גלריית מארוול: אמה פרוסט (מהדורת FCBD) מאת דיימונד סלקט



הייתי אמור לבזבז את יום שני של מארוול בצלילה לגל חדש של אגדות מארוול, אבל אז הבנתי שאני צריך לנצל את ההזדמנות הזו בין הגלים כדי להעיף מבט בכמה מהאוספים האחרים הקשורים למארוול שמחכים לבדיקה. וזה פשוט קורה שיש לי פסל חדש (אי) ולא נפתח מסדרת גלריית מארוול של דיאמונד סלקט, אז בואו נסתכל על אמה פרוסט היום! DST עשה משהו מוזר עם המהדורה הזו, והפך את גרסת היהלום השקופה של הפסל למהדורה הרגילה ולגרסה הרגילה למראה זו מהדורת יום הקומיקס בחינם של הפסל. נראה שככה היה צריך להיות הפוך.
לא שאת זה קשה יותר להשיג מהטעם הרגיל אמה, ונראה שגם הוא לא יקר יותר. כמו תמיד, הפסל מגיע בתיבה מרובת חלונות, שמכניסה הרבה אור מלמעלה ומהצדדים. פסל ה- PVC מגיע מורכב לחלוטין ותלוי בין שני מגשי פלסטיק שקופים.
בעוד שדמות זו מוגדלת בערך כמו שחרורים אחרים בקו זה, התנוחה שלה מהווה תיבה גבוהה באמת! חזית הקופסה מסומנת בתג Free Comic Book Day וכל מה שקשור לאריזת הקופסא הוא ידידותי לאספנים לחלוטין. והנה היא מחוץ לארגז הזה ומוכנה לתצוגה על המדף, ולעזאזל היא פשוט כל מיני יפה! אמה עומדת על גבי שרידי סנטינל, לוקחת סיבוב ניצחון איטי ומחניק, כשזרועה הימנית נמתחת מעל לראשה. הקומפוזיציה כל כך פשוטה, ועם זאת כל כך אלגנטית, וזה מתאים כמעט לכל מה שקשור ליצירה הזו.
אני כן אוהב אותי כמה תנוחות בסגנון מוזיאוני, וזה מאמץ את הסגנון הזה רק בסדר צדדי של זריקות סקסיות פנימה. זה בהחלט מדגיש, את הקימורים המקסימים של אמה ופשוט משדר כוח וביטחון. ולמרות שמדובר ביצירה גדולה למדי ומרשימה, היא לא דורשת הרבה מאוד נדל"ן כדי להציג אותה, רק וודאו שיש לכם מדף עם הרבה מרווח אנכי! התלבושת יצוקה כולה מפלסטיק פניני מרהיב, המעניק לה ברק מקסים, בעוד שהגלימה כוללת גימור מאט יותר, ויוצר ניגוד עדין אך מבורך במה שהוא תחפושת לבנה כמעט לחלוטין.
לפעמים זה סוג של פלסטיק יכול להיראות זול, אבל זה בהחלט לא המקרה כאן. הפרטים הדלילים והמתוחכמים בתחפושת כוללים תפרי תפרים מפוסלים, העולים עד אמצע החותלות שלה, ועוד כמה על החלק העליון שלה. במגפיים עם העקבים יש כמה טלאים קלים שבהם הקרסוליים שלה מתגמשים והקצוות העליונים מוגדרים היטב.
ישנם שני דיסקי אקס-מן ממותגים, האחד משמש אבזם חגורה, ואחד למעלה במרכז החזה. , המאבטח את חזית הגלימה, ואילו הגב מאובטח בצווארון. האופן שבו הכיפה מחוברת מעניק לה אפקט חתך מגניב ומשאיר את כתפיה חשופות. ואם כבר מדברים על עור חשוף, DST עשתה עבודה ממש נחמדה והעניקה לחתיכות החשופות של אמה גוון עור נחמד וחם, שמופיע על כל הלבן של התחפושת.
בהחלט יש הרבה מה לאהוב למראה כל כך פשוט. הדיוקן משבח באותה מידה כשגב 'פרוסט נראית מדהימה כתמיד.
הצבע שנמרח על העיניים והשפתיים די חד ונקי, ואם אתה מסתכל מקרוב אתה יכול להבחין בצווארון הצ'וקר שלה קבור מתחת לסנטרה ובין לבין מפלי השיער שלה. השיער מפוסל בנפרד מהראש, מעניק לו תחושת עומק נהדרת ואני באמת חופרת את האופן שבו הוא ממסגר את פניה, השיער עצמו צבוע בגימור מט חול, שנראה הרבה יותר טוב מאשר כשהם מנסים להתמלא על בלונד צהוב והוסף שטיפה. פסל השיער מציע בדיוק מספיק כדי להראות מעט פרטים, אך נשאר רך, ולדעתי הם עשו עבודה יפה עם האופן שבו הוא מתגודד סביב כתפיה, מה שהופך אותו למראה טבעי למדי.
הבסיס רומז להיות חתיכת גרוטאות סנטינל, אם כי קשה להבין מה בדיוק. אני חושב כנראה כמה אצבעות. הוא נראה פנטסטי וכולל צבע בלוי להפליא, והפיסול עצמו מכוסה ושורט ומראה שהסנטינל הזה ראה פעולה כלשהי לפני שאמה הורידה אותו.
גימור המתכת המלוכלך והקר גורם גם לניגוד יפה ללבן הנקי. מראה הדמות. הבסיס, לעומת זאת, קטן מאוד בהשוואה לשאר חלקי היצירה, ולמרות שזה בהחלט מבורך בתחושה של שמירה על נדל"ן על המדף, הוא לא באמת מעביר את התחושה של דיורמה, וזה בדיוק מה שממשיך ה- DST לקרוא לאלה. אמנם, עברתי בדרך זו בעבר בביקורות האלה, ויש לי הרגשה שלכינוי הדיורמה יש קשר לרישוי.
אין לי כמעט מקום לפסלים האלה, ולמרות שעדיף לי להיות בררנית יותר, אני עדיין ממשיך לקנות אותם. למה? מכיוון שהם נראים נהדר וכנראה שהם התמורה הטובה ביותר בשוק הפסל בימינו. על מה שמהווה למעשה שורת פסלים תקציבית (אמה עלתה לי 50 דולר), DST באמת מביא את משחק ה- A שלהם להרבה מהדורות הגלריה האלה.
וזה הולך כפול עבור גב 'פרוסט כאן. היא מדהימה לחלוטין מכל הבחינות, ומלבד החומרים המשמשים, אני לא רואה הרבה הבדל בין הפסל הזה לבין כמה ממהדורות הפרמייר הגבוהות של DST.
לעזאזל, אני חושבת שאמה כאן לפחות כל כך טוב, אם לא מעט טוב יותר מכמה כאלה, והם מדורגים בטווח של 150 דולר. זרק את העובדה שפסלי הגלריה האלה מופיעים לעתים קרובות למכירה תחת ה- MSRP, וקשה לטעות כאן וקשה עוד יותר לעמוד בפיתוי כשהם מופיעים בגלישה שלי. שתף זאת: h3 טוען.
...

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro