמויות מהסרט האלמנה השחורה, חשבתי שאחזור לאחת הדמויות האחרות בסרט הקומיקס במבחר הזה. באופן מוזר, לבקי לא הייתה הרבה אהבה לספרי קומיקס בקו האגדות המודרני, למרות השפעותיו הכבדות על ה- MCU. ובעוד שאני אודה שהייתי מעדיף שעכשיו הייתי מקבלת דמות של באקי בארנס להסתובב עם אחת הכובעות הרבות הרבות שלי, אני לא מפנה את האף שלי לדמות החדשה של חייל החורף.
והנה הוא במארז יחד עם נוגין עבור ה- Crimson Dynamo BAF! זה כנראה מראה מודרני למדי עבור חייל החורף, שכן הקווים בין עיצובים קומיים ו- MCU די מטושטשים כאן. כפי שרבים מכם יודעים וויתרתי על קומיקס מארוול הנוכחי, אבל אני חושב שפגשתי לאחרונה את באקי בדפי הרעם. אכן, כשמצאתי את הדמות הזו על היתדות, למעשה לקח לי שנייה להבין שזה לא היה MCU באקי עם דמות סבסטיאן סטן גרועה.
לא, הוא ישר מדפי הספרים המצחיקים! הו כן! הסבר יצא מהמצעדים עם כמה מהפרטים המפוסלים על הבחור הזה, במיוחד בכל מה שקשור לציוד שלו. התחפושת עצמה היא חומר די סטנדרטי, במיוחד הטוניקה המוכרת שלו עם הרצועות האופקיות שרצות על חזהו. למכנסי הלחימה יש מרקם יפה וכמה כיסים מפוסלים, ותוחבם במגפיים הצבאיים הגבוהים שלו.
בסך הכל הצבעים כהים למדי, אבל יש שטיפה כחולה בהירה יותר כדי להוציא חלק מהפרטים בטוניקה שלו. הזרוע הסייברנטית מפוסלת במרקם מצולע והרבה שרירים. יש לזה גם ברק אפור כסוף יפה וכוכב מודפס על הכתף.
הידיים כפפות מפוסלות ופחות אצבעות, ואני חופר שבעצם פיסלו את המפרק הסיברנטי לאצבעות ידו השמאלית. אתה ממש צריך לראות את זה, מה שהופך אותו ליותר מבורך. שטויות קדושות, הוא אפילו לובש שעון על פרק כף ידו השמאלית.
ואז אנו מגיעים לגובה ההילוכים הנוספים שהצמידו אליו! בתור התחלה, יש לו רתמה עם כיסי תחמושת שרצים על חזהו. מתחתיו יש לו חגורה טקטית עם רימונים, מגזינים, וסכין קרב ואקדח, ולבסוף אף אחד מהם לא ניתן להסרה. לבסוף, יש לו שני מגזינים נוספים שנפסקים על ירכו השמאלית. האסברו אפילו קפץ על כמה פעולות צבע על הרימונים, האקדח והמגזינים השונים. נֶחְמָד! פסל הראש די טוב, נותן לנו משהו מסבסטיאן סטן גנרי, וזה פחות או יותר איך נזכרתי בו בפעם האחרונה שראיתי אותו בפאנל קומיקס. יש לו מסיכת דומינו, שהיא חלק מהפסל וצבועה בקפידה, ומעין שיער ארוך עם קווצות תלויות משני צידי פניו.
עכשיו עליכם לדעת למה לצפות מהניסוח המודרני של אגדות, אבל מה לעזאזל, בואו ונעבור בזה. זה מונע את ספירת המילים שלי. לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, צירים כפולים במרפקים, וסיבוב שרירי הזרוע.
הרגליים משולבות בכפות הידיים, יש צירים כפולים בברכיים וסיבוב בירכיים. לקרסוליים צירים ונדנדה לרוחב. יש מסתובב במותניים, ציר א-קראנץ 'מתחת לחזה, ושני ציר ומפרק הכדור בצוואר.
מפרקי הברך העבים יכולים להיראות מעט מוזרים כאשר מתוחים עד הסוף, מפרקי המרפק הם קצת ספוגי, אבל חוץ מזה, הוא דמות מהנה לשחק איתה. באקי מגיע עם שני כלי נשק, ואלו דוגמאות נהדרות כיצד לבצע נשק מארוול אגדות בדרך הנכונה. הם מפורטות להפליא ונראים כמו המקבילה של כלי נשק בעולם האמיתי ולא קלעי מדע בדיונים מוזרים, כמו התועבה האדומה שקיבלנו עם גרסת ה- MCU של חייל החורף.
האקדח נראה כמו M1911 עם אחיזה במרקם ו שקופית מפורטת. הרובה נראה כמו קרבינה AR-15 עם מלאי טלסקופיה (לא), היקף ומשגר רימונים תלוי מתחת לחבית. אלה בדיוק סוגים של כלי נשק שהלוואי שהאסברו היה כולל בנתוני GI JOE המסווגים שלהם! הרבה מהאגדות מבוססות הקומיקס בהן התבוננתי לאחרונה היו מסוגי התלבושות המצוירות במהירות והקלות.
וכן, זה באמת מצליח להרבה דמויות, אבל זה גם גורם לי להעריך דמות כמו חייל החורף הזה על אחת כמה וכמה. הסבר פשוט שפך על האהבה בכל דרך אפשרית, מהפסל המפורט לפיסת הנשק המצוינת, והתוצאה היא דמות מבוססת קומיקס שבולטת אפילו בקרב מהדורות ה- MCU. הוא פשוט פנטסטי.
שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro