אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): ספיימסטר מאת הסברו



מה זה? תתפעל שוב ביום שני! זה מרגיש כאילו השבועות פשוט עפים. אני חושב שאני נמצא קצת יותר מחצי הדרך במבחר הנושאים האלמנה השחורה של אגדות מארוול. היום אני אתן לזה לנסוע עם דמויות חוברות הקומיקס ולהציץ בדדפול הכחול והצהוב! אה לא, רגע.
זה ספיימסטר. טעות שלי! כן, המעריצים יכולים לנשום לרווחה מכיוון שספיימסטר פגע בקו האגדות המודרני. ואם לא קראת את זה בנימה סרקסטית, נסה את זה שוב.
אותי? ובכן, אני חופר חתכים עמוקים כמו זה, ועם כל הדמויות של איש הברזל שיש לי, תמיד נחמד לזרוק עוד אחד מהאושרונים שלו. מדוע הוא נמצא בגל הזה? אני לא יודע, אולי בגלל ש- Taskmaster אימן אותו? זה כמו שש דרגות של די פרידה. בכל אופן, הסבר גיבה את ערכת הצבעים האדומה והשחורה המלאכותית של החבילה הזו, כנראה מכיוון שהיא לא התכוונה לעבוד עם ערכת הצבעים הייחודית של הדמות.
עכשיו כדי להיות הוגן, זו לא הבחירה הראשונה שלי לתלבושת. הייתי מעדיף הרבה יותר את חליפת הכסף והשחור שלו. אבל עם זאת נאמר אני בעצם חופרת את הגבינה המהבהבת של המראה הזה.
איך אתה עושה כל ריגול שמתלבש כך, אני לא יודע בצדק, אבל היי ... אתה אתה, ספיימסטר! כפי שאני בטוח שאתה יכול לדעת, מדובר באחת מהן נתוני תקציב שעוברים הרבה צבע ומעט מאוד פיסול טרי. אבל קווי הצבע נקיים, אין שום דימום, והצהוב התוסס נראה נהדר לצד הכחול הכהה יותר. הפרט היחיד הנוסף הוא לוגו החזה, פגיון על רקע משובץ, חד תער.
מהצוואר ומטה, הפיסול החדש והיחיד שאנחנו מקבלים כאן הוא חגורת השירות הצהובה, הכוללת כמה כיסים מפוסלים, לוגו "S" מהבהב כמו אבזם, ונרתיק פונקציונלי למושב הצד של ספיימסטר. כלי הנשק מעוצב בניילון אדום, כי זה בדיוק הצבע שחליפה זו חסרה! אני מרגיש שראיתי את האקדח הזה בעבר, אבל אני לא ממש יכול למקם את מי שהיה לו לאחרונה. זה עיצוב עתידני מאוד, אבל נראה לי שאני זוכר שהאקדח שלו היה קצת יותר נוקשה.
אבל מה לעזאזל, אני חושב שזה מתאים לו די. פיסול הראש חדש, עם קשת לא מוצללת המפוסלת במצח. ישנם כמה תווי פנים מעורפלים המפוסלים אל תוך המסכה וכן מצח בולט למדי.
העיניים נטולות אישונים, וכמו בשאר הדמות הצבע כאן הוא תוסס וחד. הניסוח של Spymaster גורם לדמות מהנה ומכיל את כל הנקודות הרגילות שהייתי רגיל לראות בהן בדמויות האגדות שלי. הרגליים משולבות בכפות הירכיים, יש ברכיים צירים כפול, מסתובבות בירכיים ובחלק העליון של המגפיים.
לקרסוליים יש צירים ונדנדה לרוחב כדי לשמור עליו יציב גם בעמדות רחבות אלה. לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, המרפקים צירים כפולים, ויש לו מסתובב בשריר הזרוע. פלג גוף עליון מסתובב במותניו, יש ציר בקצרה, ובצוואר יש גם מפרק כדור וגם ציר.
ראיתי יותר מקצת שנאה לדמות הזו, אבל לא תקבל ממני דבר כזה. לספיימסטר היסטוריה מגניבה ומראה שפשוט צורח תלבושת קומיקס. הסיבה היחידה שאני אומר שהלוואי שהאסברו ילכה על התחפושת הכסופית והשחורה היא בגלל שאני לא יכול לדמיין שהם אי פעם יעשו את הדמות הזו שוב.
וזה זה לדמויות מבוססות הקומיקס בגל הזה. רק עוד שניים ללכת, ושניהם מהסרט "האלמנה השחורה", ואני אחפור לאחד מאותם בשבוע הבא! שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro