אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): Crimson Dynamo Build-A-Figure מאת הסברו



אני מאריך את יום שני של מארוול עוד יום אחד כדי שאוכל לעטוף את המבט הזה על Crimson Dynamo Wave Build-A-Figure היום. זה נכון! כאילו פתיחת הדמות האחרונה בגל של אגדות מארוול לא הייתה מתגמלת מספיק, הסברו מאפשר לנו לחבר יחד דמות חדשה למאמצינו. זה כמו הדובדבן על גבי סאנדה מפלסטיק! הפעם, זו דינמו הארגמן ממה שנקרא במקרה גל דינמו הארגמן! וואו ... מצחיק איך זה הסתדר! הברוטה הזו מורכבת מתשע חלקים עצומים המפוזרים בכל הדמות למעט אחת במבחר זה.
החלקים כוללים את הידיים, הרגליים, הראש, פלג גוף עליון, שתי חלקי כתף וצלחת אחורית. דינמו ארגמן הוא כמובן הכינוי שניתן למקבילה של ברית המועצות לשריון איש הברזל. כמו השריון של סטארק, גרסת ברית המועצות הופיעה בסגנונות, גדלים ותצורות שונות, אך בניגוד לאיירון מן, דינמו הארגמן אויישה על ידי סוכנים סובייטים שונים.
אני חושב שבפעם האחרונה נתקלתי בחבורה הזו בצורה פלסטית. היה חלק מאיש הברזל 3/4 אינץ 'של הסברו בתפקיד דמיטרי בוכרין. הפעם אנו מקבלים את החליפה המרשימה והמאוחרת יותר של גנאדי גברילוב, והילד זו הייתה בחירה מצוינת! זה גדול ומסורבל ולעיצוב יש את אותו עיצוב רטרו פרימיטיבי מסוים אך מרשים. החליפה מורכבת מבסיס כסוף, שנראה כאילו הותקן בה חתיכות שריון חום.
הזרועות והפלג גוף הם בעלי מראה מתכת מפולח שאני כל כך אוהב ומזכיר מיד את קולוסוס מהאקס-מן. לחתיכות החום השמנמנות יש כמה קימורים אורגניים וכמה קווי לוח חסכוניים. התוצאה היא חליפה מפורטת שלא נראית עמוסה מדי.
ובכל זאת, כמה פרטים נפלאים כללו את הקרסוליים המצולעים שנראים כאילו הם אמורים להיות עשויים מחומר גמיש יותר, חזיתות המגפיים המחוזקות לבעיטה התחת התחתון של הקפיטליסט המערבי, והידיים החזקות האלה שנראות כאילו הן יכולות לעשות עבודה קצרה באחד משריוניו של סטארק אם היה מקבל את זה בציפורניו. יתכן והדבר האהוב עלי כאן הוא הצינורות הירוקים השקופים בפרקי הידיים שנראים כאילו הם אמורים להיות סוג של מוטות קירור עבור הכור הענקי שמניע את הבטון הזה. הכל פשוט מגניב כל כך! הקסדה משתלבת עם המראה הפרימיטיבי יותר של העיצוב הסובייטי.
יש לה מה שנראה כמו צלחת דוודים ענקית המותקנת בקדמתה עם גריל לפה ושסע פשוט למגן. לכתפי השריון הענקיות יש ברגים הבולטים מהחזית והמשטח מפוסל בסדקים ובסדקים. יש פליטה כפולה הבולטת מהכתף הימנית, והכוכב הסובייטי במרכז בית החזה שלו צבוע בזוהר כמעט פורח שמתאים לצבע ששימש לצחייה.
מרהיב! כמו תמיד, הסברו לא חוסך בביטוי לדמויות הגדולות הללו, אם כי החלק הארי של העיצוב של דמות זו אכן נותן לחלק מאותם מפרקים טווח תנועה קצת פחות. אבל זה לא אומר שהבחור הזה הוא לא כיף לשחק איתו. ברגליים צירים מסתובבים בירכיים ובקרסוליים, צירים כפולים בברכיים ומסתובבים בירכיים.
לזרועות יש צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, מסתובבים בשרירי הזרוע וצירים בודדים במרפקים. יש מפרק כדור מתחת לחזה, והצוואר מפרק כדור. אני אוהב שהם נתנו לו יד אחת מפוסלת לאגרוף והשנייה אוחזת, כשהם עובדים עם מספר תנוחות שונות.
אמנם אני עדיין אשמח לראות כמה משריוני דינמו הארגמן האחרים מקבלים את הטיפול של מארוול אגדות, אבל אני מאוד מרוצה מכך שהסברו בחר לעשות זאת כ- Build-A-Figure. זהו עיצוב מגניב כל כך ארור והוא יוצר חתיכת תצוגה מרשימה על המדף לצד איירון מונגר ו- SHIELD Mandroid. וילד זה יהיה מגניב לראות יום אחד גרסה של הבחור הזה מופיעה ב- MCU.
אם כי, אם להיות הוגנים, ממש הרגשתי את הציפיות שלי מה שאנחנו הולכים לראות מתוך מארוול היקום הקולנועי אחרי האלמנה השחורה. וזה עטיפה לגל הזה. זה היה מבחר מצוין של דמויות.
הסרט האלמנה השחורה היה מיוצג היטב, אבל קיבלנו גם כמה דמויות מבוססות קומיקס נהדרות. אני בטוח ש- Crossbones הייתה תוספת מבורכת לכל מי שהחמיץ את סט ה- Thunderbolts SDCC הישן, ואני חושב שכבר זמן אחר כך חייל WInter מבוסס קומיקס. אבל ברצינות, הסברו, אנחנו צריכים עכשיו את באקי בארנס מתקופת מלחמת העולם השנייה.
הייתי אומר שספימאסטר הוא ללא ספק האיש המוזר בגל הזה, וזה לא בגלל שהוא דמות גרועה, אבל מבחינה אסתטית הוא באמת לא ' לא מתאים לשאר הקהל. ליום שני של מארוול בשבוע הבא אני הולך לעקוף את אגדות מארוול, אך כשאחזור למבחר חדש, אבדוק את גל איש הסוכר! שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro