G.I. JOE (אוסף רטרו) AWE Striker and Crankcase מאת Hasbro



האהבה ש- GI JOE זוכה בימים אלה גורמת ללב שלי להתנפח, ואני עשיתי את שלי כדי לתמוך בהחזרתו של הגיבור האמריקאי האמיתי בכל דרך אפשרית. לדוגמא, כנראה שיש לי חמישה או שישה חלוצי AWE באחסון ובכל זאת פשוט לא יכולתי להתאפק להרים עוד אחד כשראיתי אותו על המדף. הופתעתי גם לראות שמעולם לא סקרתי אף אחד משחרורי המעבר כאן, אז זה נדחק לראש הקו. \u003cbr\u003e\n\nבשורה המקורית של American Hero Original היו כמה מאמנות האריזה האהובה עלי, וזה באמת אומר משהו, כי בשנות ה -80 היו המון קווי צעצועים עם חבילות נהדרות. אבל הדברים של GI JOE הרגישו לי כל כך אייקוניים, כבר אז, וסצינות האקשן בקדמת הקופסאות והקלפים תמיד גרמו לי לרצות לשחק עם הצעצועים. המהדורה הזו של ה- AWE Striker משנת 2020 מחקה את הקופסה המקורית משנת 1985 די טוב. \u003cbr\u003e מהיצירות ומהחלון לדמות שבחזית ועד כרטיס האחורית, הסברו מסמר אותה.\n\nהקופסה אפילו מרגישה כאילו היא עשויה ממלאי הגלי הכבד יותר שהשתמשו בהם בניגוד לקרטון הדק שהועסק כעת. התלונה היחידה שלי היא שכרטיס האחסון של Crankcase הוא רב לשוני ומקוצר למדי. \u003cbr\u003e בתוך הקופסה, הרכב מגיע עטוף בפלסטיק וזקוק להרכבה כלשהי והוא אפילו כולל יריעת מדבקה! אבל לפני שאני מרכיב את זה, בואו נסתכל על הדמות.\n\nהארכובה מעוצבת כך שתתאים בדיוק עם ה- JOES המודרני שהוצג באוסף 25 השנה, כלומר הם קצת יותר גדולים מה- JOEs הווינטאג'ים וקצת פרופורציוניים יותר. אני נרגש שהם הלכו בדרך הזו כי אני לא חושב שהם מתכננים לשחרר הרבה דמויות בקו רטרו וכך הצעצועים האלה יכולים פשוט להחליק ישר לאוסף הקיים שלי. \u003cbr\u003e לעזאזל, ארכובה אפילו מגיע עם אותו הדבר סגנון של דוכן מותאם אישית שקיבלנו עם אותן דמויות 25 שנה! אני שמח לומר שהעיצוב של הדמות החדשה הזו נדבק עם גרסת Crankcase משנת 85 '. יש לו אותו עליונית ירוקה, עם שרוולים מגולגלים, כפפות שחורות, מכנסי חאקי ומגפיים חומים. יש לו גם ציוד רשת חום, הניתן להסרה, אם כי האקדח המפוסל בנרתיק אינו כזה. \u003cbr\u003e וזו הבושה היחידה בדמות זו: הוא לא מגיע עם שום כלי נשק.\n\nיש לו קסדה נשלפת ופיסול ראש מצוין. הפרט נהדר וצבע השיער הכתום שלו תואם לזה של קודמו. \u003cbr\u003e ההבדל הגדול היחיד הוא בגרסה זו יש זקן, שם אני די בטוח שארכובה 85 'פשוט היה שפם. אוקיי, בוא נעבור לחלוץ AWE ...\n\nההרכבה הנדרשת היא פשוטה למדי. אתה רק צריך להצמיד את כלוב הגלילה, לחבר את הגלגלים ולקפוץ על התותח, האנטנות והצינור. \u003cbr\u003e ואז טפח על המדבקות והיא טובה ללכת! קשה לי לחשוב על רכב תכליתי ומהנה יותר עבור ה- JOE. אה, היו הרבה כלי רכב שאהבתי יותר, אבל יהיה לך קשה לבחור דרך טובה יותר לכל מטרה להביא את ה- JOE שלך לצרות.\n\nעבר הרבה זמן מאז ששיחקתי עם הצעצוע המקורי, אבל זה נראה כמו הדימוי היורק של מה שזכרתי. \u003cbr\u003e האם זו אותה תבנית? זה לא יכולתי לומר לך, אבל זה מוטבע בתאריך 1985 על המרכבה התחתונה. אני יכול לומר שזה נראה כמעט זהה למהדורת יום השנה ה -25, כשהשינוי הבולט ביותר הוא צבע המושבים. [למרבה הצער, אין לי גישה קלה לרכב הזה כרגע, אבל אני מתכנן לחפור אותו מאחסון בעתיד הקרוב ואעדכן בצילומי השוואה כשאני אעשה זאת!] כך או כך, אני לא יכול להפריז באיזו התרשמות אני נמצא עם הפרטים ברכב הזה. \u003cbr\u003e עבור צעצוע קטן וזול למדי, המעצבים השתגעו לחלוטין ודאגו שכל מעט מעוצב בתחושת מטרה וריאליזם.\n\nבתור התחלה, ל- AWE Striker יש מתלה עבודה, אותו תוכלו לבדוק רק על ידי לחיצה על השלדה כלפי מטה. הגלגלים הקדמיים אכן מסתובבים, כמו גם ההגה, אך הם אינם מחוברים זה לזה. \u003cbr\u003e מוט ההטענה הקדמי כולל שתי פנסי ראש עם פלסטיק שקוף בחזיתות, ויש לוחות ריצה ברשת בצדדים שרכבי JOE יכולים לרכב עליהם, ואת מכסה המנוע ניתן להסיר כדי להציג מנוע מפורט מאוד מתחתיו. זה מגע נחמד אם אתה רוצה ש- JOE שלך יבצעו תחזוקה או שיפוצצו על ידי מכה ישירה מנשק קוברה.\n\nבתא יש ריפוד מפוסל במושבים, מחליף סטטי, ובצד הנוסע יש מצלמת הכוונה שמתחברת לתותח מעל עם צינור. \u003cbr\u003e התותח לא יכול רק להסתובב, אלא גם להסתובב קצת למעלה ולמטה, ואני לא יכול להגיד מספיק כמה אני שמח שהסברו התנגד להכניס טיל ענק לנשק הזה. אכן, אין גימיקים של משחקים, אין פעמונים או שריקות, אין אורות, רק כיף 100% טהור!\n\nה- AWE Striker החזיר לי 24.99 דולר בוולמארט ואני חושב שזה ערך נהדר. \u003cbr\u003e אומנות המוצגת כאן היא מהשורה הראשונה ועם נתון כלול, קיבלת את כל מה שאתה צריך בכדי לצאת להרפתקאות בחצר האחורית. אתה אפילו טוב יותר אם אתה יכול לחפור שלוש דמויות 25 שנה ולהעמיס את הגור הזה! למרבה הצער, הרכב הזה אזל מהר לעזאזל באתר של וולמארט והחנות שלי לא מלאה מחדש מלאי. הייתי מספיק חכם לאסוף שניים ממיכלי ה- HISS (הביקורת תגיע בקרוב!), אבל הלוואי שתפסתי גם אחד נוסף!\n\nשתף זאת:\n\nh3 טוען. \u003cbr\u003e ... \u003cbr\u003e

Comments

Popular posts from this blog

שחור מלחמת הכוכבים (יום השנה ה -40 של ESB): חייל המורדים חותם מאת הסברו

אגדות מארוול (גל איש הסוכר): ילד פראי ומורף מאת הסברו