אגדות מארוול (Crimson Dynamo Wave): משימת משימות מאת הסברו



זה יום שני של מארוול, ואני מסתכם בשתי הדמויות האחרונות שלי לפתיחה בסרט "האלמונים השחורים של האלמנה השחורה" של אגדות מארוול! חשבתי שזה שלוש, אבל מתברר איכשהו קניתי פעמיים את Red Guardian. זה מה שקורה כשיש לך צבר ענק של הדברים האלה. בכל מקרה, אם היית אומר לי כבר בינואר שאנחנו עדיין מחכים לראות את הקליק הזה באוגוסט, הייתי חושב שאתה משוגע! ובכל זאת הנה.

התרגשתי מהסרט הזה מההתחלה, אבל ברגע שהם גילו ש- Taskmaster נמצא בו, מאז הגעתי למצב הרבה מעבר להתרגשות! קדימה, דיסני. פשוט שים את זה בשירות הזרמת !!! לא היו לנו אחת, אלא שתי גרסאות קומיות של Taskmaster בקו האגדות המודרני, ועכשיו תור החיקוי הבועט לתחת הבכורה על המסך הגדול, הנה גרסת ה- MCU. מנהל המשימות הוא הדמות היחידה במבחר שאינו כולל חלק בארגמן דינמו BAF.
אני לא בטוח אם זה בגלל שהם כבר דחסו כל כך הרבה דברים לתיבה הזו, או בגלל שהסברו ידע שכולם כנראה יקנו אותו בכל מקרה. אני חושב שמעצבי התלבושות עשו עבודה נחמדה למדי במהפך MCU. אפשר לזהות אותו בקלות כ- Taskmaster, ובכל זאת יש מספיק מהפך כדי לאפשר לעיצוב הזה לעבוד ב"עולם האמיתי "של סרטי מארוול.
למעשה, אני חושב שהם נתנו לו התלקחות קומית קצת יותר ממה שציפיתי, במיוחד בכל הנוגע לצבעים. כן, הוא בעצם אחי בחליפה טקטית עם כמה פיסות שריון ממוקמות אסטרטגית, אבל הכחול המטאלי והקצוות הכתומים באמת גורמים לחליפה הכחולה הכהה המושתקת אחרת, והם בהחלט מהנהנים יפה בחזרה לצבעי הקומיקס שלו. זה במיוחד המקרה בדמות זו שבה הצביעה נראית פנטסטית.
שכמייתו מהקומיקס הצטמצמה לצעיף פלסטיק מפוסל ומוזר שנדבק על כתפיו, כמעט כמו שכמייה הפוכה. על הגב יש לו תרמיל מאופק למדי. אחת ההפתעות הגדולות ביותר בנתון זה היא היעדר מוחלט של נרתיקים או קליפים להצמדת כלי הנשק שלו, אבל אני אחזור לזה רק מעט.
כמו שאר הדמות, פסל הראש מקניט את המראה המסורתי של Taskmaster, אבל אז הולך ועושה את שלו. מוטיב הגולגולת על מסכת הכסף שלו עדיין שם, אבל זה מאוד מאופק, ועכשיו המסכה נשלטת על ידי מגן שחור גדול שנראה כמו שתי עיני חרק ענקיות. זה מצמרר וכנראה גורם למלחמה פסיכולוגית טובה כשהוא פונה כלפי יריבים.
מכסה המנוע נועד להסתובב עם הראש של הדמות וכולל יותר מאותו צבע כתום נמרץ. כצפוי, משימת המשימות מציגה את כל נקודות הביטוי הרגילות, ומאפשרת לו לחקות את סגנונות הלחימה של דמויות האגדות האחרות שלי. הרגליים מפרקות כדור בירכיים, ציר כפול בברכיים, יש סיבוב בירכיים, ושני צירים ונדנדות לרוחב בקרסוליים.
פלג גוף עליון מסתובב במותניים, מחנק מוחץ ממש מוסתר. מתחת לחזה, והצוואר ציר וגם מפרק כדור. בזרועות יש צירים מסתובבים בכתפיים, מרפקים כפולים, מסתובבים בשרירי הזרוע, ופרקי כף היד מונחים על יתדות ציריות כדי לאפשר להחליף את הידיים החוצה. Taskmaster מגיע עם שלוש קבוצות ידיים עצומות, כולל זוג אחד לאחיזת אביזרים, זוג אגרופים וזוג טפרים מגרדים.
נראה שמישהו הרים כמה מהלכים מהפנתר השחור! בואו נעבור לאביזרים! ראשית, הוא בא עם החץ והחץ הזה, ואני בכלל לא אוהב את אלה. החרטום נראה בסדר, אבל יש לו "חוט" מפלסטיק ממש עבה, מה שאומר שאתה לא באמת יכול להציב אותו מושך אותו לאש. החץ, לעומת זאת, הוא מגוחך ומגוחך עד כדי גיחוך, והוא לא יכול להחזיק אותו כל כך טוב.
ומכיוון שאין שום דרך שהוא ילבש את הקשת על הגב, וגם אין לו צמרמורת חץ, אני בספק אם אשתמש בזה רבות. למרבה המזל הוא מגיע גם עם החרב והמגן שלו, ואלה אביזרים טובים בהרבה! המגן קטן מכפי שהייתי רגיל לראות אותו נושא בקומיקס, אך עדיין יש בו וריאציה של דפוס הטריסקליון שלו המודפס בכתום בחזית. ההפך עושה שימוש באחד מאותם קומבינות קליפ-יתדות שאנחנו רגילים לראות על מגיני קפטן אמריקה וזה עובד טוב לחיבור זה בזרועו, אבל אין חור בגבו שהוא יכול ללבוש אותו, אז הם אולי רק עשה שימוש חוזר ביצירה זו לצורך עלות או נוחות.
החרב היא פיסת סכו"ם למראה מודרני עם פס כתום על הלהב, אשר לא רק תואם את המבטאים על התלבושת שלו אלא אולי מהנהן בחזרה לחרב הלייזר של טאסקמאסטר. הוא יכול להחזיק אותו טוב מאוד, אבל כמו המגן, אין בשום מקום שהוא יכול ללבוש אותו על האדם שלו כשלא משתמשים בו. וכל זה מסכם את הבעיה הגדולה ביותר שלי עם הנתון הזה הוא שאף אחד מהציוד שלו לא יכול להיצמד אליו.
חור למגן על גבו ולולאה לחרב היו עוברים דרך ארוכה. אולי הדמויות המסווגות של GI JOE קילקלו אותי. אם כבר מדברים על זה, אני חושב שנתון זה יהווה שכיר חרב גדול להוסיף למדף GI JOE מסווג.
נתון זה נראה נהדר והוא עשה דרך ארוכה למכור אותי בעיצוב MCU Taskmaster. זה הישג לא קטן, מכיוון שדמות הוט טויס לא הצליחה לעשות את זה. או שאולי אני אוהב את זה מספיק כדי לייצג אותו בדמות של 20 דולר, אבל לא מספיק לדמות של 220 דולר.
כך או כך, אני חושב שהסברו עשה עבודה נהדרת עם הפיסול והצבע, אבל הלוואי שהם עשו את הדמות קצת יותר ידידותי לאביזרים. בטח, זה אולי אלמנט עיצובי שנשא מהסרט, אבל מכיוון שעוד לא ראיתי את הסרט, אני יכול להאשים את הצעצוע רק בינתיים. אחרת, אני חופרת אותו המון.
בשבוע הבא, אני אסכם את הגל הזה במבט על הדמות הקופסה הסופית ועל איור ה- Build-A-Crimson Dynamo! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro