GI JOE מסווג: גונג הו מאת הסברו



בהפצה ובעיות בלעדיות בצד, קו ה- GI JOE החדש של הסברו מספק טונות של דברים ואנחנו עדיין בחודשים הראשונים של השקתו. למען האמת לא ציפיתי שדמויות רבות אלה יגיעו ליתדות כל כך מהר. כן, אני עדיין צוד אחר ברונית, ראש ביץ 'ועוד כמה חובבי קוברה, אבל זה אחלה.
הם יהיו שלי בסופו של דבר !!! וכך בלי לבזבז זמן, בואו נצלול פנימה ונבדוק את התוספת החדשה ביותר לצוות JOE, ג'ארהד הגמבו החביב על כולם ... גונג הו! האריזה נראית טוב כמו תמיד. זה צבעוני, יש בו אומנות אופי נפלאה, אותה רשימת מיומנויות מדליקה על בסיס איקונוגרפיה בלוח הצדדי, וכל זה ידידותי לאספנים אם אתה רוצה לשמור את אלה. וכמעט כמו הסדרה השחורה של מלחמת הכוכבים של הסברו, הנתונים ממוספרים, מה שאומר שאתה בהחלט צריך לקנות את כולם.
אתה חייב !!! התרגשתי לראות שגונג הו הוקנט כל כך מוקדם בשורה, מכיוון שהוא היה דמות אהובה עלי בסדרת הגיבור האמריקאי האמיתי. ואני באותה מידה מתרגש לראות שהסברו לא התעסק במראה האיקוני שלו יותר מדי. הנחתן הזה מהבאיו עדיין לובש את מכנסי הקאמו שלו ולובש אפוד טקטי ללא חולצה, מה שמאפשר לו להשוויץ באקדחים ובקעקוע בחזה.
האפוד כולל כמה פרטים מפוסלים, הכוללים כיסים, פלטות מחוזקות, סד רימונים על הכתף השמאלית, ומרקם מגניב. יש לו גם את הגיזמו הכסוף והכחול על כתפו הימנית שהיה להרבה מה JOEs. כשראיתי את זה לראשונה במחסום, חשבתי שזה סוג של כלי להתאמת המקלע שלו, אבל כנראה שזה סוג של תעודת זהות? אולי? בנוסף לאפוד, בגונג הו יש כמה חתיכות מפוסלות בנפרד שחוקים עליו, כולל שלישיית רימוני מיכל המותקנים בירכו השמאלית, צמיד זרוע כסוף בזרועו הימנית וכרית מרפק בזרועו השמאלית. יש לו גם חלקי שריון על רגליו התחתונות, אך אלה מפוסלים כחלק מהדמות. בסך הכל, אני אוהב את הדקו על הבחור הזה. מכנסי הקאמו והמעיל הירוק כהה יותר מעניקים לו את המראה הצבאי המתאים ואילו צבע הכסף המתכתי מוסיף קצת פופ.
פסל הראש של גונג הו הוא פנטסטי! זה לוקח את הדיוקן על הדמות הישנה שאני מכיר ואוהב ונותן לה מנה של ריאליזם. הוא מתבטא בביטוי חמור, והפיסול והצבע על שפם הכידון הזה עומדים במקום. הכובע נשלף, ולמען האמת, הייתי צריך למרוח מעט כחול כחול בכדי לגרום לו להישאר עליו.
הופתעתי כשיצא לי לראות את גונג הו משחק טלאי מוהוק קטן שם למעלה, וזה גם מפוסל ומצויר בצורה מושלמת. הבחור הזה פשוט נראה כאילו הוא נולד להשתין בקורנפלקס של קוברה. אני שמח שהוא אחד החבר'ה הטובים, כי לא הייתי רוצה להתעסק איתו.
הביטוי כאן טוב באותה מידה כמו שציפיתי בשורה זו. זרועותיו של גונג הו כוללות צירים מסתובבים בכתפיים ובפרקי כף היד, מסתובבים בשרירי הזרוע, צירים כפולים במרפקים, ויש לו גם כפיפות כתפיים נוספות, שלא ציפיתי מכיוון שאלו מוסתרות על ידי הז'קט. למרגלותיו יש מפרקי כדור כפולים בירכיים, מסתובבים בירכיים, צירים כפולים בברכיים, ושני צירים ונדנדות לרוחב בקרסוליים.
יש לו מפרק כדור במותניים, כפיפות בטן ציר מתחת לחזה, וצווארו גם ציר וגם מפרק כדור. גונג הו מאוד כיף לשחק איתו, ועם האפוד שלו מחוץ, הוא נראה כאילו הוא מוכן ללכת כמה סיבובים עם הלקוח הקשה ביותר של קוברה במשחק כלוב עד מוות. גונג הו מגיע עם תיק גב גדול למדי, שמסוגל להחזיק את כל כלי הנשק שלו.
ובכן, טכנית זה כן. הקליפים הצדדיים עובדים טוב, אבל הקליפ בתחתית, לא כל כך. אבל זה בסדר, מכיוון שהוא יכול להחזיק את הנשק הזה ועדיין מצליח לשאת את כל מה שהוא מגיע איתו.
כפי שהיה במקרה של דמויות קודמות, כלי הנשק של גונג הו הם בעלי טעם מדע בדיוני בהחלט. במקרים מסוימים, לא כל כך אכפת לי מזה, כל עוד יש בהם אלמנט עולמי אמיתי. בואו נראה איך התותחים האלה יצאו! ראשית, יש לו את מה שאני מניח שאמור להיות משגר רימונים.
אני חושב שזו הייתה בחירה מצוינת, שכן נראה לי שאני זוכר את דמותו לציון 25 שנה שהגיע עם משגר רימונים M-79. זה כולל גליל מסוג אקדח וסרגל נשיאה עליון. כמו כל כלי הנשק כאן, הוא מעוצב במעין פלסטיק אפור, שנראה שמחזיק את הפרט המפוסל די טוב.
התינוק הזה מתאים לקריטריונים שלי כמראה משכנע למדי בעיצובו הכללי ואני חופרת אותו הרבה. בהמשך, יש לנו את מה שאני מכנה רובה ציד. כן, יש לו איזה פולט קרן מונחה אנכית על הלוע, אבל החלק הקדמי נראה כאילו זה נועד לשאוב.
אולי אתה שואב להטעין אותו והוא מפוצץ התפשטות אנרגיה? אולי אני חושב על זה יתר על המידה. כך או כך, נראה שיש בו מה שאמור להיות מלאי טלסקופי ויש מסילה בחלקו העליון כדי להתאים להיקף או לאור או כל דבר אחר שהוא רוצה לזרוק עליו. אז, זה לא ממש משכנע כמו משגר הרימונים, אבל לא אכפת לי.
לבסוף, גונג הו מגיע עם קרבין עם מגזין אחורי. יש לכך כמה קווי דמיון לרובה הציד, מכיוון שהלוע זהה בעצם ויש לו גם מסילה למעלה להתאמה אישית. זה נראה כאילו זה יהיה אקדח די טוב כשאתה מסתובב בג'ונגל וזקוק לפוצץ כל קוברה שקורה שצצה מהעצים.
וכך, הסברו מספק עוד דמות נהדרת במערך המסווג החדש הזה. גונג הו ממשיך את הטרנד לקחת עיצוב מוכר ולהתאים אותו בדיוק בכדי לגרום לו להרגיש רענן וחדש, תוך שהוא נאמן לעיצוב הדמויות המקורי. אני בטוח שיש שם המון טהרנים שיזלעו לחתיכות השריון ולנשק המדע בדיוני, אבל אני מגלה שאני באמת חופרת את המראה החדש הזה.
כפי שאמרתי בעבר, זה לא היה לא הייתה הבחירה הראשונה שלי, אבל אני לא יכול להכחיש שמדובר בדמויות נראות ובעיקר המון כיף! שתף זאת: h3 טוען ...
.

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro