אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): ילנה בלובה מאת הסברו



זה אני! חזרתי! אחרי שבוע נורא של לילות עבודה, שינה מועטה מאוד, חסר ליומיים של תוכן FFZ ונשרף בדרך כלל, הייתי רוצה לומר לך שכולי נח ומוכן לפעולה, אבל לא הייתי תלך כל כך רחוק ... לפחות אני כאן! ולהרים משבוע שעבר חזרתי לפתוח את הדמות האחרונה בגל דינמו הארגמן! ילנה בלובה, המכונה לפעמים אלמנת הארגמן תהיה ככל הנראה חלק גדול מהסרט שעדיין יצא לאלמנות השחורה. יכולתי להישבע לקרוא משהו שהתייחס אליה כאחותה של נטשה רומנוב. אני לא בטוח אם זה נועד לאחותה הרוחנית, מכיוון ששניהם התאמנו בחדר האדום, או אם ה- MCU כותב אותה כאחות בפועל של האלמנה השחורה, אבל אני מניח שיום אחד אראה את הסרט והכל נחשף.
היא מספיק כדי להיות ארוזה עם החלקים הגדולים ביותר של דינמו הארגמן, כולל לא רק את פלג גוף עליון, אלא גם את שריון הכתפיים, ועדיין היה להם קצת מקום לאביזרים! תן לי להתחיל לומר שמבחינה עיצובית זה לא נתון מרגש במיוחד, אבל זה לא בשום צורה אשמתו של הסברו. הם עשו את המיטב עם העיצוב שהוענק להם. ילנה לובשת מה שנראה כעותק צמוד של החליפה הארקטית הלבנה של האלמנה השחורה, שראינו כמשוחררת כדמות אגדות דלוקס לפני זמן קצר.
יש לה אפילו צמידי העקיצה של האלמנה על מפרקי ידיה. ההבדל הגדול ביותר כאן הוא האפוד הטקטי הירוק המפוסל כחלק מהדמות. ואם אני זוכר נכון אנחנו אפילו רואים את נטשה לובשת משהו דומה בחלק מהקרוואן.
יש לו כמה רצועות צולבות עם אבזמי כסף צבועים, וגם כמה מבטאים שחורים. כמו שאמרתי, אין פה שום דבר נורא צעקני, אבל זה עדיין די טוב. ילנה חובשת חגורה, מפוסלת כחתיכה נפרדת, עם אבזם חגורה מכסף, ועוטה את סמל האלמנה השחורה.
החגורה כוללת נרתיק, שמאובטח בירכה הימנית עם שתי רצועות, וסד של סכינים קרביות מאובטחת לירכה השמאלית ברצועה אחת. הנרתיק פועל להחזקת אחד משני האקדחים שלה, אך הסכינים פשוט מפוסלים למקומם ולא נשלפים. פיסול הראש כאן מצוין.
זה לא רק דמיון נהדר לפלורנס פו, שחקנית שמעולם לא שמעתי עליה עד כה, אבל בהחלט יש שם דמיון גם לסקרלט ג'והנסן, שגורם לי לתהות אם הם לא לא אמורות להיות אחיות אמיתיות בסרט. מעולם לא קראתי שום דבר שמתאר אותם כקרובי דם בספרים המצחיקים, אך אם הדחיפה ב- MCU תהיה בכך שילנה תתחיל להתלבש כאלמנה השחורה החדשה, לא אהיה שלילית על ה- MCU שיצר את הקשר הזה . אה, אבל אולי זה רק אני סנטימנטלי.
בכל מקרה, השיער המפוסל על הפורטרט הזה עשוי היטב, אם כי החיסרון הוא שהוא הופך את מפרק הצוואר לברור מאוד מאחור. הביטוי כאן זהה למה שראינו עם דמות האלמנה השחורה בגל הזה, וזה צפוי. הרגליים מפרקות כדור בירכיים, יש צירים כפולים בברכיים, מסתובבות בירכיים, ובקרסוליים יש גם צירים וגם נדנדות לרוחב.
לזרועות יש צירים מסתובבים בכתפיים, יתדות צירים בפרקי כף היד, ואת אותם צירים מסתובבים סופר פאנקיים במרפקים, שאני בכלל לא אוהב. הם נותנים טווח תנועה ראוי לציר יחיד, אבל הם פשוט נראים מוזרים. לגו יש מפרק כדור מתחת לחזה, והצוואר מחובר לכדור.
אתה מקבל שתי סטים של ידיים עם ילנה, אחת של אגרופים, ואחת להחזקת הרובים שלה. התותחים הם האביזרים היחידים שאיתם היא באה, ואני מוזר שזה מוזר שיש לה רק נרתיק. זה היה מגניב לתת לה אולי אחד על גב החגורה שלה, אבל שוב הסברו רק עובד עם עיצוב סרט כאן, ואני לא מתכוון להרים את האף לאקדח נוסף.
למרות עיצוב קצת תפל, בסופו של דבר אהבתי את הנתון הזה לעזאזל. כמו האלמנה השחורה, היא מהנה להצטלם ולשחק איתם. התלבושת מציגה פרטים חדים, אפליקציות הצבע משמשות במשורה, אך ביעילות, והדיוקן פנטסטי לחלוטין.
בסך הכל דמות נהדרת לסיים את מה שהיה גל איתן במיוחד. עכשיו, בדרך כלל, כשאני מסיים גל של אגדות מארוול, אני אוהב להכפיל ולסקור את ה- Build-A-Figure באותו יום, אבל אני עדיין משחק להתעדכן במנוחה שלי מהשבוע שעבר, כמו גם להתמודד עם עוד המון דברים שאני צריך לטפל בהם, אז אני הולך לרמות מעט היום ולחזור מחר ולהסתכל על ה- Crimson Dynamo BAF! שתף זאת: h3 טוען ..
..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro