אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): מנהל המשימות של הסברו



זה יום שני מארוול, ואני נמצא בשתי הדמויות האחרונות שלי לפתוח ב"אלמוג דינמו "האלמנה השחורה במקצת, של אגדות מארוול! חשבתי שמדובר בשלושה, אבל מסתבר שאיכשהו נשללתי לקנות פעמיים את האדום גרדיאן. זה מה שקורה כאשר יש לך צבר עצום של הדברים האלה. בכל מקרה, אם היית אומר לי בחודש ינואר שאנחנו עדיין מחכים לראות את ההבהוב הזה באוגוסט, הייתי חושב שהיית משוגע! ובכל זאת, הנה אנחנו.
התרגשתי מהסרט הזה מההתחלה, אבל ברגע שהם חשפו ש- Taskmaster היה בו, מאז עברתי למצב שכולו התרגשות! נו באמת, דיסני. פשוט שימו אותו לשירות הסטרימינג !!! לא הייתה לנו אחת, אלא שתי גרסאות קומיות של Taskmaster בשורה האגדות המודרנית, ועכשיו הגיע תורו של החיקוי לבעוט בתחת לראשונה על המסך הגדול, הנה גרסת ה- MCU. מנהל המשימות הוא הדמות היחידה במבחר שלא לכלול חלק מ- Crimson Dynamo BAF.
אני לא בטוח אם זה בגלל שהם כבר דחסו כל כך הרבה דברים לתיבה הזו, או בגלל שהאסברו ידע שכולם כנראה יקנו אותו בכל מקרה. אני חושב שמעצבי התלבושות עשו עבודה די נחמדה במהפך MCU. ניתן לזהות אותו בקלות כ- Taskmaster, ובכל זאת יש מספיק מהפך בכדי לאפשר לעיצוב הזה לעבוד ב"עולם האמיתי "של סרטי מארוול.
למעשה, אני חושב שהם נתנו לו התלקחות קצת יותר קומית ממה שציפיתי, במיוחד בכל הנוגע לצבעים. כן, הוא בעצם בחור בחליפה טקטית עם כמה חתיכות שריון ממוקמות אסטרטגית, אבל הכחול המטאלי והקצוות הכתומים באמת הופכים את החליפה הכחולה כהה שהופכת אחרת, והם ללא ספק הנהון נחמד לצבעיו הקומיים. זה במיוחד המקרה על הדמות הזו שבה הצביעה נראית פנטסטית.
שכמייתו מהקומיקס הצטמצמה לצעיף פלסטיק מפוסל ומוזר שנחתך על כתפיו, כמעט כמו שכמייה הפוכה. על הגב יש לו תרמיל מאופק למדי. אחת ההפתעות הגדולות ביותר בדמות זו היא היעדרו המלא של נרתיקים או קליפים להצמדת כלי הנשק שלו, אבל אני אחזור לזה עוד מעט.
כמו שאר הדמות, פסל הראש מתגרה את המראה המסורתי של Taskmaster, אבל אחר כך הולך ועושה את שלו. מוטיב הגולגולת על מסכת הכסף שלו עדיין שם, אבל זה מאוד מאופק, ועכשיו נשלטת המסכה על ידי מגן שחור גדול שנראה כמו שתי עיני באג ענקיות. זה מצמרר וכנראה מסייע למלחמה פסיכולוגית טובה כאשר הוא מתמודד מול יריבים.
מכסה המנוע נועד להסתובב עם הראש של הדמות וכולל יותר מצבע כתום מצחצע זה. כצפוי, Taskmaster ספורט את כל נקודות הניסוח הרגילות, ומאפשר לו לחקות את סגנונות הלחימה של דמויות האגדות האחרות שלי. הרגליים משולבות בכפות הירכיים, צירים כפולים בברכיים, יש מסתובב בירכיים, ושני צירים ונדנדות רוחביות בקרסוליים.
פלג גוף עליון מסתובב במותניים, יש פריצת דרך מוסתרת היטב. מתחת לחזה, והצוואר תלוי וגם מפרקי כדור. לזרועות צירים מסתובבים בכתפיים, מרפקים צירים כפולים, מסתובב בשריר הזרוע, ופרקי כף היד מונחים על יתדות צירים כדי לאפשר להחליף את הידיים. מנהל המשימות מגיע עם שלוש ערכות ידיים עצומות, כולל זוג אחד להחזקת אביזרים, זוג אגרופים אחד וזוג טפרים מגרדים.
נראה כאילו מישהו הרים כמה מהלכים מפנתר שחור! נעבור לאביזרים! מלכתחילה, הוא מגיע עם החץ והקשת האלה, ואני בכלל לא אוהב את אלה. הקשת נראית בסדר, אבל יש לה "מחרוזת" פלסטית עבה באמת, מה שאומר שאי אפשר באמת להניח אותו מצייר אותו באש. החץ, לעומת זאת, גדול ומגושם עד כדי גיחוך, והוא לא יכול להחזיק את הכל טוב כל כך.
ומכיוון שאין דרך לגרום לו ללבוש את הקשת בגבו, וגם אין רוטט עבורו חץ, אני בספק אם אשתמש בתועלת רבה מאלו. למרבה המזל הוא גם מגיע עם חרבו ומגן, ואלו אביזרים טובים בהרבה! המגן קטן מכפי שהייתי רגיל לראות אותו נושא את הקומיקס, אך עדיין יש לו וריאציה של תבנית הטריסקליון שלו המודפסת בכתום מקדימה. ההפך עושה שימוש באחד מאותם שילובי קליפס-יתדות שאנחנו רגילים לראות במגיני קפטן אמריקה וזה עובד היטב לחיבור אותו לזרועו, אבל אין לו חור בגב ללבוש אותו, אז הם יכול להיות שזה עתה עשתה שימוש חוזר ביצירה זו בגלל עלות או נוחות.
החרב היא כלי אוכל בסגנון מודרני למראה עם פס כתום על הלהב, שלא רק תואם את המבטאים בתלבושת שלו, אלא אולי מהנהן בחזרה לחרב הלייזר של טסקמאסטר. הוא יכול להחזיק אותו היטב, אבל כמו המגן, אין בשום מקום ללבוש אותו על האדם שלו כשהוא לא בשימוש. וזה כל מה שמסכם את הבעיה הכי גדולה שלי עם הנתון הזה הוא שאף אחד מהציוד שלו לא יכול לחבר אליו.
חור למגן שעל גבו ולולאה לחרב היו עוברים דרך ארוכה. אולי הדמויות המסווגות של GI JOE פינקו אותי. אם כבר מדברים על כך, אני חושב שהנתון הזה היה גורם שכיר חרב נהדר להוסיף למדף GI JOE.
הנתון הזה נראה מצוין ועבר דרך ארוכה למכור אותי בעיצוב MCU Taskmaster. זה לא הישג קטן מכיוון שהדמות של הצעצועים החמים לא הצליחה לעשות זאת. או אולי אני מספיק אוהבת שזה ייצג בדמות של 20 דולר, אבל לא מספיק לגזרה של 220 דולר.
כך או כך, אני חושב שהסבברו עשו עבודה נהדרת עם הפסל והצבע, אבל הלוואי שהם עשו את הדמות. קצת יותר אביזר ידידותי. בטח, זה אולי אלמנט עיצובי שנשא מהסרט, אבל מכיוון שלא ראיתי את הסרט עדיין, אני יכול רק להאשים את הצעצוע בינתיים. אחרת, אני חופרת אותו המון.
בשבוע הבא אני אחטף את הגל הזה במבט על הדמות הקופסתית הסופית ועל ה- Crimson Dynamo Build-A-Figure! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro