אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו



הגיע הזמן להתחיל גל חדש לגמרי של אגדות מארוול, ולא לחזור לאחד הוותיקים יותר בצבר שלי, אני שוב הולך למבחר עדכני יותר. זה מבוסס בעיקרו על עידן האפוקליפסה, ועוד אקס-מן הוא אף פעם לא דבר רע, נכון? אני ממש צמוד בזמן היום, אבל אני עדיין אנסה להתמודד עם שתי דמויות מהגל הזה כי אני ממש הרחק מאחור עם אלה ואני רוצה לרוץ קצת לספרינט כדי לחזור למירוץ. כנראה שאנסה להכפיל עוד כמה פעמים עם הגל הזה אם אפשר. \u003cbr\u003e היום אני בודק את מורף וילד פרא, וכמו תמיד, נתחיל עם האריזה!\n\nבקופסאות יש את הלוגו של עידן האפוקליפסה בלוח העליון וכמה יצירות אמנות נפלאות על לוחות הצד של דייוויד נקאיאמה. בדרך כלל אני לא קורא את האמנים לחבילות האלה, אבל אני מעריץ גדול של עבודת הכיסוי של מר נקיאמה עם Zenescope Comics, אז זה ממש מגניב לראות את עבודתו מופיעה כאן. \u003cbr\u003e בנוסף לדמות אמנות, אתה מקבל אפוקליפסה מתכוון לספל אותך מהחלק העליון של לוחות הצד. דברים נהדרים! אימא אקרע את מורף קודם!\n\nאגאדס, הבחור הזה נהג לעצבן אותי בסדרת האנימציות של אקס-מן. מלבד היותי אידיוט, אף פעם לא הצלחתי להוציא את הצחוק המטופש הזה מראשי. \u003cbr\u003e כמובן, הנה הגרסה הקומית שקיבלה חוזה חדש על החיים בתקופת האפוקליפסה. כצפוי, זו דמות פשוטה למדי, המשתמשת בעיקר בצבע לתחפושת. הדקו דקו כחול ושחור הוא ממש כהה ונדרשת תאורה טובה בכדי להוציא את ההבדלים. \u003cbr\u003e הוא כן מציג פיסול חדש לכפפותיו ובמגפי הבוקיין הצדיקים האלה, והתוספת של הצהוב הבהיר הזה זורק זינג נחוץ מאוד לתערובת הצבעים.\n\nהכף הוא יצירה חדשה ואני אוהב אותה מאוד. זה לא רק תלוי סביב צווארו, אלא גם מתחבר לחור בגבו. \u003cbr\u003e יש חור צוואר רחב מאוד והוא משובץ מסמרות מפוסלות ענקיות. זו תוספת ייחודית למראה התחפושת שלו והסגול מוסיף עוד שכבת צבע. אני חושב שהאחיזה היחידה שלי עם הנתון הזה עד כה היא שאולי אגרופים לא היו הבחירה הנכונה לידיו. \u003cbr\u003e או יותר נכון, אולי סט נוסף של ידיים שלא היו אגרופים.\n\nפיסול הראש מעולה ומשדר המון אישיות, תוך שהוא מסיע הביתה את אופי ההקלה הקומית של הדמות. באופן הולם, זה נראה בערך כמו גוש חימר שמחכה ליצירה למשהו אחר. \u003cbr\u003e וזה מביא אותי לעוד תלונה קטנה. אולי הסברו היה צריך לכלול איזשהו יצירה המעבירה צורה עם הדמות הזו. אני לא יודע, אולי עוד ראש או זרוע או משהו דומה למה שעשו עם מיסטיק לפני זמן קצר. \u003cbr\u003e למעשה, הומאז 'לדיוקן הסדרה המונפש שלו היה מהנהן אחלה! עם זאת, אני אוהב את הגיחוך הקטן שלו ואת העובדה שיש לו עין אחת צצה קצת.\n\nהלוואי שיהיה לי עוד מה לומר על הבחור הזה, אבל זה כל מה שקיבלתי. אל תבינו אותי לא נכון, אני אוהב את הדמות הזו מאוד. \u003cbr\u003e הצביעה ממש נחמדה והסברו עשה עבודה נפלאה עם הדיוקן. כן כל מה שיש כאן הוא נהדר, והוא ללא ספק תוספת משובחת למערך האקס-מן שלי. אבל אני חושב שהסברו החמיץ הזדמנות להשליך כמה תוספות כדי להציג את יכולותיו המוטנטיות, במיוחד מכיוון שהן הסתדרו בלי הרבה פיסול חדש כאן. \u003cbr\u003e אוקיי ... בואו נעבור לילד פראי!\n\nכמו מורף, גם הילד הפראי מסתדר עם מעט מאוד פרטים מפוסלים על גופו, מלבד השרירים הרגילים שמגיעים עם גוף הספיידרמן הזה. כן, במקור חשבתי שהגוף הזה הולך להיות גדול מדי, ואולי הם היו צריכים להשתמש באחד מגופי העשרה הקטנים יותר, אבל ביד אני דווקא מרוצה למדי מאיך שהוא יצא. אני חושב שהתוספת של הידיים והרגליים הגדולות למדי והמפוסלות, המסודרות, הופכות את הפרופורציות של הגוף למראה יותר רפויות. \u003cbr\u003e הייתי רוצה להוסיף מרקם נוסף, אולי לפחות ברגליים התחתונות ובזרועות. ובכל זאת, נחמד לקבל את הכפיפות הרוחבית הנוספת האלה בכתפיים שמגיעות עם הגוף הזה. בנוסף לידיים וברגליים, הצווארון הוא פסל חדש, וזה מצחיק איך אני רק עכשיו שם לב שזה דומה לצווארון על שכמייתו של מורף. \u003cbr\u003e מוזר.\n\nפסל הראש הוא ללא ספק הכוכב של המופע הזה. זה ממש פנטסטי. \u003cbr\u003e כמה נקודות ראויות לציון כוללות את הפה הפתוח המציג את ניביו עם הלשון מפוסלת בפנים, צלעות הכבש יורדות מקו הלסת והשיער הפרוע שלרוב נסחף לאחור, אך כולל קווצות מעופפות משם נופלים מעל עיניו. והעיניים הרחבות נטולות האישונים עם הצבע האדום מסביב לקצוות העור פשוט מצמררות כל כך. אני מעריץ ענק של כמה מהדיוקנאות שהסברו מתברר עבור הקו הזה, אז כשאני אומר שזו מדורגת הרבה למעלה, זה באמת אומר משהו!\n\nהילד הפראי מגיע גם עם שרשרת שניתן לסתום לחלק האחורי של הצווארון שלו. \u003cbr\u003e זה מפוסל בצורה די מפותלת דינמית והופכת אותו כמעט לחלק אפקט. אתה יכול להמציא כמה פוזות די מגניבות שהוא אוחז בזה וזה בהחלט תוספת נחמדה לדמות.\n\nוזו שתי דמויות מוצקות בכדי להתחיל את המבחר הזה ואני ממש שמח לקבל את שתי הדמויות האלה במדפי האגדות של אקס-מן. \u003cbr\u003e Wild Wild עשה דרך ארוכה מאז ימי ה- Toy Biz בהם הוא נדחק ל בהיותו אביזר סטטי בלבד למהדורה של Sabretooth משנת 1998, אך למען ההגינות לא היה אחד מאגדות מארוול של Toy Biz. נראה כי אני זוכר ש- Toy Biz עשה דמות צעירה בלעדית של ToyFair של עידן האפוקליפס מורף, אבל מעולם לא היה לי את זה ושוב, אני לא חושב שזה היה חלק מקו האגדות של מארוול, אז אלה שניהם הראשונים לאוסף שלי! בשבוע הבא נחקור הלאה במה שמתכנן להיות מגוון מאוד מעניין!\n\nשתף זאת:\n\nh3 טוען .. \u003cbr\u003e ..

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro